ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Εσωτερικό: Μοντέρνο και στιβαρό

127.151 Επισκέψεις στο άρθρο (5/8/2020)
Στο νεανικό και μοντέρνας σχεδίασης ταμπλό του Hyundai i10 τα πλαστικά είναι σκληρά, αλλά άριστα συναρμολογημένα και πολύ καλά φινιρισμένα.
5 Φωτογραφίες »

Στο νεανικό και μοντέρνας σχεδίασης ταμπλό του Hyundai i10 τα πλαστικά είναι σκληρά, αλλά άριστα συναρμολογημένα και πολύ καλά φινιρισμένα.

Θετικές είναι οι εντυπώσεις που μας αφήνει το εσωτερικό του Hyundai i10. Ο σχεδιασμός είναι μοντέρνος, η έγχρωμη οθόνη αφής των 8 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό (στάνταρ από την έκδοση Style και πάνω) δείχνει αρμονικά ενταγμένη ως συνέχεια του πίνακα οργάνων και ο στάνταρ εξοπλισμός άνεσης έχει όλα τα απαραίτητα. Τα πλαστικά είναι σκληρά μεν, στη συνήθη πρακτική της μίνι κατηγορίας, είναι όμως πολύ καλά φινιρισμένα και γεροδεμένα.  

Πλήρης πίνακας οργάνων με ψηφιακή οθόνη πληροφοριών ανάμεσα από τα αναλογικά όργανα.
5 Φωτογραφίες »

Πλήρης πίνακας οργάνων με ψηφιακή οθόνη πληροφοριών ανάμεσα από τα αναλογικά όργανα.


Κατά τα άλλα, η εργονομία δείχνει απροβλημάτιστη, αν και μας έλλειψε η μέσα-έξω ρύθμιση του τιμονιού, ενώ μας άρεσε  η παχιά στεφάνη του τιμονιού και η διχρωμία στο εσωτερικό. Σε κάθε περίπτωση η καμπίνα του i10 σε κερδίζει, ενώ στοιχεία όπως η ασύρματη φόρτιση για το κινητό, οι υπηρεσίες τηλεματικής Bluelink, η συνδεσιμότητα Apple Car Play και Android Auto και το σύστημα navigation δίνουν επιπλέον πόντους καθώς δεν αποτελούν κανόνα στα μίνι, ούτε καν και στα μικρά… Σίγουρα αξίζουν τα 800 ευρώ παραπάνω της έκδοσης Style σε σχέση με τη βασική, αφού εκτός από την 8 ιντσών οθόνη και το συνοδεύων σύστημα infotainment παίρνει κανείς -μεταξύ άλλων- κάμερα οπισθοπορείας και ηλεκτρικούς καθρέφτες. Πίσω δισκόφρενα και τροχοί 15 ιντσών προσφέρονται μεταξύ άλλων από την έκδοση Premium (επιπλέον 800 ευρώ της έκδοσης Style).

Σελίδα 1Δοκιμή: Νέο Hyundai i10
Σελίδα 2Εσωτερικό: Μοντέρνο και στιβαρό
Σελίδα 3Χώροι-Πρακτικότητα: Eίναι top!
Σελίδα 4Κινητήρας-Επιδόσεις: «Τσιμπάει» σε κατανάλωση
Σελίδα 5Στο δρόμο: Μικρομέγαλο
Σελίδα 6Η άποψή μας
Mercedes
Moto