Δοκιμάζουμε τη Skoda Scala στην έκδοση φυσικού αερίου, που κάνει τα 100 χλμ., με λιγότερα από 4 ευρώ και αποτελεί ένα από τα κορυφαία μικρομεσαία μοντέλα σε οικονομία καυσίμου.
Η Skoda εμπλούτισε τη γκάμα του Scala, προσφέροντας το μικρομεσαίο της μοντέλο στην αεριοκίνητη έκδοση G-TEC, δηλαδή με κινητήρα διπλού-καυσίμου, βενζίνης και φυσικού αερίου. Φυσικά στην εξωτερική εμφάνιση τίποτα δεν διαφοροποιείται και το μόνο που «προδίδει» την έκδοση είναι το σηματάκι G-TEC στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου.
Από 17.430 ευρώ, μόνο 1.000 ευρώ περισσότερο από τη βενζίνη
Η Skoda Scala G-TEC διατίθεται στα πλουσιότερα εξοπλιστικά επίπεδα της μάρκας, Ambition και Style, με τις τιμές να ξεκινούν από τις 17.430 ευρώ και από 18.900 ευρώ αντίστοιχα. Το επίπεδο εξοπλισμού είναι αρκετά πλούσιο από την έκδοση Ambition, καθώς διαθέτει όλα τα απαραίτητα συστήματα ασφαλείας και άνεσης. Φυσικά στην έκδοση Style ο εξοπλισμός γίνεται ακόμα πιο πλούσιος, με περισσότερες ανέσεις, όπως διζωνικό κλιματισμό και περισσότερους αυτοματισμούς.
Συγκριτικά με την έκδοση βενζίνης 95 ίππων, η τιμή είναι αυξημένη κατά 1.000 ευρώ, γεγονός που κάνει τη Scala G-TEC ακόμα πιο VFM.
Επιδόσεις ατμοσφαιρικού 1600αριού βενζίνης και κατανάλωση πετρελαίου με κόστος αγοράς χαμηλότερο εκ των 2. VfM κυριολεκτικά. Με τη skoda πάντα παίρνεις περισσότερα απ' όσα δίνεις.
Ποιά η αυτονομία του και η χωρητικότητα της δεξαμενής cng;
Απάντηση: Οι χωρητικότητες των δεξαμενών είναι οι εξής: 9 λίτρα βενζίνη, 13,8kg CNG
Vg η αξιοπιστία είναι σαν του πετρελαίου?
Επιδόσεις ατμοσφαιρικού 1600αριού βενζίνης και κατανάλωση πετρελαίου με κόστος αγοράς χαμηλότερο εκ των 2. VfM κυριολεκτικά. Με τη skoda πάντα παίρνεις περισσότερα απ' όσα δίνεις.