Η έκδοση G-TEC της Scala εφοδιάζεται με τον 3κύλινδρο 1,0 TSI με τις απαραίτητες μετατροπές, καθώς και μικρότερο turbo για λιγότερη αδράνεια για να καταναλώνει φυσικό αέριο και βενζίνη.
Κινητήρας: Εξαιρετική οικονομία με επαρκείς επιδόσεις
63.451 Επισκέψεις στο άρθρο (2/6/2020)
Η έκδοση G-TEC της Scala εφοδιάζεται με τον 3κύλινδρο 1,0 TSI κινητήρα του ομίλου VW, ο οποίος ωστόσο με τις απαραίτητες μετατροπές -πιστόνια με επίστρωση χρωμίου/νικελίου, νέες βαλβίδες εισαγωγής και εξαγωγής καθώς και μικρότερο turbo για λιγότερη αδράνεια- καταναλώνει φυσικό αέριο και βενζίνη. Αρχικά, το μοτέρ καταναλώνει αποκλειστικά φυσικό αέριο, το οποίο αποθηκεύεται σε τρεις δεξαμενές με συνολική χωρητικότητα 13,8 κιλών, που βρίσκονται κάτω από το χώρο αποσκευών. Μόνο σε κρύες εκκινήσεις (εξωτερική θερμοκρασία κάτω από -10c) και για ελάχιστο χρόνο ή όταν δεν υπάρχει φυσικό αέριο, «γυρνάει» αυτόματα στην κατανάλωση βενζίνης, χωρίς ο οδηγός να καταλαβαίνει κάτι, αλλά και χωρίς να μπορεί να επιλέξει ο ίδιος το καύσιμο που θέλει να καταναλώσει.
Στην πράξη, ο κινητήρας αυτός αποδίδει 90 ίππους (5 λιγότερους από την 95άρα έκδοση του 1,0 TSI, με τη ροπή να είναι 160 Nm στις 1.900-3.500 σ.α.λ.. Στην πράξη πέρα από μια ραθυμία στις χαμηλές στροφές (πιο αισθητή γίνεται με πλήρες φορτίο και ανοιχτό κλιματισμό σε ανηφορική εκκίνηση), επιταχύνει θετικά και επιδεικνύει σχετικά καλές τιμές επιδόσεων.
Ωστόσο, το μεγάλο του ατού και αυτό που έχει σημασία και κάνει τη διαφορά στην τσέπη σου, είναι η κατανάλωση. Σύμφωνα με τις μετρήσεις μας, η Scala G-TEC απαιτεί μόλις 4,7 κιλά CNG/100 χλμ., το οποίο μεταφράζεται σε κόστος 4 ευρώ για κάθε 100 χλμ. (τιμή CNG 0,834 ευρώ/κιλό). Βέβαια το δίκτυο ανεφοδιασμού με φυσικό αέριο δεν είναι ιδιαίτερα αναπτυγμένο (ειδικά εκτός Αττικής), αλλά σταδιακά καλύπτονται ολοένα και περισσότερες περιοχές.
Τέλος να αναφέρουμε πως η έκδοση φυσικού αερίου έχει και περιορισμένες εκπομπές CO2, οι οποίες κατά NEDC είναι 96 γρ./χλμ. (114 έχει ο 1,0 TSI 95 ίππων).
Επιδόσεις ατμοσφαιρικού 1600αριού βενζίνης και κατανάλωση πετρελαίου με κόστος αγοράς χαμηλότερο εκ των 2. VfM κυριολεκτικά. Με τη skoda πάντα παίρνεις περισσότερα απ' όσα δίνεις.
Ποιά η αυτονομία του και η χωρητικότητα της δεξαμενής cng;
Απάντηση: Οι χωρητικότητες των δεξαμενών είναι οι εξής: 9 λίτρα βενζίνη, 13,8kg CNG
Vg η αξιοπιστία είναι σαν του πετρελαίου?
Επιδόσεις ατμοσφαιρικού 1600αριού βενζίνης και κατανάλωση πετρελαίου με κόστος αγοράς χαμηλότερο εκ των 2. VfM κυριολεκτικά. Με τη skoda πάντα παίρνεις περισσότερα απ' όσα δίνεις.