Δοκιμή Θερινό Ελαστικό: Νέο Pirelli Cinturato P7C2
Το νέο Pirelli C2 έχει 7 μ. καλύτερο φρενάρισμα από το Cinturato P7
- Το νέο Pirelli C2 (του 2020), φρενάρει 7 μέτρα καλύτερα στη βροχή, από το P7 (του 2009)
- Είναι στα 3 καλύτερα 16άρια λάστιχα, σε κράτημα, στα Tests μας
- Στο στεγνό το παλιό Cinturato (P7 του 2009) θέλει 2,5 μέτρα παραπάνω για να σταματήσει
- Στα 16" το C2 κάνει 87 ευρώ, 75 ευρώ κάνει το παλιό Cinturato P7
Οδηγός Αγοράς ανά Μάρκα : Ελαστικά, Επιδόσεις, Τιμές
Το νέο Pirelli C2 (του 2020), φρενάρει 7 μέτρα καλύτερα στη βροχή, από το P7 (του 2009)
Δοκιμάζουμε το νέο Pirelli C2 (Cinturato P7C2) στη διάσταση 205/55 R16, ένα σπορ θερινό ελαστικό που κυκλοφορεί στις αγορές από το 2020 και αποτελεί εξέλιξη του Cinturato P7 (2009), το οποίο εξακολουθεί να πωλείται.
Στις μετρήσεις φρένων που υποβάλαμε τα δύο ελαστικά, το νέο Pirelli C2 ήταν εντυπωσιακά καλύτερο στο φρενάρισμα στη βροχή, καθώς σταμάτησε σχεδόν δύο αυτοκίνητα απόσταση πιο κοντά! Πιο συγκεκριμένα, το νέο Pirelli C2 «κοκκάλωσε» στα 38,5 μέτρα, 7 μέτρα λιγότερη απόσταση σε σχέση με το παλιό Cinturato P7 (45,5 μέτρα). Εξάλλου, το νέο Pirelli έχει δείκτη πρόσφυσης στο βρεγμένο Wet A ενώ το παλιό έχει Wet B.
Είναι στα 3 καλύτερα 16άρια λάστιχα, σε κράτημα, στα Tests μας
Το κράτημα ενός ελαστικού αξιολογείται μέσω από το Elk Test, την δοκιμασία αποφυγής κινδύνου, όταν προσπαθούμε με ελιγμό να αποφύγουμε ένα εμπόδιο χωρίς να χάσουμε τον έλεγχο του αυτοκινήτου. Στη συγκεκριμένη δοκιμασία το Pirelli C2 αποδείχθηκε ένα εκ των πιο αποτελεσματικών ελαστικών, ενός εκ των κορυφαίων μεταξύ των ανταγωνιστών του στην ίδια διάσταση. Πιο συγκεκριμένα, στο στεγνό οδόστρωμα είχε πετυχημένη ταχύτητα εισόδου τα 74,1 χλμ./ώρα, ενώ στο βρεγμένο οδόστρωμα ολοκληρώσαμε τη διαδικασία, χωρίς να ρίξουμε κορίνες, με πέρασμα στα 69,1 χλμ./ώρα.
Στο στεγνό το παλιό Cinturato (P7 του 2009) θέλει 2,5 μέτρα παραπάνω για να σταματήσει
Λέγεται ότι η εξέλιξη ενός ελαστικού φαίνεται στο βρεγμένο και στην περίπτωση της παλιάς και της προηγούμενης γενιάς του Pirelli Cinturato διαπιστώσαμε σημαντική βελτίωση. Την ίδια στιγμή, καλύτερες ήταν και οι μετρήσεις στο στεγνό. Το νέο Pirelli C2 «κοκκάλωσε» στα 35,6 μέτρα, 2,4 μέτρα καλύτερα από ό,τι το παλιό Pirelli (38 μέτρα).
Στα 16
Μία τετράδα Pirelli C2 κοστίζει 348, χωρίς την τοποθέτηση. Η μέση τιμή της κατηγορίας, τουλάχιστον μεταξύ των 16αριών ελαστικών που το AutoΤρίτη Test Center έχει στη διάθεσή του, είναι γύρω στα 305-310 ευρώ. Αρα το Pirelli Cinturato P7C2 έχει τιμή λίγο πάνω από το μέσο όρο της κατηγορίας του. Φθηνότερο κοντά στα 50 ευρώ είναι το προηγούμενο Pirelli Cinturato P7 (300 ευρώ) που συνεχίζει να βρίσκεται στην γκάμα της ιταλικής μάρκας.
Μάρκα/Μοντέλο | Pirelli C2 (Cinturato P7C2) | |||
---|---|---|---|---|
Επιδόσεις - Μετρήσεις AutoΤρίτη Test Center | ||||
Είναι η απόσταση ακινητοποίησης σε μέτρα. Φρενάρισμα στεγνό από 100 χλμ./ώρα (μ.)
|
35,59 Μέτρα | |||
Είναι η απόσταση ακινητοποίησης σε μέτρα. Φρενάρισμα βρεγμένο από 100 χλμ./ώρα (μ.)
|
38,51 Μέτρα | |||
Με πόσα χιλιόμετρα μπορεί να αποφευγεί ένα εμπόδιο που πετάγεται ξαφνικά μπροστά σου.Κράτημα στο στεγνό (χλμ./ώρα)
|
74,1 Χλμ/ώρα | |||
Με πόσα χιλιόμετρα μπορεί να αποφευγεί ένα εμπόδιο που πετάγεται ξαφνικά μπροστά σου σε βρεγμένο δρόμο.Κράτημα στο βρεγμένο (χλμ./ώρα)
|
69,1 Χλμ/ώρα | |||
Βαθμολογία AutoΤρίτη (%) | ||||
Σε φρεναρισμα και κράτημα στο στεγνόΑπόδοση στο στεγνό
|
90% | |||
Σε φρεναρισμα και κράτημα στο βρεγμένοΑπόδοση στο βρεγμένο
|
90% | |||
Φρεναρισμα σε στεγνό και βρεγμένοΑπόδοση στο φρενάρισμα
|
90% | |||
Κρατημα σε στεγνό και βρεγμένοΚράτημα
|
66% | |||
Η πιο συμφέρουσα επιλογή, με βάση την τελική βαθμολογία και την τιμή του.Value for money (%)
|
66% | |||
Τελική βαθμολογία (%) | 78% |
Πράσινο Πέρασε τα όρια της δοκιμασίας
Κόκκινο Απέτυχε στη δοκιμασία (ή τα όρια αξιολόγησης)
Κίτρινο Είναι στο μέσο όρο της κατηγορίας του
Σε κάθε περίπτωση, αν ψάχνεις εμπορίες ελαστικών & προσφορές τους, δες με 1 κλικ εδώ.
Σελίδα 2 | Νέο Pirelli C2: Ένα από τα καλύτερα 16άρια που δοκιμάσαμε ως σήμερα |
Σελίδα 3 | Πού διαφέρει το 2ης γενιάς Pirelli 7C2 από το παλιό P7; |
Σελίδα 4 | Οι τεχνολογίες του νέου Pirelli C2 |
Σελίδα 5 | Ό,τι πρέπει να ξέρετε για να αγοράζετε λάστιχα που σας καλύπτουν |