Νέο Pirelli C2: Ένα από τα καλύτερα 16άρια που δοκιμάσαμε ως σήμερα
Το Pirelli C2 είναι sport θερινό ελαστικό, με πρώτο εμπορικό λανσάρισμα το 2020. Ως ελαστικό επιδόσεων έχει πιο μαλακή γόμα, άρα και καλύτερη πρόσφυση σε στεγνό και σε βρεγμένο. Μάλιστα, σύμφωνα με όσα ανακοινώνει η Pirelli, το νέο C2 έχει καλή αντοχή στο χρόνο. Το ελαστικό που εμείς δοκιμάσαμε έχει δείκτη καυσίμου Fuel C. Θυμίζουμε ότι τα sport ελαστικά, από Fuel D και πάνω, φθείρονται πιο γρήγορα. Βγάζουν 25-30.000 χλμ., δηλαδή 15-20.000 χλμ. λιγότερα, από τα κανονικά θερινά.
Από εκεί και πέρα, βάσει των τεχνικών προδιαγραφών του, έχει δείκτη θορύβου 69 dB, στο μέσο όρο της κατηγορίας. Επίσης, με δείκτες Wet A και Fuel C το Pirelli C2 συμφωνεί στις minimum απαιτήσεις του AutoΤρίτη Test Center. Και φαίνεται από τις μετρήσεις του ότι είναι αποτελεσματικό ελαστικό. Για την ακρίβεια, ανάμεσα στα υπόλοιπα 16άρια θερινά ελαστικά που δοκιμάσαμε ως σήμερα, είναι το πιο αποτελεσματικό με συνολική αξιολόγηση σε φρενάρισμα και κράτημα στο 90% και στις δύο περιπτώσεις. Πιο συγκεκριμένα:
- 1ο σε συνολική απόσταση φρεναρίσματος σε στεγνό και βρεγμένο
- 2ο καλύτερο φρενάρισμα στο στεγνό (35,59 μέτρα)
- 1ο καλύτερο φρενάρισμα στο βρεγμένο (38,51 μέτρα)
- Ισορροπημένη συμπεριφορά στο φρενάρισμα ανάμεσα σε στεγνό και βρεγμένο (2,9 μέτρα διαφορά)
- Έχει το καλύτερο κράτημα στο στεγνό με 74,1 χλμ./ώρα
- Βρίσκεται μέσα στα τρία καλύτερα θερινά λάστιχα στο κράτημα στη βροχή με 69,1 χλμ./ώρα
Μάρκα/Μοντέλο | Pirelli C2 (Cinturato P7C2) | |||
---|---|---|---|---|
Όχημα | Επιβατικό | |||
Θερινό, 4 εποχών ή χειμερινό Εποχή | Θερινό | |||
Διαστάσεις ελαστικού: Το 1ο νούμερο είναι το πλάτος του πέλματος σε χλστ., το 2ο το προφίλ (ύψος) του ελαστικού και το 3ο το μέγεθος της ζάντας σε ίντσες. Προφίλ κάτω από 45 θεωρείται μικρό, δηλαδή για σπορτίφ μοντέλα και πάνω από 60 μεγάλο, δηλαδή ενισχύεται η άνεση. Διάσταση | 205/55 R16 | |||
Τιμή, ανά λάστιχο, χωρίς την τοποθέτηση.Τιμή μονάδας (€) | ||||
Στοιχεία κατασκευαστή | ||||
Οικονομία καυσίμου. Α σημαίνει χαμηλότερη αντίσταση κύλισης και χαμηλότερη κατανάλωση (μέχρι 6%). C: 3% k.o.k.Fuel (A έως Ε) | C | |||
Κρατημα στο βρεγμένο. Α το καλύτερο.Wet (Α έως Ε) | A | |||
Είναι ο εξωτερικός θόρυβος που παράγει ένα ελαστικό κατά την οδήγηση. Υπάρχουν 3 βαθμίδες. Βαθμός Α συνεπάγεται και ποιοτική κύλιση. Ο θόρυβος κύλισης του ελαστικού μετριέται σε ντεσιμπέλ (dB)Noise (dB) | 69 | |||
Δείκτης φορτίου είναι το μέγιστο φορτίο στο οποίο τα λάστιχα λειτουργούν σωστά. Το 94 αντιστοιχεί σε 670 κιλά ανά ελαστικό, το 96 αντιστοιχεί σε 710 κιλά ανά ελαστικό. Δείκτης ταχύτητας είναι η μέγιστη ταχύτητα που λειτουργεί χωρίς πρόβλημα το ελαστικό. Π.χ. το V αντιστοιχεί στα 240 χιλιόμετρα/ώραΔείκτης φορτίου - ταχύτητας | 91V | |||
Το μέγιστο βάρος αυτοκινήτου, για τα συγκεκριμένα λάστιχα, σε κιλάΜέγιστο φορτίου (kg) | 2460 | |||
Η μέγιστη ταχύτητα για το συγκεκριμένο λάστιχοΜέγιστη ταχύτητα (χλμ/ώρα) | 240 | |||
Η χρονιά που παρουσιάστηκε το ελαστικόModel Year | 2020 | |||
Σελίδα 1 | Το νέο Pirelli C2 έχει 7 μ. καλύτερο φρενάρισμα από το Cinturato P7 |
Σελίδα 2 | Νέο Pirelli C2: Ένα από τα καλύτερα 16άρια που δοκιμάσαμε ως σήμερα |
Σελίδα 3 | Πού διαφέρει το 2ης γενιάς Pirelli 7C2 από το παλιό P7; |
Σελίδα 4 | Οι τεχνολογίες του νέου Pirelli C2 |
Σελίδα 5 | Ό,τι πρέπει να ξέρετε για να αγοράζετε λάστιχα που σας καλύπτουν |