ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Τα προγράμματα 4κίνησης επιτρέπουν την μετακίνηση και σε πιο off-road διαδρομές δίδοντας τη δυνατότητα στον οδηγό του να ψάξει την περιπέτεια.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Τα προγράμματα 4κίνησης επιτρέπουν την μετακίνηση και σε πιο off-road διαδρομές δίδοντας τη δυνατότητα στον οδηγό του να ψάξει την περιπέτεια.

Στο δρόμο: Ευχάριστο εντός… εντυπωσιακό εκτός!

235.358 Επισκέψεις στο άρθρο (12/8/2022)

Το RAV4 στηρίζεται στην πλατφόρμα TNGA GA-K της Toyota και όπως και οι μικρότερες εκδοχές αυτής της πλατφόρμας είναι κατά 57% πιο άκαμπτη και μειώνει το κέντρο βάρους, αυξάνοντας όμως και την απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος (στοιχεία πολύ σημαντικά για την περίπτωση του RAV4). Επιπλέον αυτή χαρακτηρίζεται από το γεγονός πως ενσωματώνει διπλά ψαλίδια του πίσω άξωνα (σ.σ. εμπρός έχουμε γόνατα ΜακΦέρσον) ενώ αντιστρεπτικές δοκοί υπάρχουν τόσο εμπρός όσο και πίσω.

Σταθερό άνετο και ασφαλές είναι το Toyota RAV4 στην άσφαλτο προσφέροντας και καλή οδηγική αίσθηση στον οδηγό του άσχετα αν δεν μπορεί να χαρακτηριστεί ξεκάθαρα σπορτίφ.

Σταθερό άνετο και ασφαλές είναι το Toyota RAV4 στην άσφαλτο προσφέροντας και καλή οδηγική αίσθηση στον οδηγό του άσχετα αν δεν μπορεί να χαρακτηριστεί ξεκάθαρα σπορτίφ.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Η ανάρτηση έχει μαλακή ρύθμιση και αυξημένες διαδρομές προσφέροντας πολύ καλά επίπεδα άνεσης, ενώ οι κλίσεις του αμαξώματος σε δρόμο με στροφές είναι υπαρκτές μέσω και του αυξημένου βάρους του αυτοκινήτου, ωστόσο δεν κλονίζουν την ασφαλή του συμπεριφορά. Γενικότερα το RAV4 είναι ευχάριστο και ασφαλές ενώ στη ρύθμιση Sport του συστήματος παραμετροποίησης ενισχύονται τα χαρακτηριστικά του κινητήρα, της τετρακίνησης και του συστήματος διεύθυνσης, προάγοντας μια ελαφρώς πιο ενδιαφέρουσα συμπεριφορά, που σχετίζεται με την καλύτερη αίσθηση που λαμβάνει ο οδηγός και την αύξηση των επιπέδων πρόσφυσής του.

Το σύστημα μόνιμης τετρακίνησης που εφοδιάζει το RAV4 στις μη υβριδικές του εκδόσεις είναι μηχανικό και ξεχωρίζει διότι δεν επεμβαίνει μόνο όταν διαγνώσει ολίσθηση αλλά δίνει πάντα ένα μικρό ποσοστό στον πίσω άξονα (προφόρτιση) με αποτέλεσμα να επεμβαίνει πολύ πιο άμεσα και καίρια όταν χρειάζεται ενώ, μπορεί να μοιράσει ισόποσα τη ροπή ανάμεσα στους δύο άξονες. Παράλληλα μέσω ενός ηλεκτρομαγνητικού συμπλέκτη μοιράζει τη ροπή ανάμεσα στους τροχούς του πίσω άξονα έως και στο 50% του ποσοστού, ενώ για τον έλεγχό του συστήματος τετρακίνησης φροντίζει η ηλεκτρονική μονάδα (ΑΙΜ – AWD Integrated Management) συλλέγοντας συνεχώς δεδομένα από τις οδηγικές συνθήκες. ¶λλο βασικό στοιχείο του συστήματος τετρακίνησης είναι πως μεταβάλλεται ανάλογα τόσο με τα συμβατικά προγράμματα οδήγησης που διαθέτει το RAV4 (Εco, Νοrmal και Sport) ενώ σαφέστατα διευρύνει τις ικανότητές του στα «ειδικά» προγράμματα που επίσης διαθέτει, για κίνηση σε χιόνι, άμμο-λάσπη ή κακοτράχαλα τερέν.

Mε επίκεντρο αυτό το σύστημα τετρακίνησης αλλά και τα υπόλοιπα SUV στοιχεία του, το RAV4 εκπλήσσει ευχάριστα σε εκτός δρόμου διαδρομές. Αυτό γιατί δεν προορίζεται αποκλειστικά για τις απλές «αναγκαίες» μετακινήσεις που μπορούν να καλύψουν τα περισσότερα SUV σήμερα, αλλά επειδή προσφέρει τη δυνατότητα για εξερεύνηση δύσβατων μονοπατιών που ελάχιστα αυτοκίνητα μπορούν να καλύψουν σήμερα. Η ανάρτηση ισοπεδώνει τα πάντα σε κακοτράχαλες διαδρομές, ενώ η μεγάλη διαδρομή της και τα προγράμματα 4κίνησης θα σε βγάλουν ασπροπρόσωπο εφόσον επιτρέπουν τα ελαστικά βέβαια. Από την άλλη οι μεγάλες δυνατότητές του εντείνονται και από τους κοντούς προβόλους που προσφέρουν καλές γωνίες (ράμπας, προσέγγισης και φυγής).

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

ford
ford
OPEL