Οι πιο προσιτές εκδόσεις των μοντέλων της δοκιμής εφοδιάζονται με τους βασικούς κινητήρες βενζίνης της γκάμας τους. Αρχικά το Kia Stonic διαθέτει έναν 4κύλινδρο ατμοσφαιρικό κινητήρα 1,2 λίτρων και αποδίδει 84 ίππους, ενώ τόσο το SEAT Arona όσο και το Skoda Kamiq εφοδιάζονται με τον ίδιο 3κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο TSI κινητήρα του ομίλου VW, με απόδοση 95 ίππων.
Όπως είναι λογικό τόσο η διαφορά της ισχύος όσο και η υπερπλήρωση, χαρίζουν συγκριτικά στα δύο «αδελφά» μοντέλα καλύτερα χαρακτηριστικά λειτουργίας, καλύτερες επιδόσεις και χαμηλότερη κατανάλωση, με ένα μικρό προβάδισμα στο Kamiq όσον αφορά στις επιδόσεις και στο Arona στην κατανάλωση. Ο βασικός κινητήρας του Stonic είναι πολιτισμένος και επαρκής για τα αστικά κυρίως «καθήκοντά» του, ενώ και τα τρία μοντέλα συνδυάζουν τους κινητήρες τους με αραιής κλιμάκωσης 5τάχυτα κιβώτια.
Το STONIC ψηλοδεβλέπεται για το γούστο μου, το ARONA τίμιο αλλά έχει ψηλοπαλιώσει και είναι τίγκα στα σκληρά πλαστικά και το KAMIQ που έχει το καλύτερο για μένα πακέτο την ψηλοπατάει από την ανάρτηση που Κοπανάει όπως επισημαίνουν οι περισσότεροι YouTube reviewers.
Το STONIC ψηλοδεβλέπεται για το γούστο μου, το ARONA τίμιο αλλά έχει ψηλοπαλιώσει και είναι τίγκα στα σκληρά πλαστικά και το KAMIQ που έχει το καλύτερο για μένα πακέτο την ψηλοπατάει από την ανάρτηση που Κοπανάει όπως επισημαίνουν οι περισσότεροι YouTube reviewers.