Mega Test: Τα καλύτερα ηλεκτρικά με μπαταρία 50 - 70 κιλοβατώρες (kWh)
59.432 Επισκέψεις στο άρθρο (10/4/2023)
2 Φωτογραφίες »
Συγκρίνουμε και αξιολογούμε 16 νέα ηλεκτρικά μοντέλα με μπαταρία χωρητικότητας 50-70 κιλοβατώρων (kWh). Ποιο είναι καλύτερο σε Κατανάλωση, Αυτονομία, Χώρους και Ασφάλεια;
Αναλυτικές μετρήσεις σε πάνω από 40 μοντέλα
Κάθε μοντέλο που περνάει την πόρτα του AutoΤρίτη Test Center υποβάλλεται σε εξαντλητικές δοκιμασίες και μετρήσεις. Έτσι ακριβώς γίνεται και με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, τα αποία αυξάνονται ολοένα και περισσότερο αριθμητικά και δείχνουν ό,τι θα μας αποσχολήσουν -θέλοντας και μη- στο μέλλον. Ενδεικτικό είναι πως μέσα σε λιγότερο από 2 χρόνια έχουμε περάσει από... κόσκινο πάνω από 40 νέα ηλεκτρικά μοντέλα, αξιολογώντας την συμπεριφορά και τις μετρήσεις τους σε 4 βασικούς τομείς: Κατανάλωση, Αυτονομία, Χώρους και Ασφάλεια.
Ποια συνδυάζουν καλύτερα Αυτονομία, Κατανάλωση, Χώρους και Ασφάλεια
Ποια συνδυάζουν καλύτερα Κατανάλωση, Χώρους και Ασφάλεια
Για την τελική κατάταξη έχουμε συνυπολογίσει την κατάταξή τους σε αυτονομία, κατανάλωση, χώρους και ασφάλεια. Για την τελική κατάταξη δίνουμε ποσοστό σημαντικότητας 30% σε αυτονομία και ασφάλεια, καθώς και 20% σε κατανάλωση και χώρους.Μπορείτε να δείτε αναλυτικά στις επόμενες επιλογές και τι λαμβάνουμε υπόψη για να κάνουμε την κατάταξη και στους επιμέρους τομείς της κατανάλωσης, των χώρων και της ασφάλειας.
Rank | Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Τιμή | Κατα νάλωση | Χώροι | Ασφά λεια |
---|---|---|---|---|---|
1º | MERCEDES EQB 250 190ps 66.5 KWh | 18º | 14º | 28º | |
2º | SKODA ENYAQ iV 60 62 kWh 180ps 62 KWh | 20º | 5º | 20º | |
3º | HYUNDAI KONA Electric 150 kW (204 PS) 204ps 64 KWh | - | 2º | 37º | 34º |
4º | CUPRA BORN 58 kWh 204 PS 204ps 58 KWh | 33º | 28º | 9º | |
5º | MERCEDES EQB 300 4MATIC 228ps 66,5 KWh | 35º | 14º | 25º | |
6º | VOLKSWAGEN ID.3 204 PS (62 kWh) 204ps 62 KWh | 13º | 29º | 31º | |
7º | NISSAN LEAF 62 kWh 217 PS 218ps 62 KWh | 8º | 31º | 36º | |
8º | PEUGEOT 208 e 136ps 50 KWh | 3º | 38º | 40º | |
9º | OPEL CORSA E 136 PS 136ps 50 KWh | 3º | 39º | 40º | |
10º | MERCEDES EQA 300 4MATIC 228ps 66.5 KWh | 34º | 23º | 27º | |
11º | LEXUS UX 300e 204ps 54.3 KWh | 12º | 34º | 33º | |
12º | MERCEDES EQA 250 190ps 66.5 KWh | 35º | 23º | 29º | |
13º | PEUGEOT 2008 e 136ps 50 KWh | 11º | 25º | 38º | |
14º | CITROEN C4 C-CROSS E 136 PS 136ps 50 KWh | 17º | 26º | 35º | |
15º | DS DS3 CROSSBACK E-TENSE 50 kWh 136ps 50 KWh | 8º | 40º | 36º | |
16º | OPEL MOKKA E 136 PS 50 kWh 136ps 50 KWh | 31º | 31º | 39º |
Κορυφαία συνδυαστική κατανάλωση για το 1ης γενιάς Hyundai Kona (13,6 kWh/100 χλμ.)
Ποια έχουν την καλύτερη κατανάλωση
Ο υπολογισμός έχει γίνει για τον μέσο όρο του Έλληνα οδηγού, όπου το 80% των χιλιομέτρων γίνεται εντός πόλης και το 20% σε ταξίδι.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Κατα νάλωση | |
---|---|---|
1º | HYUNDAI KONA Electric 150 kW (204 PS) 204ps 64 KWh | 13,6 |
2º | OPEL CORSA E 136 PS 136ps 50 KWh | 13,9 |
3º | PEUGEOT 208 e 136ps 50 KWh | 13,9 |
4º | NISSAN LEAF 62 kWh 217 PS 218ps 62 KWh | 15,3 |
5º | DS DS3 CROSSBACK E-TENSE 50 kWh 136ps 50 KWh | 15,3 |
6º | PEUGEOT 2008 e 136ps 50 KWh | 15,8 |
7º | LEXUS UX 300e 204ps 54.3 KWh | 16,1 |
8º | VOLKSWAGEN ID.3 204 PS (62 kWh) 204ps 62 KWh | 16,2 |
9º | CITROEN C4 C-CROSS E 136 PS 136ps 50 KWh | 16,7 |
10º | MERCEDES EQB 250 190ps 66.5 KWh | 17 |
11º | SKODA ENYAQ iV 60 62 kWh 180ps 62 KWh | 17,7 |
12º | OPEL MOKKA E 136 PS 50 kWh 136ps 50 KWh | 18,9 |
13º | CUPRA BORN 58 kWh 204 PS 204ps 58 KWh | 19,1 |
14º | MERCEDES EQA 300 4MATIC 228ps 66.5 KWh | 19,4 |
15º | MERCEDES EQA 250 190ps 66.5 KWh | 19,9 |
16º | MERCEDES EQB 300 4MATIC 228ps 66,5 KWh | 19,9 |
Ποιο ηλεκτρικό έχε καλύτερη κατανάλωση στην πόλη;
Κατανάλωση στην πόλη
Για την μέτρηση της κατανάλωσης εντός πόλης εφαρμόζουμε έναν τυπικό κύκλο, που προσομοιώνει την κίνηση σε αστικές συνθήκες. Έτσι κινούμαστε με ταχύτητα έως 50 χλμ./ώρα και σε ορισμένες συνθήκες ως 80, σαν να κινούμαστε σε κάποια κεντρική λεωφόρο, πραγματοποιώντας παράλληλα στάσεις σαν να περιμένουμε σε φανάρι. Έπειτα από το όργανο που συνδέουμε στη θύρα OBD του οχήματος (παίρνει δεδομένα από τον εγκέφαλο κατευθείαν) λαμβάνουμε το νούμερο της κατανάλωσης.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Κατανάλωση πόλη (λτ.) | |
---|---|---|
1º | HYUNDAI KONA Electric 150 kW (204 PS) 204ps 64 KWh | 12 |
2º | OPEL CORSA E 136 PS 136ps 50 KWh | 13,1 |
3º | PEUGEOT 208 e 136ps 50 KWh | 13,1 |
4º | NISSAN LEAF 62 kWh 217 PS 218ps 62 KWh | 13,7 |
5º | DS DS3 CROSSBACK E-TENSE 50 kWh 136ps 50 KWh | 14,1 |
6º | PEUGEOT 2008 e 136ps 50 KWh | 14,5 |
7º | VOLKSWAGEN ID.3 204 PS (62 kWh) 204ps 62 KWh | 14,8 |
8º | LEXUS UX 300e 204ps 54.3 KWh | 15,1 |
9º | CITROEN C4 C-CROSS E 136 PS 136ps 50 KWh | 15,4 |
10º | MERCEDES EQB 250 190ps 66.5 KWh | 16,5 |
11º | SKODA ENYAQ iV 60 62 kWh 180ps 62 KWh | 16,7 |
12º | OPEL MOKKA E 136 PS 50 kWh 136ps 50 KWh | 17,8 |
13º | CUPRA BORN 58 kWh 204 PS 204ps 58 KWh | 18,5 |
14º | MERCEDES EQA 300 4MATIC 228ps 66.5 KWh | 18,5 |
15º | MERCEDES EQA 250 190ps 66.5 KWh | 18,8 |
16º | MERCEDES EQB 300 4MATIC 228ps 66,5 KWh | 19,1 |
Νο1 σε κατανάλωση στο ταξίδι τα Opel Corsa-e και Peugeot e-208 (15,1 kWh/100 χλμ.)
Κατανάλωση σε ταξίδι
Για την κατανάλωση σε ταξίδι, με το όργανο πάντα συνδεδεμένο στη θύρα OBD του οχήματος , μετράμε σε ανοιχτό δρόμο για 5 χιλιόμετρα με σταθερή ταχύτητα 100 χλμ./ώρα. Αυτό γίνεται 3 φορές και κρατάμε το μέσο όρο των επιμέρους μετρήσεων.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Κατανάλωση στο ταξίδι (λτ.) | |
---|---|---|
1º | OPEL CORSA E 136 PS 136ps 50 KWh | 15,1 |
2º | PEUGEOT 208 e 136ps 50 KWh | 15,1 |
3º | HYUNDAI KONA Electric 150 kW (204 PS) 204ps 64 KWh | 16,1 |
4º | DS DS3 CROSSBACK E-TENSE 50 kWh 136ps 50 KWh | 16,7 |
5º | NISSAN LEAF 62 kWh 217 PS 218ps 62 KWh | 17,1 |
6º | CITROEN C4 C-CROSS E 136 PS 136ps 50 KWh | 17,2 |
7º | PEUGEOT 2008 e 136ps 50 KWh | 17,5 |
8º | VOLKSWAGEN ID.3 204 PS (62 kWh) 204ps 62 KWh | 17,8 |
9º | LEXUS UX 300e 204ps 54.3 KWh | 18,5 |
10º | SKODA ENYAQ iV 60 62 kWh 180ps 62 KWh | 18,5 |
11º | MERCEDES EQB 250 190ps 66.5 KWh | 18,5 |
12º | CUPRA BORN 58 kWh 204 PS 204ps 58 KWh | 20 |
13º | OPEL MOKKA E 136 PS 50 kWh 136ps 50 KWh | 20,9 |
14º | MERCEDES EQA 300 4MATIC 228ps 66.5 KWh | 21 |
15º | MERCEDES EQA 250 190ps 66.5 KWh | 21,5 |
16º | MERCEDES EQB 300 4MATIC 228ps 66,5 KWh | 22,5 |
Μεγαλύτερη πραγματική αυτονομία σε ταξίδι για την Mercedes EQB (352 χλμ.)
Πραγματική αυτονομία σε ταξίδι
Υπολογίζεται με βάση την χωρητικότητα του ρεζερβουάρ κάθε μοντέλου και την πραγματική (μετρημένη από μας) κατανάλωση του μοντέλου σε ταξίδι.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Πραγματική αυτονομία | |
---|---|---|
1º | MERCEDES EQB 250 190ps 66.5 KWh | 352 |
2º | HYUNDAI KONA Electric 150 kW (204 PS) 204ps 64 KWh | 323 |
3º | OPEL CORSA E 136 PS 136ps 50 KWh | 291 |
4º | PEUGEOT 208 e 136ps 50 KWh | 291 |
5º | MERCEDES EQB 300 4MATIC 228ps 66,5 KWh | 289 |
6º | MERCEDES EQA 300 4MATIC 228ps 66.5 KWh | 289 |
7º | NISSAN LEAF 62 kWh 217 PS 218ps 62 KWh | 288 |
8º | VOLKSWAGEN ID.3 204 PS (62 kWh) 204ps 62 KWh | 287 |
9º | SKODA ENYAQ iV 60 62 kWh 180ps 62 KWh | 284 |
10º | MERCEDES EQA 250 190ps 66.5 KWh | 271 |
11º | CUPRA BORN 58 kWh 204 PS 204ps 58 KWh | 271 |
12º | LEXUS UX 300e 204ps 54.3 KWh | 270 |
13º | DS DS3 CROSSBACK E-TENSE 50 kWh 136ps 50 KWh | 248 |
14º | PEUGEOT 2008 e 136ps 50 KWh | 237 |
15º | CITROEN C4 C-CROSS E 136 PS 136ps 50 KWh | 226 |
16º | OPEL MOKKA E 136 PS 50 kWh 136ps 50 KWh | 214 |
Skoda Enyaq: Το ηλεκτρικό με τους πιο μεγάλους χώρους
Ποια έχουν τους μεγαλύτερους χώρους
Πόσοι επιβάτες και πόσο άνετα χωράνε στο πίσω κάθισμα; Πόσος χώρος υπάρχει για τα γόνατα και το κεφάλι τους; Πόση είναι η χωρητικότητα του πορτ-μπαγκάζ τους;Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | |
---|---|
1º | SKODA ENYAQ iV 60 62 kWh 180ps 62 KWh |
2º | MERCEDES EQB 250 190ps 66.5 KWh |
3º | MERCEDES EQB 300 4MATIC 228ps 66,5 KWh |
4º | MERCEDES EQA 300 4MATIC 228ps 66.5 KWh |
5º | MERCEDES EQA 250 190ps 66.5 KWh |
6º | PEUGEOT 2008 e 136ps 50 KWh |
7º | CITROEN C4 C-CROSS E 136 PS 136ps 50 KWh |
8º | CUPRA BORN 58 kWh 204 PS 204ps 58 KWh |
9º | VOLKSWAGEN ID.3 204 PS (62 kWh) 204ps 62 KWh |
10º | OPEL MOKKA E 136 PS 50 kWh 136ps 50 KWh |
11º | NISSAN LEAF 62 kWh 217 PS 218ps 62 KWh |
12º | LEXUS UX 300e 204ps 54.3 KWh |
13º | HYUNDAI KONA Electric 150 kW (204 PS) 204ps 64 KWh |
14º | PEUGEOT 208 e 136ps 50 KWh |
15º | OPEL CORSA E 136 PS 136ps 50 KWh |
16º | DS DS3 CROSSBACK E-TENSE 50 kWh 136ps 50 KWh |
139,5 εκ.: Η φαρδύτερη πίσω καμπίνα στην Mercedes EQA
Πόσοι επιβάτες και πόσο άνετα χωράνε στο πίσω κάθισμα
Για το εσωτερικό πλάτος, οι μετρήσεις στηρίζονται σε μια ειδική πτυσσόμενη ράβδο που μετράει την απόσταση μεταξύ των θυρών στο ύψος του στήθους. Για 3 ενήλικες χρειάζεστε 1,35 μέτρα, ενώ για 2 μεγάλους και ένα παιδί 1,25 μέτρα.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Εσωτερικό πλάτος πίσω (εκ.) | |
---|---|---|
1º | MERCEDES EQA 300 4MATIC 228ps 66.5 KWh | 139,5 |
2º | MERCEDES EQA 250 190ps 66.5 KWh | 139,5 |
3º | MERCEDES EQB 300 4MATIC 228ps 66,5 KWh | 139,4 |
4º | MERCEDES EQB 250 190ps 66.5 KWh | 139,4 |
5º | SKODA ENYAQ iV 60 62 kWh 180ps 62 KWh | 139,0 |
6º | CUPRA BORN 58 kWh 204 PS 204ps 58 KWh | 137,5 |
7º | NISSAN LEAF 62 kWh 217 PS 218ps 62 KWh | 136,8 |
8º | CITROEN C4 C-CROSS E 136 PS 136ps 50 KWh | 136,5 |
9º | VOLKSWAGEN ID.3 204 PS (62 kWh) 204ps 62 KWh | 136,2 |
10º | PEUGEOT 2008 e 136ps 50 KWh | 135,2 |
11º | HYUNDAI KONA Electric 150 kW (204 PS) 204ps 64 KWh | 135,1 |
12º | LEXUS UX 300e 204ps 54.3 KWh | 133,2 |
13º | OPEL MOKKA E 136 PS 50 kWh 136ps 50 KWh | 132,5 |
14º | DS DS3 CROSSBACK E-TENSE 50 kWh 136ps 50 KWh | 131,5 |
15º | OPEL CORSA E 136 PS 136ps 50 KWh | 131,1 |
16º | PEUGEOT 208 e 136ps 50 KWh | 131,1 |
Πόσος χώρος μένει για τα γόνατα των πίσω επιβατών;
Πόσος χώρος μένει για τα γόνατα των πίσω επιβατών
Οι μετρήσεις των εσωτερικών χώρων γίνονται με τη βοήθεια του… «Λυκούργου», μιας συσκευής που προσομοιώνει άνθρωπο με ύψος 1,75 μ. και βάρος 75 κιλά. Με το κάθισμα του οδηγού στην πιο χαμηλή θέση (αν υπάρχει ρύθμιση του ύψους), την πλάτη κάθετη και με τη θέση αυτή σταθερή, μετράμε την απόσταση του Λυκούργου από την πλάτη του μπροστά καθίσματος.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Γόνατα (εκ.) | |
---|---|---|
1º | SKODA ENYAQ iV 60 62 kWh 180ps 62 KWh | 20,5 |
2º | CITROEN C4 C-CROSS E 136 PS 136ps 50 KWh | 17,5 |
3º | MERCEDES EQB 250 190ps 66.5 KWh | 16,6 |
4º | MERCEDES EQB 300 4MATIC 228ps 66,5 KWh | 16,6 |
5º | PEUGEOT 2008 e 136ps 50 KWh | 15,5 |
6º | OPEL MOKKA E 136 PS 50 kWh 136ps 50 KWh | 15,5 |
7º | CUPRA BORN 58 kWh 204 PS 204ps 58 KWh | 14,5 |
8º | VOLKSWAGEN ID.3 204 PS (62 kWh) 204ps 62 KWh | 14,1 |
9º | MERCEDES EQA 300 4MATIC 228ps 66.5 KWh | 14,0 |
10º | MERCEDES EQA 250 190ps 66.5 KWh | 14,0 |
11º | NISSAN LEAF 62 kWh 217 PS 218ps 62 KWh | 13,8 |
12º | LEXUS UX 300e 204ps 54.3 KWh | 13,5 |
13º | DS DS3 CROSSBACK E-TENSE 50 kWh 136ps 50 KWh | 10,5 |
14º | OPEL CORSA E 136 PS 136ps 50 KWh | 10,2 |
15º | PEUGEOT 208 e 136ps 50 KWh | 10,2 |
16º | HYUNDAI KONA Electric 150 kW (204 PS) 204ps 64 KWh | 9,1 |
Περισσότερα από 7 εκ. ο χώρος που μένει για το κεφάλι των πίσω επιβατών του Skoda Enyaq
Πόσος χώρος μένει για το κεφάλι των πίσω επιβατών
Πάλι πρωταγωνιστής είναι ο «Λυκούργος» (προσομοιώνει άνθρωπο με ύψος 1,75 μ. και βάρος 75 κιλά), ωστόσο σε αυτή την περίπτωση το νούμερο που μετράμε είναι η απόσταση του άνω άκρου του κεφαλιού του «Λυκούργου» από την οροφή.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Κεφάλι (εκ.) | |
---|---|---|
1º | SKODA ENYAQ iV 60 62 kWh 180ps 62 KWh | 7,5 |
2º | MERCEDES EQB 250 190ps 66.5 KWh | 6,6 |
3º | MERCEDES EQB 300 4MATIC 228ps 66,5 KWh | 6,6 |
4º | MERCEDES EQA 300 4MATIC 228ps 66.5 KWh | 5,8 |
5º | MERCEDES EQA 250 190ps 66.5 KWh | 5,8 |
6º | PEUGEOT 2008 e 136ps 50 KWh | 5,2 |
7º | CITROEN C4 C-CROSS E 136 PS 136ps 50 KWh | 4,5 |
8º | OPEL MOKKA E 136 PS 50 kWh 136ps 50 KWh | 3,8 |
9º | HYUNDAI KONA Electric 150 kW (204 PS) 204ps 64 KWh | 3,3 |
10º | OPEL CORSA E 136 PS 136ps 50 KWh | 2,8 |
11º | PEUGEOT 208 e 136ps 50 KWh | 2,8 |
12º | LEXUS UX 300e 204ps 54.3 KWh | 2,8 |
13º | VOLKSWAGEN ID.3 204 PS (62 kWh) 204ps 62 KWh | 2,2 |
14º | CUPRA BORN 58 kWh 204 PS 204ps 58 KWh | 1,0 |
15º | NISSAN LEAF 62 kWh 217 PS 218ps 62 KWh | 1,0 |
16º | DS DS3 CROSSBACK E-TENSE 50 kWh 136ps 50 KWh | 0,3 |
Ποιο ηλεκτρικό έχει την μεγαλύτερη εργοστασιακή χωρητικότητα πορτ-μπαγκάζ;
Ποια είναι η χωρητικότητα του πορτ-μπαγκαζ
Αναφερόμαστε στην εργοστασιακή χωρητικότητα που δηλώνει ο κάθε κατασκευαστής.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Πορτ-μπαγκάζ (λτ.) | |
---|---|---|
1º | SKODA ENYAQ iV 60 62 kWh 180ps 62 KWh | 585 |
2º | MERCEDES EQB 250 190ps 66.5 KWh | 495 |
3º | MERCEDES EQB 300 4MATIC 228ps 66,5 KWh | 495 |
4º | PEUGEOT 2008 e 136ps 50 KWh | 405 |
5º | CUPRA BORN 58 kWh 204 PS 204ps 58 KWh | 385 |
6º | VOLKSWAGEN ID.3 204 PS (62 kWh) 204ps 62 KWh | 385 |
7º | NISSAN LEAF 62 kWh 217 PS 218ps 62 KWh | 385 |
8º | CITROEN C4 C-CROSS E 136 PS 136ps 50 KWh | 380 |
9º | LEXUS UX 300e 204ps 54.3 KWh | 367 |
10º | DS DS3 CROSSBACK E-TENSE 50 kWh 136ps 50 KWh | 350 |
11º | MERCEDES EQA 300 4MATIC 228ps 66.5 KWh | 340 |
12º | MERCEDES EQA 250 190ps 66.5 KWh | 340 |
13º | HYUNDAI KONA Electric 150 kW (204 PS) 204ps 64 KWh | 332 |
14º | PEUGEOT 208 e 136ps 50 KWh | 311 |
15º | OPEL MOKKA E 136 PS 50 kWh 136ps 50 KWh | 310 |
16º | OPEL CORSA E 136 PS 136ps 50 KWh | 267 |
CUPRA Born: Το ασφαλέστερο ηλεκτρικό της λίστας
Ποια προσφέρουν την μεγαλύτερη ασφάλεια
Ποια είναι καλύτερα στην δοκιμή αποφυγής κινδύνου, ποια στρίβουν καλύτερα, ποια φρενάρουν καλύτερα, ποια προσπερνάνε καλύτερα.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | |
---|---|
1º | CUPRA BORN 58 kWh 204 PS 204ps 58 KWh |
2º | SKODA ENYAQ iV 60 62 kWh 180ps 62 KWh |
3º | MERCEDES EQB 300 4MATIC 228ps 66,5 KWh |
4º | MERCEDES EQA 300 4MATIC 228ps 66.5 KWh |
5º | MERCEDES EQB 250 190ps 66.5 KWh |
6º | MERCEDES EQA 250 190ps 66.5 KWh |
7º | VOLKSWAGEN ID.3 204 PS (62 kWh) 204ps 62 KWh |
8º | LEXUS UX 300e 204ps 54.3 KWh |
9º | HYUNDAI KONA Electric 150 kW (204 PS) 204ps 64 KWh |
10º | CITROEN C4 C-CROSS E 136 PS 136ps 50 KWh |
11º | NISSAN LEAF 62 kWh 217 PS 218ps 62 KWh |
12º | DS DS3 CROSSBACK E-TENSE 50 kWh 136ps 50 KWh |
13º | PEUGEOT 2008 e 136ps 50 KWh |
14º | OPEL MOKKA E 136 PS 50 kWh 136ps 50 KWh |
15º | OPEL CORSA E 136 PS 136ps 50 KWh |
16º | PEUGEOT 208 e 136ps 50 KWh |
Πώς στρίβουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα;
Ποια στρίβουν καλύτερα
Η αξιολόγηση της οδικής συμπεριφοράς του μοντέλου είναι πολυσύνθετη και γίνεται έπειτα από πολλά χιλιόμετρα δοκιμών. Λαμβάνεται υπόψη η επίδοση στο τεστ αποφυγής κινδύνου (elk test), ενώ σημαντικές είναι οι πληροφορίες που λαμβάνει ο δοκιμαστής-οδηγός από το τιμόνι, την ανάρτηση, καιώς και οι αντιδράσεις του αυτοκινήτου υπό πίεση ή στις κανονικές συνθήκες οδήγησης.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Οδική Συμπεριφορά | |
---|---|---|
1º | SKODA ENYAQ iV 60 62 kWh 180ps 62 KWh | 9 |
2º | CUPRA BORN 58 kWh 204 PS 204ps 58 KWh | 9 |
3º | MERCEDES EQA 300 4MATIC 228ps 66.5 KWh | 9 |
4º | MERCEDES EQA 250 190ps 66.5 KWh | 9 |
5º | MERCEDES EQB 300 4MATIC 228ps 66,5 KWh | 9 |
6º | MERCEDES EQB 250 190ps 66.5 KWh | 9 |
7º | PEUGEOT 2008 e 136ps 50 KWh | 8 |
8º | DS DS3 CROSSBACK E-TENSE 50 kWh 136ps 50 KWh | 8 |
9º | HYUNDAI KONA Electric 150 kW (204 PS) 204ps 64 KWh | 8 |
10º | OPEL CORSA E 136 PS 136ps 50 KWh | 8 |
11º | PEUGEOT 208 e 136ps 50 KWh | 8 |
12º | LEXUS UX 300e 204ps 54.3 KWh | 8 |
13º | OPEL MOKKA E 136 PS 50 kWh 136ps 50 KWh | 8 |
14º | NISSAN LEAF 62 kWh 217 PS 218ps 62 KWh | 7 |
35,8 μέτρα από τα 100 χλμ./ώρα: Τόσο γρήγορα «κοκαλώνει» το CUPRA Born
Ποια φρενάρουν καλύτερα
Η διαδικασία των μετρήσεων των φρένων γίνεται με τυποποιημένο τρόπο (πίεση ελαστικών που αναγράφει ο κατασκευαστής, στεγνό οδόστρωμα κ.λπ.), οι οποίες ισχύουν σε όλα τα αυτοκίνητα. Κατά τη διαδικασία ο οδηγός αναπτύσσει ταχύτητα 110 πραγματικών χλμ./ώρα, οπότε και φρενάρουμε απότομα. Μέσω ειδικού οργάνου μέτρησης μετράμε τη απόσταση από τη στιγμή που η ταχύτητα γίνει 100 χλμ. /ώρα μέχρι το όχημα να ακινητοποιηθεί.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Φρένα | |
---|---|---|
1º | CUPRA BORN 58 kWh 204 PS 204ps 58 KWh | 35,8 |
2º | CITROEN C4 C-CROSS E 136 PS 136ps 50 KWh | 37,2 |
3º | SKODA ENYAQ iV 60 62 kWh 180ps 62 KWh | 37,3 |
4º | DS DS3 CROSSBACK E-TENSE 50 kWh 136ps 50 KWh | 38 |
5º | PEUGEOT 2008 e 136ps 50 KWh | 38,2 |
6º | OPEL MOKKA E 136 PS 50 kWh 136ps 50 KWh | 38,3 |
7º | VOLKSWAGEN ID.3 204 PS (62 kWh) 204ps 62 KWh | 38,3 |
8º | LEXUS UX 300e 204ps 54.3 KWh | 38,4 |
9º | MERCEDES EQB 250 190ps 66.5 KWh | 38,6 |
10º | MERCEDES EQB 300 4MATIC 228ps 66,5 KWh | 38,6 |
11º | MERCEDES EQA 300 4MATIC 228ps 66.5 KWh | 39,1 |
12º | NISSAN LEAF 62 kWh 217 PS 218ps 62 KWh | 39,3 |
13º | MERCEDES EQA 250 190ps 66.5 KWh | 39,8 |
14º | HYUNDAI KONA Electric 150 kW (204 PS) 204ps 64 KWh | 40 |
15º | OPEL CORSA E 136 PS 136ps 50 KWh | 41,5 |
16º | PEUGEOT 208 e 136ps 50 KWh | 41,5 |
Πόσο γρήγορα προσπερνάνε από τα 60-100 χλμ./ώρα;
Ποια προσπερνάνε καλύτερα
Σε αυτή διαδικασία κάνουμε προσομοίωση μιας προσπέρασης σε επαρχιακό δρόμο. Εδώ ο οδηγός πατάει τέρμα το γκάζι από τα 60 χλμ./ώρα με kickdown μέχρι τα 100 χλμ./ώρα και καταγράφουμε το χρόνο που χρειάζεται.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Προσπέρασμα | |
---|---|---|
1º | HYUNDAI KONA Electric 150 kW (204 PS) 204ps 64 KWh | 3,5 |
2º | NISSAN LEAF 62 kWh 217 PS 218ps 62 KWh | 3,54 |
3º | VOLKSWAGEN ID.3 204 PS (62 kWh) 204ps 62 KWh | 3,8 |
4º | CUPRA BORN 58 kWh 204 PS 204ps 58 KWh | 3,81 |
5º | MERCEDES EQB 300 4MATIC 228ps 66,5 KWh | 3,87 |
6º | LEXUS UX 300e 204ps 54.3 KWh | 3,88 |
7º | MERCEDES EQA 300 4MATIC 228ps 66.5 KWh | 3,91 |
8º | MERCEDES EQA 250 190ps 66.5 KWh | 4,23 |
9º | SKODA ENYAQ iV 60 62 kWh 180ps 62 KWh | 4,33 |
10º | MERCEDES EQB 250 190ps 66.5 KWh | 4,4 |
11º | OPEL CORSA E 136 PS 136ps 50 KWh | 4,7 |
12º | PEUGEOT 208 e 136ps 50 KWh | 4,7 |
13º | PEUGEOT 2008 e 136ps 50 KWh | 4,9 |
14º | DS DS3 CROSSBACK E-TENSE 50 kWh 136ps 50 KWh | 5,1 |
15º | CITROEN C4 C-CROSS E 136 PS 136ps 50 KWh | 5,2 |
16º | OPEL MOKKA E 136 PS 50 kWh 136ps 50 KWh | 5,27 |