ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Παράλληλη δοκιμή: Ανανεωμένα Peugeot e-208 & e-2008

48.742 Επισκέψεις στο άρθρο (15/3/2024)
Παράλληλη δοκιμή: Ανανεωμένα Peugeot e-208 & e-2008
2 Φωτογραφίες »

- Έφτασαν τα 156 ηλεκτρικά άλογα (+20), προσπερνούν πιο γρήγορα & «καίνε» λιγότερο
- Έχουν μεγαλύτερη μπαταρία και κάνουν 50 χιλιόμετρα παραπάνω με μια φόρτιση
- Στάνταρ μεγάλη «υποδοχή» ρεύματος στο e-2008 για να φορτίζει πιο γρήγορα
- Φρεσκαρισμένο look, μεγαλύτερη και καλύτερη οθόνη στο ταμπλό

Έφτασαν τα 156 ηλεκτρικά άλογα (+20), προσπερνούν πιο γρήγορα, αλλά «καίνε» λιγότερο

Τα ανανεωμένα e-208 και e-2008 κινούνται από το νέο σύστημα κίνησης που πρωτοείδαμε στο ηλεκτρικό Jeep Avenger με την ισχύ του ηλεκτροκινητήρα να έχει αυξηθεί από τους 136 στους 156 ίππους, αλλά τη ροπή να παραμένει στα 260 Nm. Στην πράξη, η ακόμα πιο έντονη αίσθηση της επιτάχυνσης στο πάτημα του γκαζιού αποτυπώνεται και στις μετρήσεις μας με τα δύο μοντέλα να προσπερνούν πιο σβέλτα από πριν (60-100 χλμ./ώρα σε 4,1 δλ. το e-208 και 4,2 δλ. το e-2008 από 4,7 και 4,9 δλ. αντίστοιχα). Το καλύτερο είναι πως το σύστημα κίνησης παρότι πιο ισχυρό, είναι πλέον πιο αποδοτικό και χρειάζεται λιγότερη ενέργεια (σύμφωνα με τις μετρήσεις μας η μέση κατανάλωση ενέργειας έχει πέσει γύρω στη 1,5 kWh/100 χλμ. σε καθένα από τα αυτοκίνητα της δοκιμής).

Έχουν μεγαλύτερη μπαταρία και κάνουν 50 χιλιόμετρα παραπάνω με μια φόρτιση

Βασικό χαρακτηριστικό των δύο ανανεωμένων ηλεκτρικών μοντέλων της δοκιμής είναι η νέα, ελαφρώς ελαφρύτερη, κυρίως όμως μεγαλύτερης χωρητικότητας και καλύτερης σε ενεργειακή πυκνότητα μπαταρία: Από 46,3 kWh η ωφέλιμη χωρητικότητα «ανέβηκε» στις 48,1 kWh (50,8 από 46,3 kWh στο e-2008). Σε συνδυασμό με την καλύτερη διαχείριση ενέργειας από το σύστημα ηλεκτροκίνησης, παρατηρήσαμε αισθητή αύξηση της μέσης αυτονομίας με μια φόρτιση: Από τα 300-310 χλμ. στα 360-370 χλμ. για το e-208 και από τα 280-290 χλμ. στα 340-350 χλμ. στο e-2008.

Στάνταρ μεγάλη «υποδοχή» ρεύματος στο e-2008 για να φορτίζει πιο γρήγορα

Όση ισχύ και να έχει το wallbox φόρτισης στο σπίτι (έως 22 kW) αν η υποδοχή στο ηλεκτρικό είναι μικρή τότε αργείς να φορτίσεις. Για το ανανεωμένο Peugeot e-2008 η στάνταρ υποδοχή φόρτισης είναι πλέον στα 11 kW (20-80% φόρτιση σε λιγότερες από 3 ώρες), κάτι που στο e-208 είναι έξτρα με τη στάνταρ παροχή να είναι στα 7,4 kW (20-80 % φόρτιση σε 4,5 ώρες). Για τον 11άρη On Board φορτιστή του e-208 θα πληρώσετε 1.600 ευρώ επιπλέον.

Ο χρόνος μπορεί να μειωθεί έως και τα 30 λεπτά της ώρας σε ταχυφορτιστή, με την υποδοχή ισχύος να παραμένει στα 100 kW, που δεν είναι κάτι ιδιαίτερο για τα σημερινά δεδομένα.

Φρεσκαρισμένο look, μεγαλύτερη και καλύτερη οθόνη στο ταμπλό

H Peugeot φρόντισε να τα κάνει ακόμα πιο κομψά τα e-208 και e-2008. Ειδικά στο μπροστινό μέρος είναι ακόμα πιο αιχμηρά, όπου πλέον στις άκρες του προφυλακτήρα υπάρχουν 3 κάθετες νυχιές, έχει μπει το νέο λογότυπο με το λιοντάρι στην μάσκα, ενώ και το μοτίβο αυτής μαζί με τα φώτα είναι αλλαγμένα. Πίσω, οι τρεις νυχιές που βρισκόντουσαν μέσα στα φώτα συνεχίζουν να υπάρχουν, αλλά πλέον είναι τοποθετημένες οριζόντια και όχι κάθετα. Στο ποιοτικό εσωτερικό τους ξεχωρίζει η νέα κεντρική οθόνη αφής που πλέον είναι 10 ιντσών από τη βασική έκδοση.

Παρακάτω μπορείτε να διαβάσετε αναλυτικότερα τη διπλή δοκιμή των ανανεωμένων ηλεκτρικών Peugeot e-208 και Peugeot e-2008.

Σελίδα 2Εσωτερικό & σχεδίαση
Σελίδα 3Κινητήρας-Αυτονομία: Προσπερνούν πιο γρήγορα και πάνε μακρύτερα
Σελίδα 4Στο δρόμο: Παραμένουν οδηγικά ισορροπημένα
Σελίδα 5Η γνώμη μας
Σελίδα 6Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
Mercedes
FALKEN VS CONTINENTAL