ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Τώρα που τα ηλεκτρικά γίνονται
φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα >>
Τώρα δηλαδή έχει ηλεκτρικά, κάτω από 20 χιλιάρικα;
Και εγώ που μένω σε διαμέρισμα πως θα φορτίζω; Κάθε πότε πρέπει να γεμίζω;
Πόσο θα πληρώνω; Συμφέρει ή τελικά μας δουλεύουν; Πόση ώρα θα κάνω να γεμίσω;
Και όταν πάω μια Σαββατο-Κυριακάτικη βόλτα, θα ‘χω το άγχος να μην μείνω; Και τι θα κάνω 1-2 φορές το χρόνο που πάω Θεσσαλονίκη;
ή μήπως έχουν λυθεί πλέον όλα αυτά τα προβλήματα;
Ναι όλα αυτά έχουν σχεδόν λυθεί.
Δείτε τις απαντήσεις σε όλα αυτά και μαζί ΟΛΕΣ τις πληροφορίες:
-για 7 ηλεκτρικά που κάνουν πλέον κάτω από 20 χιλιάρικα,
άλλα 18 που κάνουν κάτω από 27χιλ., αλλά και για όσα κάνουν παραπάνω.
και βέβαια για:
-όλα τα δίκτυα φόρτισης και πόσο χρεώνει το καθένα αλλά και για όλους τους φορτιστές που μπορείτε να βάλετε στο σπίτι ή στην δουλειά σας με 500 -1500 ευρώ,
αν θέλετε να γεμίζετε 3 ή 5 ή 10 φορές πιο γρήγορα.
 
 

Πάω εκδρομή 200 χλμ. με το ηλεκτρικό

 Σχολιάστε 
3.316 Επισκέψεις στο άρθρο (17/1/2025)
Πάω εκδρομή 200 χλμ. με το ηλεκτρικό
2 Φωτογραφίες »

Γεμίζω το βράδυ πριν φύγω
Δεν χρειάζεται να σταματήσω για φόρτιση ή να ψάξω για φορτιστή εκεί που θα πάω
Όταν φτάσω, το βάζω σε μια πρίζα σούκο και το αφήνω να φορτίζει όσο δεν το χρησιμοποιώ
Αν μείνω σε ξενοδοχείο με φορτιστή, φτάνουν 2-3 ώρες κάθε μέρα

autotriti team

Δεν χρειάζεται καν να σταματήσεις για φόρτιση ή να ψάξεις φορτιστή εκεί που θα πας

«Με ψήνει η ιδέα να πάρω ηλεκτρικό αυτοκίνητο, αλλά πως θα πάω μια εκδρομή; Θα πρέπει να ψάχνω που θα το φορτίσω». Τάδε έφη καλός φίλος σε μια πρόσφατη κουβέντα. Ξέρετε κάτι όμως, στην πραγματικότητα δεν χρειάζεται να ασχοληθείτε που και αν θα έχει σημείο φόρτισης εκεί που θα πάτε. Και δεν μιλάμε για κάποιο ηλεκτρικό αυτοκίνητο με μεγάλη μπαταρία, όπως είχαμε κάνει παλιότερα με το Ford Mustang που πήγαμε στην ορεινή Αχαΐα και γυρίσαμε χωρίς να φορτίσουμε. Μιλάμε ακόμα και για μικρά ηλεκτρικά των 20-25 χιλιάδων ευρώ που εξοπλίζονται με μικρότερες μπαταρίες, τα οποία στο ταξίδι θέλουν φόρτιση κάθε 250 χιλιόμετρα.

Φροντίζεις να φορτίσεις όλο το βράδυ πριν φύγεις για να ξεκινήσεις με 100% μπαταρία

Είναι δυνατόν δηλαδή να πας μια εκδρομή 200 χλμ. και να γυρίσεις χωρίς να χρειαστεί να ψάξεις που θα φορτίσεις με ένα ηλεκτρικό που ανά 250 χλμ. ταξιδιού αδειάζει; Ναι αρκεί να προσέξεις κάποια απλά πραγματάκια.

Αρχικά, το βασικότερο είναι να έχεις το αυτοκίνητο πλήρως γεμάτο όταν ξεκινήσεις την εκδρομή σου. Φροντίζεις λοιπόν να το φορτίσεις όλο το βράδυ για να φτάσει στο 100% και να εκμεταλλευτείς το μέγιστο της μπαταρίας.

200 χλμ. μικτή διαδρομή (πόλη-επαρχία-εθνική) σημαίνει θα κάψεις 50-80% μπαταρία

Για να πας στο χωριό, στο εξοχικό σου ή σε οποιοδήποτε άλλο προορισμό, σημαίνει για αρχή πως θα οδηγήσεις κάποια -λίγα- χιλιόμετρα στην πόλη, μέχρι να βγεις σε κάποιον αυτοκινητόδρομο και μετά κάποια επαρχιακή διαδρομή. Διαδρομή δηλαδή με διαφορετική κατανάλωση ανάλογα την ταχύτητα κίνησης και το είδος του δρόμου.

Ανάλογα το ηλεκτρικό λοιπόν, αυτό μεταφράζεται μετά από όλες τις δοκιμές αυτονομίας και κατανάλωσης που έχει κάνει AutoΤρίτη Test Center ως εξής: θα ξεκινήσεις από το σπίτι με 100% και μέχρι να φτάσεις στον τελικό προορισμό θα κάψεις το 50% της μπαταρίας αν έχεις ηλεκτρικό με μεγάλη μπαταρία (από 70 kWh και πάνω) ή το 80% αν έχεις ηλεκτρικό με μικρή μπαταρία (45-50 kWh).
 

Αν είσαι σε ξενοδοχείο με φορτιστή, φτάνουν 2-3 ώρες κάθε μέρα

Συνέχεια του άρθρου >>>
Autotriti.gr
FALKEN ZIEX ZE320