Falken Ziex ZE 310 Ecorun: Πόσο καλό ελαστικό είναι απέναντι στον ανταγωνισμό;
- Το Falken είναι το πιο ήσυχο ελαστικό της κατηγορίας
- Είναι μέσα στα δύο καλύτερα σε αξιολόγηση στο στεγνό
- Έδωσε πολύ καλό φρενάρισμα στο βρεγμένο αλλά θέλει βελτίωση στο κράτημα
- Με 500 ευρώ ανά 4άδα είναι έως και 20% φθηνότερο του ανταγωνισμού
Falken στην καλύτερή τιμή και άμεσα διαθέσιμα !
Βάλε Τώρα FALKEN και κέρδισε μέχρι 30 ευρώ σε καύσιμα ! Δες περισσότερα !
Οδηγός Αγοράς ανά Μάρκα : Ελαστικά, Επιδόσεις, Τιμές
Το πιο «ήσυχο» στο δρόμο ελαστικό της κατηγορίας
Λεπτομέρεια, για πολλούς σημαντική: Το Falken Ziex ZE310 Ecorun είναι και το πιο «ήσυχο» στον δρόμο ελαστικό της κατηγορίας (με ετικέτα στα 67 dB, ο 2ος καλύτερος έχει 69 dB). Την ίδια στιγμή, εξέπληξε ευχάριστα με τα αποτελέσματά του σε στεγνό και βρεγμένο οδόστρωμα. Βρίσκεται στο Top 2 της συνολικής αξιολόγησης των θερινών ελαστικών του AutoΤρίτη Test Center! Το ίδιο ευχάριστα μας εξέπληξε και η τιμή του, που το κατατάσσει στα medium κόστους προϊόντα.
Το ελαστικό της ιαπωνικής φίρμας γενικότερα ξεχώρισε με τις επιδόσεις του σε φρενάρισμα και κράτημα, βάζοντας τα... γυαλιά ακόμη και σε premium ελαστικά. Υπάρχει κάτι που θα θέλαμε καλύτερο; Διαβάστε τις γραμμές που ακολουθούν και θα βρείτε όλες τις απαντήσεις. Πού κερδίζει και πού χάνει το medium θερινό ελαστικό Falken Ziex ZE310 Ecorun απέναντι στον premium ανταγωνισμό (Bridgestone, Continental, Goodyear και Pirelli);
Μάρκα/Μοντέλο | Falken Ziex ZE310 Ecorun | ||||
---|---|---|---|---|---|
Όχημα | Επιβατικό | ||||
Θερινό, 4 εποχών ή χειμερινό Εποχή
|
Θερινό | ||||
Διαστάσεις ελαστικού: Το 1ο νούμερο είναι το πλάτος του πέλματος σε χλστ., το 2ο το προφίλ (ύψος) του ελαστικού και το 3ο το μέγεθος της ζάντας σε ίντσες. Προφίλ κάτω από 45 θεωρείται μικρό, δηλαδή για σπορτίφ μοντέλα και πάνω από 60 μεγάλο, δηλαδή ενισχύεται η άνεση. Διάσταση
|
215/55 R17 | ||||
Τιμή μαζί με την τοποθέτηση, ανά λάστιχοΤιμή μονάδας (€)
|
125 | ||||
Στοιχεία κατασκευαστή | |||||
Οικονομία καυσίμου. Α σημαίνει χαμηλότερη αντίσταση κύλισης και χαμηλότερη κατανάλωση (μέχρι 6%). C: 3% k.o.k.Fuel (A έως Ε)
|
C | ||||
Κρατημα στο βρεγμένο. Α το καλύτερο.Wet (Α έως Ε)
|
A | ||||
Είναι ο εξωτερικός θόρυβος που παράγει ένα ελαστικό κατά την οδήγηση. Υπάρχουν 3 βαθμίδες. Βαθμός Α συνεπάγεται και ποιοτική κύλιση. Ο θόρυβος κύλισης του ελαστικού μετριέται σε ντεσιμπέλ (dB)Noise (Α έως C)
|
67 | ||||
Δείκτης φορτίου είναι το μέγιστο φορτίο στο οποίο τα λάστιχα λειτουργούν σωστά. Το 94 αντιστοιχεί σε 670 κιλά ανά ελαστικό, το 96 αντιστοιχεί σε 710 κιλά ανά ελαστικό. Δείκτης ταχύτητας είναι η μέγιστη ταχύτητα που λειτουργεί χωρίς πρόβλημα το ελαστικό. Π.χ. το V αντιστοιχεί στα 240 χιλιόμετρα/ώραΔείκτης φορτίου - ταχύτητας
|
94V | ||||
Το μέγιστο βάρος αυτοκινήτου, για τα συγκεκριμένα λάστιχα, σε κιλάΜέγιστο φορτίου (kg)
|
2680 | ||||
Η μέγιστη ταχύτητα για το συγκεκριμένο λάστιχοΜέγιστη ταχύτητα (χλμ/ώρα)
|
240 | ||||
Η χρονιά που παρουσιάστηκε το ελαστικόModel Year
|
2017 | ||||
Στο στεγνό: Top 2 σε αξιολόγηση, εξαιρετικό κράτημα & μικρός αστερίσκος τα φρένα
Πολύ καλή overall εικόνα στο στεγνό οδόστρωμα είχε το Falken Ziex ZE310 Ecorun. Για αυτό κερδίζει την 2η θέση στην συνολική αξιολόγηση σε φρενάρισμα και κράτημα, σχέση με τον premium ανταγωνισμό. Ειδικά στην δοκιμασία αποφυγής κινδύνου (Elk Test) το πέρασμα δίπλα από τους κώνους με ταχύτητα 78,9 χλμ./ώρα είναι μία από ταχύτερες καταγεγραμμένες επιδόσεις, γεγονός που ανέδειξε ακόμη περισσότερο τις fun-to-drive οδηγικές προδιαγραφές του αυτοκινήτου αναφοράς, Ford Puma. Σύμφωνα με τη Falken το Ziex ZE310 Ecorun διαθέτει τεχνολογία ACP (προσαρμοζόμενη σταθερή πίεση), μέσω της οποίας προσομοιώνεται συνθήκες οδήγησης που εγγυώνται ένα αποτύπωμα πέλματος με ομοιόμορφα κατανεμημένη πίεση στο σημείο επαφής. Στην θεωρία και την πράξη διασφαλίζεται ευστάθεια και ομοιογένεια, σαν κι αυτή που διαπιστώσαμε σε κάθε σημείο της διαδικασίας.
Όσον αφορά το φρενάρισμα από τα 80 χλμ./ώρα, το ελαστικό της Falken δεν εντυπωσίασε αλλά δεν... έχασε κιόλας. Αναλογικά με τον premium ανταγωνισμό η πλήρης ακινητοποίηση των 26,2 μ. βρίσκεται στο μέσο όρο, κερδίζοντας premium αντιπάλους όπως τα Cinturato P7, Turanza 6 και EcoContact 6.
Επιδόσεις - Μετρήσεις AutoΤρίτη Test Center | Falken Ziex ZE310 Ecorun |
---|---|
Είναι η απόσταση ακινητοποίησης σε μέτρα.Φρενάρισμα στεγνό από 80 χλμ./ώρα (μ.)
|
26,2 Μέτρα |
Με πόσα χιλιόμετρα μπορεί να αποφευγεί ένα εμπόδιο που πετάγεται ξαφνικά μπροστά σου.Επίδοση Elk Test στεγνό (χλμ./ώρα)
|
78,9 Χλμ/ώρα |
Στο βρεγμένο: Πολύ καλό φρενάρισμα, θέλει βελτίωση στο κράτημα
Μετά τις δοκιμασίες στο στεγνό οδόστρωμα πάμε να δούμε και τις επιδόσεις στο στεγνό οδόστρωμα των υψηλών προδιαγραφών εγκαταστάσεων του Driving Academy στο Μαρκόπουλο Αττικής. Στο φρενάρισμα πανικού, λοιπόν, το Falken Ziex ZE310 Ecorun είχε μπόλικη πρόσφυση στο νερό, εξασφαλίζοντας άμεσο «κοκκάλωμα» μετά το ξαφνικό πάτημα του μεσαίου πεντάλ. Τα 29,1 μέτρα πλήρους ακινητοποίησης είναι πιο σύντομη απόσταση από την πλειοψηφία του premium ανταγωνισμού, με τη διάσταση των 215 χλστ. να έχει πέλμα τεσσάρων αυλακώσεων, το οποίο βελτιώνει αποτελεσματικά την αποβολή του νερού και την αντίσταση στην υδρολίσθηση.
Από την άλλη πλευρά, χάνει πόντους στο κράτημα στο βρεγμένο. Το πετυχημένο πέρασμα στα 65,7 χλμ./ώρα είναι πάνω από τα όρια που έχουμε θέσει, όμως υπάρχουν premium αντίπαλοι (π.χ. Bridgestone Turanza 6) με καλύτερη επίδοση στο Elk Test.
Επιδόσεις - Μετρήσεις AutoΤρίτη Test Center | Falken Ziex ZE310 Ecorun |
---|---|
Είναι η απόσταση ακινητοποίησης σε μέτρα.Φρενάρισμα βρεγμένο από 80 χλμ./ώρα (μ.)
|
29,4 Μέτρα |
Με πόσα χιλιόμετρα μπορεί να αποφευγεί ένα εμπόδιο που πετάγεται ξαφνικά μπροστά σου σε βρεγμένο δρόμο.Επίδοση Elk Test βρεγμένο (χλμ./ώρα)
|
65,7 Χλμ/ώρα |
Τιμή: Με 500 ευρώ ανά 4άδα είναι έως και 20% φθηνότερο του ανταγωνισμού
Και πόσο φθηνότερο είναι; Μία 4άδα Falken Ziex ZE310 Ecorun κοστίζει γύρω στα 500 ευρώ. Τοποθετώντας το στην κατηγορία «τιμής» απέναντι στον Premium ανταγωνισμό μπορούμε να παρατηρήσουμε πως είναι πολύ ανταγωνιστικό καθώς έχει 20% καλύτερη τιμή από το δημοφιλές Primacy 4+ της Michelin. Το αμέσως επόμενο σε κόστος θερινό ελαστικό είναι το Pirelli Cinturato P7 που ξεπερνά τα 515 ευρώ, υστερεί όμως σε όλες τις δοκιμασίες. Αν, τώρα, το τοποθετήσουμε απέναντι από την κατηγορία των medium ανταγωνιστών του, θα παρατηρήσουμε πως δεν είναι στα ακριβότερα, μα ούτε και στα φθηνότερα. «Παίζει» σε κατηγορία τιμής ανάλογη των Dunlop και Toyo της ίδιας προϊοντικής κατηγορίας.
Σε κάθε περίπτωση, αν ψάχνεις εμπορίες ελαστικών & προσφορές τους, δες με 1 κλικ εδώ.