
Είναι κορεατικό οικογενειακό SUV, στο μέγεθος ενός Qashqai.
Με 30.490 ευρώ είναι το πιο προσιτό 4κίνητο SUV με αυτόματο κιβώτιο.
Βγαίνει με 163 άλογα, στα ίδια άλογα υπάρχουν π.χ. τα Karoq, Omoda E5, MG HS.
Στην καμπίνα έχει σκληρά και μαλακά πλαστικά, σαν τα Suzuki S-Cross και Dacia Duster.
5 χρόνια εγγύηση (καλή δηλαδή), εισάγεται από την Nissan Θεοχαράκης.
autotriti team
Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»
5 χρόνια εγγύηση (στο μέσο όρο δηλαδή), εισάγεται από την Nissan Θεοχαράκης.
H SsangYong, η κορεατική εταιρεία που δραστηριοποιούταν στην Ελλάδα μέχρι και πριν λίγα χρόνια, είναι ξανά εδώ κάτω από νέο όνομα, KGM. Η μάρκα ήρθε στην Ελλάδα μέσω της Νικ. Ι. Θεοχαράκης, τον -εδώ και δεκαετίες- επίσημο εισαγωγέα των Nissan και η γκάμα της περιλαμβάνει αυτή την στιγμή συνολικά 4 μοντέλα, το Tivoli (μικρό SUV), το Torres (μεσαίο SUV), το Musso Grand (pick-up) και το Korando, που συνδυάζονται όλα με εργοστασιακή εγγύηση 5 ετών.
Xωρίς άλλα λόγια, πάμε να δούμε πως τοποθετείται απέναντι στον ανταγωνισμό του το νέο Korando:
Με 30.490 ευρώ είναι το πιο προσιτό 4κίνητο SUV με αυτόματο κιβώτιο.
Το πρώτο πράγμα που ρωτά κάποιος όταν πρόκειται για ένα νέο αυτοκίνητο είναι η τιμή , οπότε ξεκινάμε από εκεί. Το Korando έχει τιμή εκκίνησης τα 25.490 ευρώ στην εισαγωγική έκδοση Urban με χειροκίνητο κιβώτιο και αποτελεί μία από τις 10 πιο προσιτές επιλογές στην κατηγορία του ανάμεσα σε πάνω από 50 άλλα αυτοκίνητα και εκδόσεις. Κοντά του σε τιμή (23-26 χιλιάρικα) βρίσκονται και άλλα value for money μοντέλα όπως το Hyundai Κona με τα 100 άλογα, το Dacia Duster με τον ήπια υβριδικό κινητήρα των 130 ίππων, το ανανεωμένο Kia XCeed και το φουλ υβριδικό MG ZS Hybrid+, ενώ λίγο πιο ακριβά είναι τα Citroen C4 X και MG HS.To Κorando είναι ανάμεσα στις πιο προσιτές επιλογές και όταν συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο (από 27.490 ευρώ), έχει όμως την καλύτερη τιμή ανάμεσα σε 13 άλλες επιλογές, όταν παράλληλα συνδυάζεται με σύστημα τετρακίνησης. Συγκεκριμένα, το κόστος για ένα αυτόματο και τετρακίνητο Korando ξεκινάει από 30.490 ευρώ, είναι δηλαδή πάνω από 1.000 ευρώ φθηνότερο από την επόμενη επιλογή, το Suzuki S-Cross των 31.780 ευρώ.
Βγαίνει με 163 άλογα, στα ίδια άλογα υπάρχουν π.χ. τα Karoq, Omoda E5, MG HS
Μοναδική επιλογή κινητήριου συνόλου στο Korando είναι ένας τετρακύλινδρος 1.500άρης turbo κινητήρας άμεσου ψεκασμού που δεν συνεργάζεται με κάποιους είδους υβριδικό σύστημα αλλά αποδίδει 163 άλογα στις 5.000 σ.α.λ και 280 Nm ροπής από τις 1.500 σ.α.λ., δηλαδή έχει ισχύ άνω του μέσου όρο στην κατηγορία του. Στα ίδια επίπεδα ισχύος βρίσκονται μοντέλα όπως το άρτι αφιχθέν Omoda 5 (147 PS), το MG HS (162 PS), το Hyundai Kona (170 PS) και το πολύ ευρύχωρο Skoda Karoq (150 PS).
Στην καμπίνα έχει σκληρά και μαλακά πλαστικά, σαν τα Suzuki S-Cross και Dacia Duster.
Μέσα στην καμπίνα, το Korando είναι αρκετά μοντέρνο, έχει κάποια upper-class χαρακτηριστικά αλλά έχει επενδύσει περισσότερο στην εργονομία και παράλληλα έχει υψηλού επιπέδου hi-tech χαρακτήρα που εκφράζεται μέσα από δύο πλήρως ψηφιακές οθόνες. Η εικόνα του μας φέρνει στο μυαλό μοντέλα που βρίσκονται κοντά σε τιμή όπως το Dacia Duster που πάντως δεν έχει οθόνη infotainment στις βασικές εκδόσεις. Ο εξοπλισμός του είναι πλήρης από τη βασική έκδοση Urban, ενώ όσον αφορά τους χώρους προσφέρει, η KGM ανακοινώνει πως το πορτ-μπαγκάζ του μπορεί να μεταφέρει έως και 551 λτ. αποσκευών.
Είναι κορεατικό οικογενειακό SUV, στο μέγεθος ενός Qashqai.
Το Korando έχει μήκος 4,45 μέτρα και άρα τοποθετείται στην καρδιά της κατηγορίας των οικογενειακών SUV, ενώ οι υπόλοιπες διαστάσεις του (πλάτος 1,87 μ., ύψος 1,62 μ.) το φέρνουν πολύ κοντά στο Nissan Qashqai. Από πλευράς σχεδίασης, το Korando έχει αρκετά τετραγωνισμένο αμάξωμα στο οποίο κυριαρχούν οι μεγάλες επιφάνειες, αν και δεν λείπουν οι νευρώσεις στο καπό και στο πλαϊνό μέρος του. Τέλος, η απόστασή του από το έδαφος φτάνει τα 17 εκατοστά, όπως τα περισσότερα SUV της κατηγορίας. Αντίστοιχη φιλοσοφία σχεδιαστικά έχουν μοντέλα όπως το Dacia Duster, το Kia Niro αλλά και το MG ZS Hybrid, τα οποία μάλιστα βρίσκονται αρκετά κοντά του στην τιμή.
Σελίδα 2 | Κινητήρες: Ισχυρό μοτέρ αλλά με μπόλικο ανταγωνισμό |
Σελίδα 3 | Εσωτερικό & χώροι: Στιβαρή καμπίνα με πλούσιο εξοπλισμό με καλό πορτ-μπαγκάζ |