Είναι οριακά καλύτερο το Sport Master σε στεγνό (φρένα & κράτημα)
Συνεχίζουμε με τις δοκιμασίες επί στεγνού δρόμου, σε φρενάρισμα και κράτημα. Τα δύο λάστιχα έχουν παραπλήσιες επιδόσεις στο κράτημα, το οποίο αξιολογείται μέσα από τη δοκιμασία αποφυγής κινδύνου (Elk Test). Η διαφορά εντοπίζεται στο φρενάρισμα, με το LingLong Sport Master να έχει 1 μέτρο καλύτερη επίδοση, για αυτό και κερδίζει οριακά το Continental στο στεγνό.Έχουν τεχνολογία παραγωγής τελευταίας 3ετίας και τα 2 λάστιχα
Τέλος, να δούμε και την ετικέτα των δύο θερινών ελαστικών. Σημαντικό πλεονέκτημα και των δύο είναι πως έχουν τεχνολογία παραγωγής τελευταίες 3ετίας. Το Continental είναι του 2022 και το LingLong του 2021. Από εκεί και πέρα, το Continental UltraContact έχει ετικέτα οικονομίας καυσίμου Fuel B, που σημαίνει ότι μπορεί (στη θεωρία) να αντέξει περισσότερα χιλιόμετρα. Και το πετυχαίνει γιατί έχει πιο σκληρή γόμα, η οποία φθείρεται λιγότερο αλλά έχει και χειρότερη πρόσφυση.Όσον αφορά το LingLong Sport Master έχει δείκτη οικονομίας Fuel C, ενώ και τα δύο μοντέλα έχουν δείκτη πρόσφυσης στο βρεγμένο Wet A. Σχετικά με τον παραγόμενο εξωτερικό θόρυβο που «λένε» στην ετικέτα των ελαστικών τους οι μάρκες, και τα δύο λάστιχα είναι από τα καλά της κατηγορίας.
Χωρίς εγγύηση το «made in Romania» Continental UltraContact
Τέλος, στο άτυπο after sales των δύο λάστιχων, το made in China LingLong Sport Master κερδίζει διότι έχει εμπορική εγγύηση 1 χρόνου ή για 15.000 χλμ. (εγγύηση αντικατάστασης). Από την άλλη πλευρά, το Continental UltraContact δεν έχει κάποια εγγύηση, όπως κανένα λάστιχο που πωλεί η αντιπροσωπεία της ΕΜΑ στην Ελλάδα.Μάρκα/Μοντέλο | Continental UltraContact | LingLong Sport Master | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
Όχημα | Επιβατικό | Επιβατικό | ||||
Θερινό, 4 εποχών ή χειμερινό Εποχή | Θερινό | Θερινό | ||||
Διαστάσεις ελαστικού: Το 1ο νούμερο είναι το πλάτος του πέλματος σε χλστ., το 2ο το προφίλ (ύψος) του ελαστικού και το 3ο το μέγεθος της ζάντας σε ίντσες. Προφίλ κάτω από 45 θεωρείται μικρό, δηλαδή για σπορτίφ μοντέλα και πάνω από 60 μεγάλο, δηλαδή ενισχύεται η άνεση. Διάσταση | 205/55 R16 | 205/55 R16 | ||||
Τιμή, ανά λάστιχο, χωρίς την τοποθέτηση.Τιμή μονάδας (€) | ||||||
Οι τιμές των ελαστικών, αφορούν τις τιμές λιανικής (άνευ τοποθέτησης) και ενημερώνονται ΚΑΘΕ μήνα. | ||||||
Στοιχεία κατασκευαστή | ||||||
Οικονομία καυσίμου. Α σημαίνει χαμηλότερη αντίσταση κύλισης και χαμηλότερη κατανάλωση (μέχρι 6%). C: 3% k.o.k.Fuel (A έως Ε) | B | C | ||||
Κρατημα στο βρεγμένο. Α το καλύτερο.Wet (Α έως Ε) | A | A | ||||
Είναι ο εξωτερικός θόρυβος που παράγει ένα ελαστικό κατά την οδήγηση. Υπάρχουν 3 βαθμίδες. Βαθμός Α συνεπάγεται και ποιοτική κύλιση. Ο θόρυβος κύλισης του ελαστικού μετριέται σε ντεσιμπέλ (dB)Noise (dB) | 69 | 68 | ||||
Δείκτης φορτίου είναι το μέγιστο φορτίο στο οποίο τα λάστιχα λειτουργούν σωστά. Το 94 αντιστοιχεί σε 670 κιλά ανά ελαστικό, το 96 αντιστοιχεί σε 710 κιλά ανά ελαστικό. Δείκτης ταχύτητας είναι η μέγιστη ταχύτητα που λειτουργεί χωρίς πρόβλημα το ελαστικό. Π.χ. το V αντιστοιχεί στα 240 χιλιόμετρα/ώραΔείκτης φορτίου - ταχύτητας | 91V FR | 91V | ||||
Το μέγιστο βάρος αυτοκινήτου, για τα συγκεκριμένα λάστιχα, σε κιλάΜέγιστο φορτίου (kg) | 2460 | 2460 | ||||
Η μέγιστη ταχύτητα για το συγκεκριμένο λάστιχοΜέγιστη ταχύτητα (χλμ/ώρα) | 240 | 240 | ||||
Η χρονιά που παρουσιάστηκε το ελαστικόModel Year | 2022 | 2021 | ||||
Επιδόσεις - Μετρήσεις AutoΤρίτη Test Center | ||||||
Είναι η απόσταση ακινητοποίησης σε μέτρα. Φρενάρισμα στεγνό από 100 χλμ./ώρα (μ.) | 37 Μέτρα | 36,1 Μέτρα | ||||
Είναι η απόσταση ακινητοποίησης σε μέτρα. Φρενάρισμα βρεγμένο από 100 χλμ./ώρα (μ.) | 43,8 Μέτρα | 40,3 Μέτρα | ||||
Με πόσα χιλιόμετρα μπορεί να αποφευγεί ένα εμπόδιο που πετάγεται ξαφνικά μπροστά σου.Κράτημα στο στεγνό (χλμ./ώρα) | 73,5 Χλμ/ώρα | 73,7 Χλμ/ώρα | ||||
Με πόσα χιλιόμετρα μπορεί να αποφευγεί ένα εμπόδιο που πετάγεται ξαφνικά μπροστά σου σε βρεγμένο δρόμο.Κράτημα στο βρεγμένο (χλμ./ώρα) | 66,5 Χλμ/ώρα | 65 Χλμ/ώρα | ||||
Βαθμολογία AutoΤρίτη (%) | ||||||
Σε φρεναρισμα και κράτημα στο στεγνόΑπόδοση στο στεγνό | 90% | 90% | ||||
Σε φρεναρισμα και κράτημα στο βρεγμένοΑπόδοση στο βρεγμένο | 49% | 60% | ||||
Φρεναρισμα σε στεγνό και βρεγμένοΑπόδοση στο φρενάρισμα | 49% | 82% | ||||
Κράτημα σε στεγνό και βρεγμένοΚράτημα | 52% | 38% | ||||
Η πιο συμφέρουσα επιλογή, με βάση την τελική βαθμολογία και την τιμή του.Value for money (%) | 53% | 58% | ||||
Τελική βαθμολογία (%) | 51% | 60% |
Πράσινο Πέρασε τα όρια της δοκιμασίας
Κόκκινο Απέτυχε στη δοκιμασία (ή τα όρια αξιολόγησης)
Κίτρινο Είναι στο μέσο όρο της κατηγορίας του
Σελίδα 1 | Φρενάρει 3 μ. πιο γρήγορα στο βρεγμένο το Linglong από το 120€ ακριβότερο Continental UltraContact |
Σελίδα 2 | Πίνακας: Αναλυτικά τεχνικά χαρακτηριστικά & μετρήσεις |
Σελίδα 3 | Τι λάστιχα Continental να αγοράσεις και, κυρίως, τι να αποφύγεις |
Σελίδα 4 | Ποια λάστιχα Linglong αγοράζω, ποια αποφεύγω |