Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Το Toyo κερδίζει το Continental σε φρενάρισμα & κράτημα στο βρεγμένο

 Σχολιάστε 
8.577 Επισκέψεις στο άρθρο (10/9/2024)
Το Toyo κερδίζει το Continental σε φρενάρισμα & κράτημα στο βρεγμένο
2 Φωτογραφίες »

- 3 μέτρα καλύτερο φρενάρισμα στο βρεγμένο έχει το Toyo Proxes Comfort σε σχέση με το Continental UltraContact
- Καλύτερο και στο κράτημα στο βρεγμένο είναι το Toyo, στρίβει & αποφεύγει εμπόδιο με ταχύτητα 67,1 χλμ./ώρα
- Στο στεγνό, καλύτερες επιδόσεις έχει το Continental
- 80 ευρώ φθηνότερο είναι το Toyo, αλλά το Continental αντέχει περισσότερα χιλιόμετρα

3 μέτρα καλύτερο φρενάρισμα στο βρεγμένο έχει το Toyo Proxes Comfort σε σχέση με το Continental UltraContact

Συγκρίνουμε σε φρενάρισμα και κράτημα (Elk Test), δύο θερινά λάστιχα διάστασης 205/55 R16, το Continental UltraContact και το Toyo Proxes Comfort. Ξεκινάμε με το φρενάρισμα στο βρεγμένο από τα 100 χλμ./ώρα, δοκιμασία στην οποία το Toyo κερδίζει με σημαντική διαφορά. Πιο συγκεκριμένα, το Proxes Comfort «κοκκαλώνει» στα 40,7 μέτρα, όταν το Continental UltraContact χρειάζεται 3 μέτρα παραπάνω για να ακινητοποιηθεί (43,8 μ.).

Καλύτερο και στο κράτημα στο βρεγμένο είναι το Toyo, στρίβει & αποφεύγει εμπόδιο με ταχύτητα 67,1 χλμ./ώρα

Περνάμε στο κράτημα, παράμετρος που αξιολογείται με τη δοκιμασία αποφυγής κινδύνου (Elk Test). Και στη συγκεκριμένη δοκιμασία το Toyo σημείωσε καλύτερη επίδοση. Ειδικότερα, σε βρεγμένο οδόστρωμα το Proxes Comfort κάνει απότομο ελιγμό και αποφεύγει εμπόδιο με ταχύτητα 67,1 χλμ./ώρα, επίδοση που είναι μία από τις καλύτερες της κατηγορίας. Στην ίδια δοκιμασία το Continental UltraContact είχε πετυχημένη επίδοση στα 66,5 χλμ./ώρα.

Στο στεγνό, καλύτερες επιδόσεις έχει το Continental

Διαφορετική είναι η εικόνα στις δοκιμασίες στο στεγνό, όπου το Continental έχει καλύτερα αποτελέσματα. Καταρχάς είναι οριακά καλύτερο στο φρενάρισμα (100-0 χλμ./ώρα), στο οποίο θέλει 60 πόντους λιγότερους για να σταματήσει (37 μ. Vs 37,6 μ.). Έπειτα, στο κράτημα (Elk Test), το UltraContact στρίβει και αποφεύγει το εμπόδιο με 73,5 χλμ./ώρα (72 χλμ./ώρα για το Toyo Proxes Comfort).

 

Μάρκα/Μοντέλο Continental UltraContact Toyo Proxes Comfort
Όχημα Επιβατικό Επιβατικό
Θερινό, 4 εποχών ή χειμερινό Εποχή
Θερινό Θερινό
Διαστάσεις ελαστικού: Το 1ο νούμερο είναι το πλάτος του πέλματος σε χλστ., το 2ο το προφίλ (ύψος) του ελαστικού και το 3ο το μέγεθος της ζάντας σε ίντσες. Προφίλ κάτω από 45 θεωρείται μικρό, δηλαδή για σπορτίφ μοντέλα και πάνω από 60 μεγάλο, δηλαδή ενισχύεται η άνεση. Διάσταση
205/55 R16 205/55 R16
Τιμή, ανά λάστιχο, χωρίς την τοποθέτηση.Τιμή μονάδας (€)
   
Χιλιόμετρα που βγάζουν 55.900 41.700
Οι τιμές των ελαστικών, αφορούν τις τιμές λιανικής (άνευ τοποθέτησης) και ενημερώνονται ΚΑΘΕ μήνα.
Επιδόσεις - Μετρήσεις AutoΤρίτη Test Center
Είναι η απόσταση ακινητοποίησης σε μέτρα. Φρενάρισμα στεγνό από 100 χλμ./ώρα (μ.)
37 Μέτρα    37,6 Μέτρα   
Είναι η απόσταση ακινητοποίησης σε μέτρα. Φρενάρισμα βρεγμένο από 100 χλμ./ώρα (μ.)
43,8 Μέτρα    40,7 Μέτρα   
Με πόσα χιλιόμετρα μπορεί να αποφευγεί ένα εμπόδιο που πετάγεται ξαφνικά μπροστά σου.Κράτημα στο στεγνό (χλμ./ώρα)
73,5 Χλμ/ώρα 72 Χλμ/ώρα
Με πόσα χιλιόμετρα μπορεί να αποφευγεί ένα εμπόδιο που πετάγεται ξαφνικά μπροστά σου σε βρεγμένο δρόμο.Κράτημα στο βρεγμένο (χλμ./ώρα)
66,5 Χλμ/ώρα 67,1 Χλμ/ώρα

Πράσινο  Πέρασε τα όρια της δοκιμασίας

Κόκκινο  Απέτυχε στη δοκιμασία (ή τα όρια αξιολόγησης)

Κίτρινο  Είναι στο μέσο όρο της κατηγορίας του

Σελίδα 280 ευρώ φθηνότερο είναι το Toyo, αλλά το Continental αντέχει περισσότερα χιλιόμετρα
Σελίδα 3Ό,τι πρέπει να ξέρετε για να αγοράζετε λάστιχα που σας καλύπτουν
TI YOKOHAMA AGORAZO
Autotriti.gr