ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Οι υπηρεσίες που λύνουν τα χέρια των κατόχων SEAT

3534 Επισκέψεις στο άρθρο
Οι υπηρεσίες που λύνουν τα χέρια των κατόχων SEAT
Η SEAT έχει σχεδιάσει ένα σύνολο after sales υπηρεσιών, στοχεύοντας στην ξεγνοιασιά των κατόχων των μοντέλων της

Η SEAT έχει σχεδιάσει ένα σύνολο after sales υπηρεσιών, στοχεύοντας στην ξεγνοιασιά των κατόχων των μοντέλων της

  • Οι υπηρεσίες που λύνουν τα χέρια των κατόχων SEAT
  • Η SEAT έχει σχεδιάσει ένα σύνολο after sales υπηρεσιών, στοχεύοντας στην ξεγνοιασιά των κατόχων των μοντέλων της

Κλείνουν ραντεβού για service από το κινητό σε 1 λεπτό
Παίρνουν το SEAT (για service, ακόμα και ΚΤΕΟ) και το φέρνουν πίσω
Όσο καιρό αφήνουν το SEAT τους για service, η SEAT τους δίνει άλλο αυτοκίνητο για να κυκλοφορούν
Η SEAT τους βρίσκει λύση μετακίνησης σε περίπτωση βλάβης, κλοπής και ατυχήματος

ΙΩΑΝΝΗΣ ΓΚΑΜΠΛΕΤΣΑΣ ΚΑΙ ΥΙΟΣ

Η SEAT έχει υλοποιήσει ένα σύνολο after sales υπηρεσιών, στοχεύοντας στην ξεγνοιασιά των κατόχων των μοντέλων της. Γι αυτό έχει σχεδιάσει ευέλικτες λύσεις μετακίνησης, κάτι που απαλλάσσει τους κατόχους από έννοιες, ώστε να συνεχίζουν απερίσπαστοι την καθημερινότητά τους. Είναι άλλωστε και ένας από τους λόγους που έχει πετύχει υψηλό σκορ στην ικανοποίηση κατόχων, όπως μαρτυρούν οι αναφορές στο Autocheck.

Κλείνεις ραντεβού για Service από κινητό ή υπολογιστή σε 1΄

Σε αυτό το πλαίσιο, οι κάτοχοι μπορούν να εκμεταλλευτούν τις ψηφιακές διευκολύνσεις που προσφέρονται μέσα από την εφαρμογή SEAT Connect. Έτσι μπορούν να δημιουργήσουν μια απομακρυσμένη και διαδραστική σύνδεση με το SEAT τους, έχοντας τη δυνατότητα να ελέγχει, να διαχειρίζεται και να απολαμβάνει το αυτοκίνητο του ανέπαφα από όπου και αν βρίσκεται.

Ανάμεσα σε όλες αυτές τις δυνατότητες είναι και το ηλεκτρονικό ραντεβού για service, μια διαδικασία που χρειάζεται μόλις 1 λεπτό. Ο ενδιαφερόμενος κάτοχος, το μόνο που έχει να κάνει είναι να μπει στο στην εφαρμογή SEAT Connect και να επιλέξει το εξουσιοδοτημένο συνεργείο που τον εξυπηρετεί.

Παίρνουν το SEAT (για service, ακόμα και ΚΤΕΟ) και το φέρνουν πίσω

Αφού λοιπόν προγραμματιστεί το ραντεβού για τις εργασίες συντήρησης ή οποιοδήποτε άλλη εργασία, η SEAT προφέρει στους κατόχους των μοντέλων της   ακόμα μία added value λύση κινητικότητας κατόχου, με την ονομασία «από πόρτα σε πόρτα».

Με αυτή την υπηρεσία κάποιο μέλος του εξουσιοδοτημένου δικτύου της SEAT (που επιλέγει ο κάτοχος) και κατόπιν συνεννόησης πρώτα με τον εξουσιοδοτημένο επισκευαστή, παραλαμβάνει το SEAT, από τον χώρο που επιθυμεί ο κάτοχος, το μεταφέρουν στο συνεργείο και το επιστρέψουν μετά το τέλος των εργασιών. Μια πρακτική λύση, καθώς έτσι ο κάτοχος μπορεί για παράδειγμα να πάει στη δουλειά του, να το παραλάβουν από εκεί και να του επιστρέψουν πίσω όσο εργάζεται (κερδίζοντας έτσι και χρόνο).


Η SEAT έχει σχεδιάσει ένα σύνολο after sales υπηρεσιών, στοχεύοντας στην ξεγνοιασιά των κατόχων των μοντέλων της

Η SEAT έχει σχεδιάσει ένα σύνολο after sales υπηρεσιών, στοχεύοντας στην ξεγνοιασιά των κατόχων των μοντέλων της

Όσο καιρό αφήνουν το SEAT τους για service, η SEAT τους δίνει άλλο αυτοκίνητο για να κυκλοφορούν

Οι λύσεις κινητικότητας της SEAT δεν περιορίζονται μόνο στην «από πόρτα σε πόρτα», για τους κατόχους των μοντέλων SEAT. Η παραπάνω υπηρεσία μπορεί να συνδυαστεί με μια ακόμα ανεξάρτητη λύση μετακίνησης, το όχημα αντικατάστασης (πάλι σε συνεννόηση με τους εξουσιοδοτημένους επισκευαστές του δικτύου).

Σε αυτή την περίπτωση αν οι εργασίες στο SEAT έχουν διάρκεια άνω των δύο ωρών, η SEAT προφέρει στους κατόχους αυτοκίνητο αντικατάστασης, μέχρι να επιδιορθωθεί η ζημιά στο αυτοκίνητο (αρκεί βέβαια να υπάρχει και η σχετική διαθεσιμότητα εκείνη την ημέρα).

Η SEAT τους βρίσκει λύση μετακίνησης σε περίπτωση βλάβης, κλοπής και ατυχήματος

Συνέχεια του άρθρου >>>