Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Ποιες τεχνολογίες έχουν τα καλύτερα ελαστικά στο φρενάρισμα σε στεγνό & βρεγμένο;

Ποιες τεχνολογίες έχουν τα καλύτερα ελαστικά στο φρενάρισμα σε στεγνό & βρεγμένο;

24.004 Επισκέψεις στο άρθρο (5/12/2023)

To PremiumContact 7 έχει το καλύτερο φρενάρισμα σε στεγνό και βρεγμένο

Τη μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος στις δοκιμές του Test Center μας σε στεγνό και βρεγμένο οδόστρωμα έχει το Continental PremiumContact 7. Στο απότομο φρενάρισμα από τα 80 χλμ./ώρα το νέας γενιάς touring θερινό ελαστικό (2022) «κοκκαλώνει» στα 25,04 μέτρα στο στεγνό και στα 28,01 μέτρα στο βρεγμένο. Σε αμφότερες τις μετρήσεις το ABS είχε ελάχιστη συμμετοχή, αφού τα ελαστικά κρατούσαν καλή επαφή με το οδόστρωμα όλη την ώρα και δεν γλιστρούσαν.
 
Από τα παραπάνω ευρήματα επιβεβαιώθηκε και στην πράξη η αποτελεσματικότητα των τεχνολογιών που η γερμανική μάρκα επικαλείται, με κορυφαίο όλων το νέο μίγμα που φέρει την ονομασία «RedChili». Σύμφωνα με την Continental, το PremiumContact 7 μπορεί να διατηρήσει υψηλή πρόσφυση, ακόμα και πριν προλάβει το ελαστικό να προθερμανθεί στις κρύες συνθήκες. Από την άλλη, το προσαρμοστικό πέλμα του έχει φαρδιά πλευρικά ανοίγματα για μέγιστη αποβολή νερού, τα οποία στις στροφές συγκλίνουν για να δώσουν μεγαλύτερη επιφάνεια πρόσφυσης. 

Το made in China Linglong έχει το 2ο καλύτερο φρενάρισμα στο στεγνό

Με φρενάρισμα πανικού στα 25,4 μέτρα το Sport Master της made in China Linglong κατέγραψε μία από τις καλύτερες επιδόσεις στο AutoΤρίτη Test Center. τη 2η καλύτερη στο στεγνό οδόστρωμα. Για την ιστορία, στο βρεγμένο οδόστρωμα το Linglong Sport Master «κοκκαλώνει» στα 31,94 μέτρα (8η θέση). Παρουσιάζοντας σταθερή κατάσταση πίεσης-ισορροπημένου περιγράμματος σχεδίου εξασφαλίζει μεγάλο ποσοστό επαφής του ελαστικού με το οδόστρωμα. Στην πράξη, έχει βελτιωμένη πρόσφυση για άμεσο «κοκκάλωμα», πέρα από διάφορα παράπλευρα κέρδη όπως η ομοιόμορφη φθορά πέλματος και η μεγαλύτερη διάρκεια ζωής.

Michelin και Toyo μπήκαν στο Top5 και στις δύο μετρήσεις

Διπλή παρουσία στις 5 καλύτερες μετρήσεις φρεναρίσματος σε στεγνό και βρεγμένο οδόστρωμα καταγράψαμε με τα Michelin Primacy 4+ και Toyo Proxes Comfort. Συνδυαστικά, μικρότερες αποστάσεις ακινητοποίησης είχε το ολοκαίνουργιο (2022) Primacy 4+ (54,95 μέτρα σε στεγνό και βρεγμένο μαζί). Ειδικά η επίδοση στο βρεγμένο των 29,1 μέτρων είναι αξιοσημείωτη ως η 2η καλύτερη στην κατηγορία. Στο βρεγμένο, άλλωστε, επιδρά η περίφημη τεχνολογία «Michelin EverGrip». Χάρη σε αυτή, το ελαστικό διαθέτει δύο στρώματα γόμας που συνεργάζονται μεταξύ τους για να απομακρύνουν καλύτερα το νερό για να υπάρχει καλύτερη πρόσφυση.
 
All around χαρακτήρα έχει και το Proxes Comfort, το ελαστικό επιδόσεων της Toyo. Στο στεγνό οδόστρωμα «κοκκαλώνει» στα 26,05 μέτρα (4η θέση) και στο βρεγμένο στα 30,14 μέτρα (5η θέση). Για να πετύχει τα παραπάνω αποτελέσματα η ιαπωνική μάρκα εφαρμόζει μία σειρά από τεχνολογίες πάνω στο Proxes Comfort (2022), με κορυφαία όλων τη Nano Balance. Μιλάμε για έναν προ-έλεγχο πάνω στο ελαστικό και τα υλικά κατασκευής τους, μέσω του οποίου προκύπτουν συμπεράσματα επηρεάζουν την κατασκευή του Proxes Comfort με καουτσούκ ομοιόμορφης πληρότητας για αντίστοιχη ομοιόμορφη συμπεριφορά.

Στην 5άδα με τα καλύτερα βρεγμένα φρεναρίσματα είναι οι Falken & Goodyear

Από εκεί και πέρα, το Falken Ziex ZE310 Ecorun κατέχει το 3ο καλύτερο φρενάρισμα στο βρεγμένο (29,4 μέτρα), με το Goodyear EfficientGrip Performance να βρίσκεται στην 5η θέση (29,6 μέτρα). Από πλευράς τεχνολογιών, λέμε τα εξής:
  • Σε διαστάσεις πλάτους τομής μεγαλύτερου η ίσου των 205 χλστ. η Falken ανέπτυξε ένα πέλμα τεσσάρων αυλακώσεων, το οποίο βελτιώνει αποτελεσματικά την αποβολή του νερού και την αντίσταση στην υδρολίσθηση.
  • Με την τεχνολογία «Wet Braking» το ελαστικό της Goodyear έχει αυξημένο αριθμό επιμηκυμένων άκρων πρόσφυσης και σε συνδυασμό με τη βελτιστοποιημένη ακαμψία του υλικού τους, μπορεί να διώχνει πιο εύκολα το νερό. Είναι, δηλαδή, αποτελεσματικό απέναντι στην υδρολίσθηση, για αυτό και έχει μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος σε βρεγμένες επιφάνειες.
Την τελική 10άδα συμπληρώνει το Ultrac της Vredestein. Η νέα γενιά του ελαστικού επιδόσεων της ολλανδικής μάρκας παρουσιάστηκε το 2021 και με φρενάρισμα από τα 80 χλμ./ώρα στα 26,1 μέτρα είναι στην 5η θέση των κορυφαίων ελαστικών στο φρενάρισμα σε στεγνό οδόστρωμα.

Σελίδα 1Top 5: Τα 5 καλύτερα ελαστικά σε φρενάρισμα σε στεγνό και βρεγμένο
Σελίδα 2Ποιες τεχνολογίες έχουν τα καλύτερα ελαστικά στο φρενάρισμα σε στεγνό & βρεγμένο;
TI YOKOHAMA AGORAZO
OPEL