Ξεκινώντας από τις δοκιμασίες στο στεγνό οδόστρωμα, τα δύο ελαστικά συνολικά βρίσκονται κάτω από τα όρια που έχει θέσει το Τμήμα Μετρήσεων του AutoΤρίτη όπως προκύπτει από την συνολική επίδοση όλων των ελαστικών. Πάρα ταύτα, τα Cinturato P7 είχαν ελαφρώς καλύτερη συμπεριφορά από τα N`blue Hd Plus.
Στο Elk Test, τα ελαστικά της Pirelli είχαν καλή πρόσφυση στις εναλλαγές πορείας και δεν προβλημάτισαν με την κατευθυντικότητά τους, εκτελώντας γρήγορα τις εντολές από το τιμόνι.
Στο Elk Test, τα ελαστικά της Pirelli είχαν καλή πρόσφυση στις εναλλαγές πορείας και δεν προβλημάτισαν με την κατευθυντικότητά τους, εκτελώντας γρήγορα τις εντολές από το τιμόνι πετυχαίνοντας επίδοση 77,9 χλμ./ώρα. Μία επίδοση, ούτε πάνω από τα όριά μας, ούτε κάτω από αυτά. Η σχετική μαλακή δομή τους δεν επέτρεψε κάποιο μεγαλύτερο νούμερο, ολισθαίνοντας προοδευτικά. Ίδια τάση ολίσθησης παρατηρήθηκε και στο φρενάρισμα σταματώντας στα 26,8 μέτρα, μια επίδοση όχι καλή και πάνω από το όριό μας.
Το ίδιο ισχύει βέβαια και για το Nexen που δεν κατάφερε να πιάσει τα όρια μας στις δύο αυτές δοκιμασίες. Το συγκεκριμένο ελαστικό σύμφωνα με την περιγραφή της Nexen διαθέτει ώμους με μεγάλη ακαμψία που προσφέρει υψηλά επίπεδα χειρισμού στις στροφές και 3 κεντρικά μπλοκ για βελτίωση της σταθερότητας κατά την οδήγηση. Στην πράξη αυτά τα χαρακτηριστικά δεν έδωσαν κάποια καλύτερη επίδοση στη δοκιμασία του Elk Test από τα 76,1 χλμ./ώρα, με το Ford Puma να μας δίνει περιορισμένα περιθώρια πρόσφυσης, ενώ και στα φρένα του, θα θέλαμε να δούμε μικρότερο νούμερο από τα 27,6 μέτρα.