Πόσο καλό είναι το ήπια υβριδικό Nissan X-Trail;
Τρίτη, 19 Μαρτίου 2024
- Κοστίζει 38.190 ευρώ, στα top οικονομικά της κατηγορίας
- Καίει λίγο στην πόλη, 6,7 λτ. χάρη στο mild hybrid που έχει
- Κοστίζει 38.190 ευρώ, στα top οικονομικά της κατηγορίας
- Καίει λίγο στην πόλη, 6,7 λτ. χάρη στο mild hybrid που έχει
Πώς αντέχει στο χρόνο το προηγούμενο Nissan X-Trail; Δοκιμάζουμε ένα πετρελαιοκίνητο μοντέλο που έχει διανύσει 75.000 χιλιόμετρα, καταγράφουμε τις φθορές και τις ζημιές που παρουσιάζει και αναλύουμε αν αποτελεί καλή επιλογή για αγορά μεταχειρισμένου SUV.
Το νέο X-Trail στην υβριδική και τετρακίνητή του έκδοση θα σε πάει παντού και το κυριότερο πολύ οικονομικά. Άνετο, ευρύχωρο και με κατασκευή που θυμίζει premium μοντέλο ικανοποιεί και τους πιο απαιτητικούς.
Η δοκιμή του νέου ήπια υβριδικού X-Trail δείχνει πως η Nissan έχει πάει το καθαρόαιμο SUV της σε άλλο επίπεδο. Οικονομικό, με ποιοτικά στάνταρ premium προδιαγραφών και σούπερ άνετο στο δρόμο.
Δοκιμάζουμε στη Σλοβενία, εντός και εκτός δρόμου, το ολοκαίνουργιο Nissan X-Trail, που έρχεται με hi-tech 7θέσιο εσωτερικό, ηλεκτρική τετρακίνηση και state-of-the-art υβριδική τεχνολογία.
Το X-Trail ασπάστηκε την τάση του downsizing με την προσθήκη του 1,3 λτ. turbo βενζίνης που συνδυάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο. Απόδοση 160 ίππων, τεράστιοι χώροι και πρακτικότητα είναι μερικά από τα ατού του.
Ο νέος, γαλλικής καταγωγής, 1700άρης και με 150 άλογα Blue dCi πετρελαιοκινητήρας μπαίνει στο X-Trail χαρίζοντας στο μεγάλο ιαπωνικό SUV και άλλα πλεονεκτήματα πέρα από το προφανές, που είναι η συμβατότητα με τις πιο αυστηρές προδιαγραφές ρύπων…
Με μια σειρά ποιοτικών και τεχνολογικών αναβαθμίσεων, το ανανεωμένο Nissan X-Τrail βλέπει στον καθρέφτη τον πιο premium χαρακτήρα, που απέκτησε.
Το Nissan X-Trail προσφέρεται και με ένα εξελιγμένο αυτόματο CVT κιβώτιο, το οποίο επιτείνει την ευκολία οδήγησης του μεγάλου crossover ακόμα και μέσα στην πόλη.
To τρίτης γενιάς Nissan X-Trailαφήνει πίσω τον σκληροτράχηλο χαρακτήρα για να βαδίσει σε crossover μονοπάτια, διεκδικώντας μάλιστα και μερίδιο και από την αγορά των 7θέσιων.
Το X-Trail με το 2λιτρο ντίζελ μηχανικό σύνολο των 173 ίππων αποκτά περισσότερο ενδιαφέρον λόγω των πολύ καλών επιδόσεων και της άφθονης ροπής που διαθέτει, αν και η αυξημένη του τιμή και οι περιορισμοί στην Ελλάδα για τα πετρελαιοκίνητα δεν το ευνοούν.
Αν με την πρώτη ματιά σας φαίνεται ίδιο με το παλιό, το νέο X-Trail δεν είναι! Η σχεδόν όμοια εξωτερική εμφάνιση κρύβει μια σειρά από διαφοροποιήσεις και αλλαγές, οι οποίες στόχο έχουν να καθιερώσουν και πάλι το αυτοκίνητο ως μια από τις κραταιές προτάσεις της κατηγορίας, ενισχύοντας τόσο τον ασφάλτινο, όσο και το χωμάτινό του χαρακτήρα.
Το 2ης γενιάς X-Trail μπορεί εξωτερικά να μοιάζει ως μία ανανεωμένη εκδοχή του προηγούμενου, αλλά πρόκειται για ένα εντελώς καινούργιο αυτοκίνητο το οποίο εκτός του μεγαλύτερου αμαξώματος φέρει νέους κινητήρες, δάπεδο και αναρτήσεις αλλά και πιο εξελιγμένη τετρακίνηση.
Το 2ης γενιάς X-Trail μπορεί εξωτερικά να μοιάζει ως μία ανανεωμένη εκδοχή του προγενέστερου μοντέλου, αλλά πρόκειται για ένα εντελώς καινούργιο αυτοκίνητο με μεγαλύτερο αμάξωμα, νέους κινητήρες, νέο δάπεδο και αναρτήσεις και πιο εξελιγμένη τετρακίνηση.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - autotriti.gr