Ο νέος, γαλλικής καταγωγής, 1700άρης και με 150 άλογα Blue dCi πετρελαιοκινητήρας μπαίνει στο X-Trail χαρίζοντας στο μεγάλο ιαπωνικό SUV και άλλα πλεονεκτήματα πέρα από το προφανές, που είναι η συμβατότητα με τις πιο αυστηρές προδιαγραφές ρύπων…
Ο ολοκαίνουργιος 1,7 Blue dCi κινητήρας της συμμαχίας Renault-Nissan, μετά το Qashqai βρήκε θέση και στο μεγάλο SUV της ιαπωνικής φίρμας, το X-Trail.
Εξωτερικά τίποτα δεν μαρτυρά κάτι τέτοιο με το, πληθωρικό (μήκος στα 4.690 χλστ.) και κτισμένο πάνω στην CMF πλατφόρμα του ομίλου Nissan-Renault, Χ-Trail να «φορά» την ίδια ακριβώς κομψή και δυναμική περιβολή της ανανεωμένης του έκδοσης, που τονίζει η χαρακτηριστική «V Motion» μάσκα της Nissan.
Βέβαια στο άνοιγμα της θυρίδας του ρεζερβουάρ, ο παρατηρητικός θα εντοπίσει ένα μικρό μπλε καπάκι δίπλα από το στόμιο του καυσίμου, που αφορά στο δοχείο για το υγρό εξάτμισης AdBlue για το νέο πετρελαιοκινητήρα και το σύστημα επιλεκτικής κατάλυσης (SCR), που διαθέτει.
Διάβασα ολόκληρο τεστ αυτοκινήτου με νέο κινητήρα και δεν είδα πουθενά 0-100, τελική ταχύτητα, ρεπρίζ, κατι τελος παντων που να εχει σχέση με επιδόσεις. Τι αλλο να πω ...
ελεος που τα βρηκατε τα 9 λιτρα ,το εχω απο 1/10/2019 κ εχω κανει πολλα χλ,η μεση καταναλωση ειναι 6.5 λιτρα με οριο 7,2 πραγματικα.εινα το μονο οχημα που ερχετε απο ιαπωνια.μια δοκιμη θα σας αποδειξει τι ειναι ..σεβομε την γνωμη σας αλλα με τους αριθμους τα πραγματα εινα ξεκαθαρα,ευχαριστω.
Διάβασα ολόκληρο τεστ αυτοκινήτου με νέο κινητήρα και δεν είδα πουθενά 0-100, τελική ταχύτητα, ρεπρίζ, κατι τελος παντων που να εχει σχέση με επιδόσεις. Τι αλλο να πω ...
Απάντηση: Τα τεχνικά χαρακτηριστικά που ζητάτε βρίσκονται σε πίνακα στις εικόνες της καρτέλας του κινητήρα.
ελεος που τα βρηκατε τα 9 λιτρα ,το εχω απο 1/10/2019 κ εχω κανει πολλα χλ,η μεση καταναλωση ειναι 6.5 λιτρα με οριο 7,2 πραγματικα.εινα το μονο οχημα που ερχετε απο ιαπωνια.μια δοκιμη θα σας αποδειξει τι ειναι ..σεβομε την γνωμη σας αλλα με τους αριθμους τα πραγματα εινα ξεκαθαρα,ευχαριστω.
ΠΗΡΑ ΤΟ XTRAIL 1.7 DIESEL 4×4 ΚΑΙ ΣΤΑ 5000 ΚΜ ΕΒΓΑΛΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ