Το X-Trail ασπάστηκε την τάση του downsizing με την προσθήκη του 1,3 λτ. turbo βενζίνης που συνδυάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο. Απόδοση 160 ίππων, τεράστιοι χώροι και πρακτικότητα είναι μερικά από τα ατού του.
Το μεσαίο SUV της Nissan με βασικά συστατικά τον νέο κινητήρα 1,33 λτ., που αντικατέστησε τον turbo βενζίνης των 1,6 λτ. έχοντας διαφορά μόλις 3 ίππων, την premium αίσθηση στην καμπίνα, καθώς επίσης και τους άπλετους χώρους για επιβάτες και αποσκευές, έχει ό,τι χρειάζεται για να πάρει την ποδιά στο MasterChef. Έχοντας μάλιστα στο πλευρό του, το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη της Nissan, το X-Trail πρόσθεσε νέα στοιχεία στη συνταγή, που το κάνουν ακόμα πιο ωραίο στους «γευστικούς κάλυκες» του αγοραστικού κοινού.
Το σύνολο, το σωστό
Ο turbo βενζινοκινητήρας των 1,33 λτ. δεν χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις, αφού τον έχουμε συναντήσει στο «αδελφό» Qashqai, αλλά και σε άλλα μοντέλα της συμμαχίας. Αξίζει να θυμίσουμε όμως ότι χρησιμοποιεί προηγμένες τεχνολογίες, όπως η επίστρωση plasma στο εσωτερικό των κυλίνδρων, που έρχεται «δάνειο» από το κορυφαίο GT-R. Στην περίπτωση του X-Trail αποδίδει 160 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. με τη ροπή των 270 Nm να προσφέρεται από τις 1.800-3.250 σ.α.λ..
Στην πράξη, ο κινητήρας συνεργάζεται υποδειγματικά με το DCT αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, επιτυγχάνοντας γραμμικές και απόλυτα ομαλές επιταχύνσεις χωρίς ξεσπάσματα. Όσον αφορά στις επιδόσεις, το X-Trail έκανε την έκπληξη στις μετρήσεις γράφοντας 9,5 δλ. στο 0-100 χλμ./ώρα, ήτοι 2 δλ. κάτω από την εργοστασιακή τιμή. Παράλληλα, οι ρεπρίζ κινήθηκαν σε αντίστοιχα επίπεδα, αποδεικνύοντας πως το αμάξωμα βάρους 1.560 κιλών του ιαπωνικού SUV θα κινηθεί άνετα, με το σύνολο να δείχνει «ζωντάνια» σε προσπεράσεις, ή πιο υψηλούς ρυθμούς στον αυτοκινητόδρομο. Η κατανάλωση, τέλος, κυμαίνεται σε καλά επίπεδα τηρουμένων των αναλογιών με τις μετρήσεις μας να δείχνουν 9,2 λτ./100 χλμ..
Οκ...... ωραίο είναι αν και περί ορεξεως...... αλλά τιμή κοντά στα 29.000 ευρώ, κατανάλωση πραγματική κοντά στα 10 λίτρα ανά 100 χλμ, βάρος πάνω από 1,5 τόνο και Co2 145 ...... πλάκα μας κάνετε..... εκτός άμα είσαι συνταξιούχος που μόλις πήρε το εφάπαξ και δεν ξέρεις που να το ξοδέψεις ή είσαι εργαζόμενους με παροχή leasing που αλλάζεις κάθε τρεις και λίγο και δεν σου αρέσει το KODIAQ....και premium...... γελάσαμε και σήμερα
Οκ...... ωραίο είναι αν και περί ορεξεως...... αλλά τιμή κοντά στα 29.000 ευρώ, κατανάλωση πραγματική κοντά στα 10 λίτρα ανά 100 χλμ, βάρος πάνω από 1,5 τόνο και Co2 145 ...... πλάκα μας κάνετε..... εκτός άμα είσαι συνταξιούχος που μόλις πήρε το εφάπαξ και δεν ξέρεις που να το ξοδέψεις ή είσαι εργαζόμενους με παροχή leasing που αλλάζεις κάθε τρεις και λίγο και δεν σου αρέσει το KODIAQ....και premium...... γελάσαμε και σήμερα