ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

EKO

35118 Επισκέψεις στο άρθρο

Το 1982, μετά την απόφαση της EXΧON να εγκαταλείψει τις επιχειρηματικές της δραστηριότητες στην Ελλάδα, εκδηλώνεται ενδιαφέρον από την πλευρά του Ελληνικού Δημοσίου για την αγορά του πακέτου των μετοχών της ESSO. Έτσι, το Μάρτιο του 1984, η ΕΚΟ ΕΛΕΠΕΧ αγοράζει για λογαριασμό του Ελληνικού Δημοσίου τις μετοχές του Ομίλου Εταιριών της ESSO PAPPAS. Η ESSO μετονομάζεται σε ΕΚΟ, υπάγεται στη ΔΕΠ και λειτουργεί πλέον ως επιχείρηση του ευρύτερου δημόσιου τομέα. Από τα μέσα του 1996, αρχίζει η υλοποίηση της απόφασης για τη Νέα Εταιρική Ταυτότητα της ΕΚΟ, η οποία σηματοδοτεί μια καινούργια αρχή στην ιστορία της Εταιρείας. Η εξαγορά της Γ. ΜΑΜΙΔΑΚΗΣ & ΣΙΑ ΑΕΕΠ από την ΕΚΟ-ΕΛΔΑ, που έγινε τον Νοέμβριο 1998, αποτελεί ενέργεια στρατηγικής σημασίας, αφού η απόκτηση των έξι εγκαταστάσεων και των 470 περίπου πρατηρίων υγρών καυσίμων, ενδυναμώνει σημαντικά την εταιρεία έναντι του ανταγωνισμού. Σήμερα, η ΕΚΟ ABEE αποτελεί μια σημαντικού μεγέθους δομή εμπορικών εταιρειών, με κυρίαρχη παρουσία στην Εμπορία Πετρελαιοειδών της χώρας μας.
EΚΟ Unleaded 95Ekonomy
Η βενζίνη 95Εkonomy βασίζεται σε μια νέα βελτιωμένη σύνθεση με πρόσθετα και ρυθμιστές τριβής τελευταίας τεχνολογίας, η οποία έχει ως αποτέλεσμα τη μείωση της κατανάλωσης έως και κατά 1* λίτρο σε κάθε γέμισμα του ρεζερβουάρ, χαρίζοντας έως και 300 επιπλέον χιλιόμετρα το χρόνο με την ίδια ποσότητα καυσίμου. Τα χαρακτηριστικά της είναι τα εξής:
Καθαρίζει καλύτερα τις βαλβίδες εισαγωγής και με μακροχρόνια χρήση διατηρεί καθαρό τον κινητήρα με αποτέλεσμα να βελτιώνει τις επιδόσεις του.
Προστατεύει τον κινητήρα από φθορές, μειώνοντας τις τριβές
Είναι πιο φιλική προς τον άνθρωπο και το περιβάλλον (λιγότεροι εκπεμπόμενοι ρύποι)
Απευθύνεται σε όλους τους καταναλωτές για να τους προσφέρει οικονομία στην κατανάλωση καυσίμου έως 2%.
EKO Diesel Plus
Πρόκειται για το πετρέλαιο κίνησης της EKO με πρόσθετα υψηλής τεχνολογίας που εξασφαλίζουν: Καθαρότερα μπεκ και κινητήρα, μειωμένες εκπομπές ρύπων, σταδιακή βελτίωση της απόδοσης του κινητήρα, οικονομία καυσίμου, προστασία του κυκλώματος πετρελαίου (αντλία, μπεκ κ.λ.π.) από διάβρωση με συνέπεια τη μείωση του κόστους συντήρησης, χαμηλότερη θερμοκρασία «παγώματος».

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ