ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Οι Sebastien OGIER και Julien INGRASSIA, με το VOLKSWAGEN Polo R WRC και ελαστικά της Michelin X-Ice North 3 πήραν τη νίκη στο WRC Σουηδίας.

Τα 384 καρφιά που είναι ενσωματωμένα στη γόμα των MICHELIN X-Ice North 3 επέτρεψαν στους συνεργάτες της Michelin να διακριθούν κατά τη διάρκεια του Ράλι Σουηδίας 2015.

Τα «καρφιά» δίνουν πλεονέκτημα νίκης στο WRC

4390 Επισκέψεις στο άρθρο

Τα ελαστικά της Michelin X-Ice North 3 με 384 καρφιά ήταν το «γερό πάτημα» του Ogier στο παγωμένο WRC Σουηδίας, συμβάλλοντας στη νίκη του Γάλλου οδηγού.

 
Τα 384 καρφιά που είναι ενσωματωμένα στη γόμα των MICHELIN X-Ice North 3 επέτρεψαν στους συνεργάτες της Michelin να διακριθούν κατά τη διάρκεια του Ράλι Σουηδίας 2015, πάνω σε πάγο, φρέσκο χιόνι, χιόνι που λιώνει, λάσπη ή παγωμένο χώμα, όποιες κι αν ήταν οι συνθήκες.

Ειδικότερα, ο Σουηδός πιλότος WRC 2 Pontus TIDEMAND (FORD Fiesta RRC με ελαστικά Michelin) κέρδισε την πρώτη υπερ -ειδική. 

Την επόμενη όμως μέρα, οι Sebastien OGIER και Julien INGRASSIA, με το VOLKSWAGEN Polo R WRC ξαναπήραν τα ηνία του ράλι, κερδίζοντας τρεις από τις τέσσερις πρώτες ειδικές της ημέρας. Μετά από βλάβη στον υαλοκαθαριστήρα το γαλλικό πλήρωμα έχασε ωστόσο την πρωτοπορία στο ράλι, την οποία πήραν οι Andreas MIKKELSEN και Ola FLOENE, και αυτοί με VOLKSWAGEN Polo R WRC.

Τα οχήματα του WRC επιταχύνουν γρηγορότερα στον πάγο, παρά πάνω στο χώμα.

Η ελκτικότητα είναι ένα στοιχείο – κλειδί για κέρδος πολύτιμων δευτερολέπτων γιατί διοχετεύει την ισχύ των αυτοκινήτων ράλι στο έδαφος, με τον αποτελεσματικότερο δυνατό τρόπο. 

Η στιβαρότητα, τα καρφιά, επίσης όμως οι νέες τεχνολογίες του πέλματος του ελαστικού MICHELIN X-Ice North 3 επέτρεψαν στην Volkswagen Motorsport να επωφεληθεί από τις επιδόσεις του δηλώνοντας: « χάρη στα ελαστικά με καρφιά που τέθηκαν στη διάθεσή μας από τον συνεργάτη μας, τη Michelin, στο Ράλι Σουηδίας, διαπιστώσαμε ότι η ελκτικότητα των οχημάτων WRC ήταν καλύτερη πάνω στον πάγο παρά πάνω στο χώμα και τα χαλίκια. Για παράδειγμα, πέρσι, στο Ράλι Αργεντινής, χρειαζόμασταν κατά μέσον όρο 124,87 μέτρα για να φτάσουμε την ωριαία ταχύτητα των 100 χλμ./ώρα στην εκκίνηση της κάθε ειδικής, ενώ εδώ, στη Σουηδία, ο μέσος όρος ήταν 107,32 μ.». 

Για τον Jacques Morelli, υπεύθυνο της Michelin για τα πρόγραμματα WRC, αυτό το αποτέλεσμα εξηγείται από το γεγονός ότι « το MICHELIN X-Ice North 3 έχει μια νέα γόμα, που προσφέρει μεγαλύτερη σταθερότητα ενώ ταυτόχρονα διατηρεί άριστο επίπεδο αυτο-καθαρισμού του ελαστικού από το χιόνι, χάρη στο ανοιχτό σκάλισμα του πέλματος. Τα καρφιά γαντζώνονται στο έδαφος και επιτυγχάνεται υψηλότερο επίπεδο ελκτικότητας. Έτσι εξασφαλίζουμε πρόσφυση ακόμη και όταν η δυνατότητα πρόσφυσης είναι ελάχιστη».

Το MICHELIN X-Ice North 3 σε αριθμούς:
• Διάσταση : 195/65 R15 (15/65-15)
• Φάρδος : 195 mm
• Ύψος πλευρού : 125 mm
• Διάμετρος : 15 ίντσες
• Τύπος σκαλίσματος : ασύμμετρο κατευθυντήριο (δεξί ελαστικό – R – και αριστερό ελαστικό – L –)
• Αριθμός καρφιών : 384 (20 καρφιά ανά 10 cm στην ευθεία, σύμφωνα με τους κανόνες FIA)
• Συνολικό μήκος του καρφιού : 20 mm
• Εξωτερικό μήκος του καρφιού : 6,5 mm
• Βάρος ενός καρφιού : 4 γραμμάρια
• Τεχνική καρφώματος : σε όλο το σκάλισμα
• Βάρος ελαστικού (με τα καρφιά) : 12 Kg περίπου
• Συνθήκες χρήσης : από -30°C έως 0°C
• Συνολική ποσότητα ελαστικών για το Ράλι Σουηδίας 2015 : 600 τμχ

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ