ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Αγοράζετε αυτοκίνητο ή ολοκληρωμένο σύστημα υποστήριξης; Πώς το κάνει η Mercedes

1302 Επισκέψεις στο άρθρο
Αγοράζετε αυτοκίνητο ή ολοκληρωμένο σύστημα υποστήριξης; Πώς το κάνει η Mercedes
Αγοράζετε αυτοκίνητο ή ολοκληρωμένο σύστημα υποστήριξης; Πώς το κάνει η Mercedes
  • Αγοράζετε αυτοκίνητο ή ολοκληρωμένο σύστημα υποστήριξης; Πώς το κάνει η Mercedes
  • Αγοράζετε αυτοκίνητο ή ολοκληρωμένο σύστημα υποστήριξης; Πώς το κάνει η Mercedes

Ο κάτοχος Mercedes-Benz:
Ξέρει, με συμβόλαιο από πριν, τι θα πληρώνει σε service μετά την αγορά.
Εξασφαλίζει καλή λειτουργία μόνιμα (έχει στη διάθεση του εποχικούς ελέγχους).
Στη διάθεση του έχει και δυνατότητες special ελέγχων (π.χ. ΚΤΕΟ/εγκεφάλου).
Έχει "προσωπικό βοηθό" (App που ειδοποιεί ή «κανονίζει» το service του).
Αν αποφασίσει να έχει ηλεκτρικό, έχει και premium λύση φόρτισης σε σπίτι ή γραφείο.
Έχει και φροντίδα σε περίπτωση ατυχήματος (υπηρεσία που σε πάει στον προορισμό σου με δικά της έξοδα).

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

Βροχίδης - Χατζής Α.Ε.

Η Mercedes επεκτείνει την premium ποιότητά της και μετά την πώληση

Η Mercedes-Benz θεωρείται και είναι μία μάρκα με premium μοντέλα που ξεχωρίζουν για την ποιότητα κατασκευής του και έχει πολύ απαιτητικούς κατόχους (και πολύ σωστά κάνουν και απαιτούν). Συνεπώς για να διατηρεί την premium υπόσταση της και να κρατάει ψηλά το επίπεδο πιστότητας και ικανοποίησης των κατόχων, έχει σχεδιάσει ένα ολοκληρωμένο σύστημα υποστήριξης after sales υπηρεσιών. Ένα πακέτο παροχών που πρωτίστως εξασφαλίζει τη βέλτιστη λειτουργία της Mercedes σας, δίνει πραγματικές λύσεις σε καθημερινές ανάγκες και εξασφαλίζει μια ξέγνοιαστη συμβίωση μετά την αγορά. Γιατί οι μάρκες που θέλουν να είναι leaders των εξελίξεων, υλοποιούν υπηρεσίες που προφέρουν έξτρα λύσεις στους κατόχους. Ας δούμε λοιπόν μερικές ξεχωριστές υπηρεσίες που προφέρει για τους κατόχους των μοντέλων της στο εξουσιοδοτημένο δίκτυο συνεργατών της.

Ξέρεις από πριν με συμβόλαιο τι θα πληρώνεις σε service και μετά την αγορά

Το After Sales της Mercedes δίνει τη δυνατότητα στους κατόχους να διασφαλίσουν σταθερές τιμές για τα επόμενα 2-4 service τους μέσω του Service Pass, ένα συμβόλαιο συντήρησης μεταξύ της Mercedes και των κατόχων της. Στην ουσία το όφελος του κατόχου είναι ότι εξασφαλίζει τις σημερινές τιμές για τα επόμενα 2-4 χρόνια (ανάλογα τη διάρκεια που θα επιλέξει). Οπότε δεν τον νοιάζει αν σε 3 χρόνια από τώρα θα έχουν ακριβύνει ανταλλακτικά και εργασίες, καθώς τα έξοδα καθορίζονται με ακρίβεια και διαφάνεια από την αρχή (όπως συμβαίνει διαχρονικά, οι τιμές αυξάνονται στα πάντα).

Το Service Pass περιλαμβάνει όλα όσα ορίζονται από το βιβλιαράκι του κατασκευαστή. Καλύπτει δηλαδή, το κόστος εργασιών και το κόστος των γνήσιων ανταλλακτικών στο πλαίσιο της τακτικής συντήρησης.

Η Mercedes για τους κατόχους ηλεκτρικών προσφέρει λύσεις φόρτισης για το σπίτι, τη δουλειά και το ταξίδι

Μιλώντας για πρωτοποριακές υπηρεσίες, τo after sales της Mercedes δεν θα μπορούσε να μην έχει σχεδιάσει και υπηρεσίες ευκολίας για τους κατόχους των ηλεκτρικών μοντέλων, σε μια εποχή που τα ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα και η Mercedes πρωταγωνιστεί στην ηλεκτροκίνηση. Έτσι προσφέρει μια σειρά από λύσεις φόρτισης που κάνουν τη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση πιο ομαλή και βολική.

Λύσεις που φορούν τη φόρτιση στο σπίτι, με τους επιτοίχιους φορτιστές «Mercedes-Benz Wallbox», οι οποίοι έχουν ισχύ φόρτισης έως και 22 kW ή κάποιο φορητό φορτιστή για όσους δεν έχουν σταθερή θέση στάθμευσης. Παράλληλα μέσω της υπηρεσία Mercedes-Benz Charge, οι κάτοχοι ηλεκτρικών μοντέλων έχουν πρόσβαση σε ένα από τα μεγαλύτερα δίκτυα δημόσιων σταθμών φόρτισης παγκοσμίως, το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε και στα ταξίδια σας, αλλά και λύσεις φόρτισης για εταιρικούς πελάτες (company car). υπάρχει μια λύση φόρτισης που ταιριάζει στις ανάγκες σας.

Υπηρεσία , η οποία σε περίπτωση ατυχήματος, σε πάει στον προορισμό σου με δικά της έξοδα

Συνέχεια του άρθρου >>>