O 1,4 TSI με το σύστημα απενεργοποίησης των κυλίνδρων αποδίδει στην τελευταία εκδοχή του 150 ίππους (υπήρχε με 140 PS) οι οποίοι είναι διαθέσιμοι από τις 5.000 έως τις 6.000 σ.α.λ. Η ροπή του, από την άλλη, ανέρχεται στα 250 Nm από τις 1.500 έως τις 3.500 σ.α.λ. και πληροί τις προδιαγραφές ρύπων Euro6. Φυσικά, η μέση κατανάλωση και οι εκπομπές ρύπων διαφοροποιούνται από μοντέλο σε μοντέλο όπου τοποθετείται, ωστόσο ενδεικτικό είναι ότι είναι χαμηλότερες του 1,4 TSI των 125 PS χωρίς το σύστημα ACT.
Τα μοντέλα στο οποία συναντάται είναι πολλά μέσα στο Volkswagen Group, ωστόσο, η επιτυχία βρίσκεται στο γεγονός ότι τοποθετείται σε πολλές κατηγορίες. Από τα Volkswagen Polo και Audi Α1 όπου δίνει ένα σπορτίφ χαρακτήρα, έως τα Volkswagen Passat, VW Sharan ή Skoda Superb τα οποία καταφέρνει και τα κινεί οικονομικά και με αξιοπρεπείς επιδόσεις. Παρακάτω αναφερόμαστε στο πως τα καταφέρνει από μοντέλο σε μοντέλο.
Oταν οι Γερμανοι πουλανε τεχνολογια,οι Γιαπωνεζοι κανουν ανακλησεις και ψαχνουν να βρουν αεροσακους για τα κουβαδακια τους!
Εδω απενεργοποιουνται ολοι οι κυλινδροι λογω αστοχιας υλικου! Στους 2 κολλησαμε?...