Πρατήρια Shell και The Love Van: Κοινωνική προσφορά σε σχολεία σε όλη την Ελλάδα
-Η πρωτοβουλία "The Love Van" συνεχίζει το ταξίδι της σε σχολεία της Ελλάδας
-Τα πρατήρια Shell, υποστηρίζουν τη δράση
-Ενισχύουμε συνείδηση & κοινωνική ευαισθησία των νέων λέει η Κα Καλατζή της Coral AE
Η πρωτοβουλία "The Love Van" συνεχίζει το ταξίδι της σε σχολεία της Ελλάδας, με τη στήριξη των πρατηρίων Shell, προσκαλώντας μαθητές να συμμετάσχουν σε δράσεις εθελοντισμού και κοινωνικής προσφοράς. Η δράση, που φέρει το όνομα “The Love Van goes to school”, προσφέρει σε μαθητές δημοτικού, γυμνασίου και λυκείου την ευκαιρία να συμμετάσχουν στην προετοιμασία και διανομή γευμάτων σε οργανισμούς και δομές που έχουν επιλέξει οι ίδιοι οι μαθητές, με στόχο να βοηθήσουν ανθρώπους σε ανάγκη.
Η πρωτοβουλία αυτή, που ξεκίνησε το 2024, έχει ήδη καταγράψει αξιόλογα αποτελέσματα, με τις δράσεις να συνεχίζονται καθ' όλη τη διάρκεια του 2024. Συγκεκριμένα:
- 4 μήνες (Μάρτιος 2024 – Ιούνιος 2024) και επανέναρξη από Οκτώβριο 2024
- 9 δήμοι εκτός Αθηνών και 10 δήμοι στην Αττική
- 36 σχολεία και 880 μαθητές που συμμετείχαν
- 4.050 μερίδες φαγητού διανεμήθηκαν σε 69 δομές και οργανισμούς
Σύμφωνα με την Γενική Διευθύντρια της Coral Α.Ε. – Shell Licensee, κ. Κίρκη Καλατζή: «Η συμμετοχή των παιδιών σε αυτές τις δράσεις εθελοντισμού, καθώς και η χαρά που νιώθουν όταν προσφέρουν στους άλλους, δημιουργεί μία εμπειρία που ξεπερνά το απλό “μάθημα” και αναπτύσσει τις συναισθηματικές τους δεξιότητες. Στηρίζουμε το “The LoveVan” με στόχο να ενισχύσουμε τη συνείδηση και την κοινωνική ευαισθησία των νέων».
Η δράση έχει ενισχυθεί συνεχώς τα τελευταία 4 χρόνια μέσω της οικονομικής υποστήριξης, εξοπλισμού και της συμμετοχής εργαζομένων της εταιρείας σε εθελοντικές δραστηριότητες.
Σχετικά με το LoveVan
Το "The LoveVan" είναι μια κοινωνική πρωτοβουλία που γεννήθηκε μετά τις φωτιές στο Μάτι και έχει ως στόχο την άμεση βοήθεια σε περιπτώσεις φυσικών καταστροφών ή άλλων έκτακτων καταστάσεων. Ο Λευτέρης Παρασκευάς, εμπνευστής της ιδέας, μαζί με τον παραολυμπιονίκη Μάκη Καλαρά, δημιουργούν μια πλατφόρμα για τη διανομή τροφίμων σε ανθρώπους που βρίσκονται σε ανάγκη, ενώ ταυτόχρονα προάγουν την κοινωνική ευαισθησία και τον εθελοντισμό στους νέους.