Αfter sales υπηρεσίες! Βίβλος 2022
Υπηρεσίες μετά την αγορά. Όλα όσα χρειαζόμαστε για να διατηρούμε το αυτοκίνητο μας σαν καινούριο. Από εγγυήσεις & ανταλλακτικά, μέχρι πλάνα συντήρησης και ψηφιακές υπηρεσίες διευκόλυνσης. Δες εδώ όσα πρέπει να γνωρίζεις για τις πολύ ελκυστικές (και ανταγωνιστικές) υπηρεσίες after sales των μαρκών!
Η σχέση κάθε μάρκας με τον υποψήφιο κάτοχο της, ξεκινά ακόμη και ΠΡΙΝ την αγορά αυτοκινήτου, από τις word of mouth πληροφορίες που έχει γι αυτήν από φίλους και γνωστούς, από μέσα ειδικού τύπου όπως το aftersales.autotriti.gr και από προσωπικά του βιώματα (π.χ. την εξυπηρέτηση που έλαβε –ή όχι- όταν επισκέφθηκε για την έρευνα αγοράς του μια έκθεση της).
Η σχέση συνεχίζεται με την αξιολόγηση από τον κάτοχο του «πακέτου υπηρεσιών» που πληροφορείται πως θα έχει και μετά την αγορά του νέου του αυτοκινήτου (ένα πακέτο που κάποιες φορές δρά καταλυτικά στην τελική επιλογή αγοράς του Χ ή του Ψ μοντέλου από την car shopping list του υποψήφιου αγοραστή).
Αυτές οι υπηρεσίες, λοιπόν, αποκαλούνται “after sales υπηρεσίες”. Ουσιαστικά, αποσκοπούν στο να καλύψουν κάθε ανάγκη του κατόχου μετά την αγορά και να τον βοηθήσουν να διατηρήσει υψηλά τα λειτουργικά επίπεδα και τη μεταπωλητική αξία του οχήματος του.
Από πολυετείς εγγυήσεις, λεπτομερή πλάνα συντήρησης, πρόσφορα γνήσιων ανταλλακτικών άλλα και πλήρως ανέπαφες υπηρεσίες που μεταφέρουν την αλληλεπίδραση κατόχου-μάρκας στο ψηφιακό επίπεδο, οι μάρκες δείχνουν πως είναι εμπράκτως δίπλα στους κατόχους της νέας εποχής.
Σήμερα, στην πολυθεματική “Βίβλο του AutoΤρίτη” για τις υπηρεσίες μετά την αγορά, θα σας λύσουμε κάθε απορία σχετικά με το σχεδιασμό after sales των μάρκων και θα σας παρουσιάσουμε παράλληλα όλα τα χρηστικά στοιχεία που πρέπει να γνωρίζετε για να εξασφαλίσετε το “peace of mind” μετά την αγορά.