ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Tι προκαλεί τέτοια πιστότητα στους κατόχους SEAT;

1284 Επισκέψεις στο άρθρο
Tι προκαλεί τέτοια πιστότητα στους κατόχους SEAT;
Tι προκαλεί τέτοια πιστότητα στους κατόχους SEAT;
  • Tι προκαλεί τέτοια πιστότητα στους κατόχους SEAT;
  • Tι προκαλεί τέτοια πιστότητα στους κατόχους SEAT;

Προσωπική εξυπηρέτηση που ανταποκρίνεται σε ατομικές ανάγκες κάθε κατόχου
Τεχνολογική υποστήριξη (εργαλεία & εφαρμογές διευκόλυνσης)
Εγγυημένη ποιότητα ανταλλακτικών και αξιόπιστη υποστήριξη
Στρατηγικές που και μετά την πώληση ενισχύουν μια μακροχρόνια σχέση

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

ΙΩΑΝΝΗΣ ΓΚΑΜΠΛΕΤΣΑΣ ΚΑΙ ΥΙΟΣ

Η αγορά ενός αυτοκινήτου είναι μόνο η αρχή μιας μακρόχρονης σχέσης μεταξύ της αυτοκινητοβιομηχανίας και του πελάτη της. Στην περίπτωση της SEAT, η εταιρεία έχει κατανοήσει ότι η εμπειρία του κατόχου δεν τελειώνει με την παράδοση του οχήματος. Αντίθετα, αυτή η εμπειρία συνεχίζεται μέσω των after sales υπηρεσιών, οι οποίες αποτελούν τη "κρυφή δύναμη" πίσω από την πιστότητα των πελατών και τη διατήρηση της καλής φήμης της μάρκας. Χαρακτηριστικά παραδείγματα έχουμε διαβάσει κατ επανάληψη
π.χ. 40 χρόνια στην ίδια μάρκα!
 

Η σημασία των after sales υπηρεσιών

Η βιομηχανία αυτοκινήτων, αν και επικεντρωμένη στις πωλήσεις και την ανάπτυξη νέων μοντέλων, δεν παραμελεί τη σημασία της εξυπηρέτησης μετά την πώληση. Ο τομέας των after sales υπηρεσιών περιλαμβάνει όλες τις υπηρεσίες που προσφέρονται στον πελάτη μετά την αγορά του αυτοκινήτου, όπως είναι η συντήρηση, η επισκευή, η προμήθεια ανταλλακτικών και η παροχή τεχνικής υποστήριξης. Αυτές οι υπηρεσίες είναι εξίσου σημαντικές με την αγορά του αυτοκινήτου, καθώς διασφαλίζουν την αξιόπιστη λειτουργία του οχήματος και ενδυναμώνουν τη σχέση μεταξύ του πελάτη και της μάρκας.

Εξατομικευμένη εξυπηρέτηση και προσωπική φροντίδα

Η προσωπική φροντίδα και η εξατομίκευση είναι δύο βασικά στοιχεία που χαρακτηρίζουν τις after sales υπηρεσίες της SEAT. Η δημοφιλής μάρκα δίνει μεγάλη έμφαση στην κατανόηση των ατομικών αναγκών του κάθε πελάτη, προσαρμόζοντας τις υπηρεσίες της ανάλογα.

Είτε πρόκειται για ένα service συντήρησης, είτε για μια επείγουσα επισκευή, οι ιδιοκτήτες SEAT λαμβάνουν με βάση τις μαρτυρίες (και τις αξιολογήσεις τους στην έρευνα Autocheck) μια άμεση, προσεκτική και φιλική εξυπηρέτηση. Οι τεχνικοί της SEAT έχουν εκπαιδευτεί να παρέχουν όχι μόνο τεχνικές λύσεις, αλλά και εξαιρετική πελατειακή εξυπηρέτηση. Η μάρκα διαθέτει τακτικά προγράμματα για την εκπαίδευση των υπαλλήλων της, ώστε να μπορούν να παρέχουν επαγγελματική φροντίδα σε κάθε στάδιο του after sales κύκλου.

Τεχνολογική υποστήριξη για ευκολία και άνεση

Συνέχεια του άρθρου >>>

προϊόντα - υπηρεσίες αυτοκινήτου - AFTER SALES