Με την κατάκτηση του βραβείου “Best Customer Experience” της Nissan Europe, η Nissan – Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε επιβεβαιώνει τη συνεχή δέσμευσή της για την παροχή κορυφαίου επιπέδου υπηρεσιών στους πελάτες της.
Το βραβείο παρέλαβε ο κος Τάκης Θεοχαράκης, Αντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Nissan - Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε., στο πλαίσιο του πρόσφατου ετήσιου συνεδρίου ανεξάρτητων αντιπροσώπων της Nissan Europe.
Με βάση την ενημέρωση που λάβαμε από την ίδια την εταιρεία, αυτή η διάκριση θεωρείται πως είναι το φυσικό αποτέλεσμα μιας συστηματικής και ομαδικής δουλειάς των τελευταίων ετών, με κύριο γνώμονα το “χτίσιμο” μιας σχέσης εμπιστοσύνης με τον πελάτη.
Εφαρμόζοντας σύγχρονες διαδικασίες και μεθόδους στην εξυπηρέτηση των πελατών της, τόσο πριν όσο και μετά από την πώληση, η Nissan Νικ. – Θεοχαράκης Α.Ε. έχει υιοθετήσει μια σειρά από καινοτόμες υπηρεσίες, με έμφαση στην ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών και τον υψηλό βαθμό ικανοποίησης των πελατών της.
Ενδεικτικά, σε αυτές περιλαμβάνονται οι εξής : -On-Line ραντεβού για το service αυτοκινήτου Nissan
-E-shop ανταλλακτικών & αξεσουάρ Nissan -On-Line κλείσιμο test drive καινούργιου Nissan
-On-Line προσφορά για καινούργιο Nissan
-Συμβουλευτικός οδηγός αγοράς αυτοκινήτου
O όμιλος Θεοχαράκη κουβαλά μια πολύ βαριά ιστορία. Ιδρύθηκε το 1924 και μετράει σχεδόν έναν αιώνα δυναμικής παρουσίας στα αυτοκινητικά δρώμενα της χώρας. Η Nissan ήταν και είναι η “ναυαρχίδα” του ομίλου από το 1961, ενώ η Ελλάδα ήταν και η πρώτη χώρα στην Ευρώπη όπου ξεκίνησαν να διατίθενται τα μοντέλα της Nissan. Από τότε, η Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε έχει συνδέσει το όνομά της τόσο με τη Nissan, όσο και με την παροχή ποιοτικών υπηρεσιών στον πελάτη, “χτίζοντας” διαρκώς την σχέση και την εμπιστοσύνη μαζί του.