Γυάλισμα και detailing σε παλιό αυτοκίνητο αξίζει; Και όμως!
Σύγχρονες After Sales υπηρεσίες: Για ευκολία και οικονομικά οφέλη κατόχων VW
Ποια μάρκα έχει καλύτερο After Sales πακέτο, η Ford ή η Renault
Peugeot και Kia. Δύο δημοφιλείς μάρκες. Διαθέτουν γκάμα με καλά αυτοκίνητα. Κάποια από αυτά και Best Sellers στην κατηγορία τους. Κυνηγάνε την ικανοποίηση του κατόχου τους και στις After Sales υπηρεσίες τους. 7 χρόνια εγγύηση από Kia! 2 χρόνια λιγότερα από Peugeot. Μα ας δούμε τι κάνουν αλλά και τι λένε οι ίδιοι οι κάτοχοι τους.
Ένα από τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα (που μετράει πολύ ως συμπληρωματικό κριτήριο επιλογής αυτοκινήτου, από μεγάλο μέρος του κοινού) της Kia είναι η 7-ετής εργοστασιακή εγγύηση, που είναι από τις κορυφαίες της αγοράς.
Εγγύηση που αποδεικνύει πως στην Kia εμπιστεύονται απόλυτα την αξιοπιστία των μοντέλων τους, δεν “φοβούνται” να εγγυηθούν επί μακρόν, γι αυτά (και ο κάτοχος τους, έχει το κεφάλι του ήσυχο).
Μάλιστα η εγγύηση συνδυάζεται με 5 χρόνια δωρεάν service (μόνο για πωλήσεις λιανικής), το οποίο καλύπτει τους ελέγχους και τις αντικαταστάσεις αναλώσιμων που αφορούν στο πρόγραμμα περιοδικής συντήρησης των πρώτων 60 μηνών ή 75.000 χλμ. Μάλιστα και τα δύο προγράμματα είναι μεταβιβάσιμα εφόσον ο κάτοχος πουλήσει το όχημά του, αυξάνοντας τη μεταπωλητική του αξία.
Πέρα από τα παραπάνω η Kia προσφέρει και αρκετές δωρεάν παροχές στους κατόχους που επιλέγουν το πρόγραμμα ενδιάμεσης συντήρησης «Kia Service Plus», όπως τεχνικό έλεγχο, ανανέωση οδικής βοήθειας για ένα χρόνο, ενημέρωση χαρτών και ενημερώσεις ή επισκευαστικές ενέργειες που αφορούν το αυτοκίνητό τους.
Δείτε τι λένε κάτοχοι μοντέλων Kia (στην έρευνα Ικανοποίησης Κατόχου Auto Check του Autotriti). Mε 1 κλίκ εδώ.
Η Peugeot τα τελευταία χρόνια έχει κάνει το level up, με τα μοντέλα της. Προσπαθεί και με τις υπηρεσίες της. Στόχος να προσφέρει μια αναβαθμισμένη εμπειρία στους κατόχους μοντέλων της.
Ό νέος σχεδιασμός των After Sales υπηρεσιώνς της μάρκας, στοχεύει να προσδώσει ένα πιο premium προσανατολισμό (με διευκολύνσεις για τους κατόχους μοντέλων της).
Έτσι λοιπόν οι ιδιοκτήτες των μοντέλων της μάρκας μπορούν να οργανώσουν - κάνουν service ή επισκευές στο αυτοκίνητο τους, χωρίς να “κουνηθούν από τον καναπέ” τους.
Κλείνoυν το service τους ηλεκτρονικά, επιλέγοντας το “που και πότε” και μάλιστα με δυνατότητα παραλαβή και επιστροφής του αυτοκινήτου, σε διεύθυνση επιλογής τους. Not bad. Σημειώστε πως παρέχει και αυτοκίνητο αντικατάστασης κατόπιν συνεννόησης.
Παράλληλα, ακολουθώντας την νέα, διεθνώς, τάση (που ήδη έχουν λανσάρει στην ελληνική αγορά εταιρείες που πρωτοπορούν στις After Sales Υπηρεσίες όπως η Mercedes, Ford, Toyota) όταν οι τεχνικοί της αναλάβουν το Peugeot σας, αν διαγνωστεί ότι χρήζει, επισκευής ή αντικατάστασης κάποιο εξάρτημα, σας στέλνουν video που υποδεικνύουν τις εργασίες που πρέπει να γίνουν μαζί με το κόστος (ζητώντας την έγκριση σας).
Τέλος μία ακόμα από τις added value υπηρεσίες που θα συναντήσουμε στο δίκτυο της Peugeot είναι ο δωρεάν τεχνικός έλεγχος ασφάλειας 25 σημείων, που περιλαμβάνει επιπρόσθετα την συμπλήρωση 6 ζωτικών, για την καλή λειτουργία, υγρών του αυτοκινήτου σας και απολύμανση του οχήματος.
Δείτε με 1 κλίκ εδώ τι λένε κάτοχοι μοντέλων Peugeot (στην έρευνα Ικανοποίησης Κατόχου Auto Check του Autotriti).
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - autotriti.gr