Νέα  ευκολία κατόχου Με 1 τηλέφωνο.  Έρχονται. Παίρνουν το αυτοκίνητο. Το πάνε για service. Το φέρνουν. Μία υπηρεσία προστιθέμενης αξίας After Sales.

Νέα ευκολία κατόχου Με 1 τηλέφωνο. Έρχονται. Παίρνουν το αυτοκίνητο. Το πάνε για service. Το φέρνουν. Μία υπηρεσία προστιθέμενης αξίας After Sales.

Nissan με Europ Assistance, Pick Up & Drop service

Nissan με Europ Assistance, Pick Up & Drop service

Αdded Value Service. Delivery αυτοκινήτου κατόχου SEAT.

Αdded Value Service. Delivery αυτοκινήτου κατόχου SEAT.

  • Νέα  ευκολία κατόχου Με 1 τηλέφωνο.  Έρχονται. Παίρνουν το αυτοκίνητο. Το πάνε για service. Το φέρνουν. Μία υπηρεσία προστιθέμενης αξίας After Sales.
  • Nissan με Europ Assistance, Pick Up & Drop service
  • Αdded Value Service. Delivery αυτοκινήτου κατόχου SEAT.

Για σένα, χωρίς εσένα. Υπηρεσία παραλαβής & παράδοσης. Προχώ;

3914 Επισκέψεις στο άρθρο

Με 1 τηλέφωνο κανονίζεις. Πότε και που να έρθουν. Παίρνουν το αυτοκίνητό σου. Το πάνε για service. Το φέρνουν και πίσω. Πέρα από covid free προστασία αποτελεί και μία νέα ευκολία κατόχου. Μία υπηρεσία προστιθέμενης αξίας μέσω της After Sales σχέσης με τον κάτοχο τους.

Τώρα «έρχεται το service» σπίτι σου, χάρη στην έξτρα βολική για τον κάτοχο υπηρεσία παραλαβής και παράδοσης αυτοκινήτου, για service, από τον χώρο που επιθυμείς.


Nissan με Europ Assistance, Pick Up & Drop service

Nissan με Europ Assistance, Pick Up & Drop service

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »


- Delivery service – ευκολία κατόχου Seat & Nissan
- Δεν πάς - έρχονται (το παίρνουν – στο φέρνουν)
- Ανέπαφη & Covid free διαδικασία (όλα τα στάδια)
- Επιβλέπεις από το κινητό σου. Σε τι στάδιο βρίσκεται (Νissan)

Εσύ ήξερες για την υπηρεσία παραλαβής & παράδοσης η ακόμα αφιερώνεις χρόνο και το πηγαίνεις στο συνεργείο;

Με τις υπηρεσίες After Sales τα πράγματα είναι απλά και ξεκάθαρα. Αν θέλει μια εταιρεία να κρατήσει ικανοποιημένους τους κατόχους της και κατ' επέκταση πιστούς στη μάρκα θα πρέπει να ακούει τις ανάγκες τους. Να καταλαβαίνει τι ακριβώς χρειάζεται και να προσφέρει υπηρεσίες που είναι όντως χρήσιμες και εξυπηρετικές. Εξυπακούεται φυσικά πως θα πρέπει να προσφέρει και άριστη ποιότητα εργασιών. Ωστόσο επειδή τα εξουσιοδοτημένα δίκτυα λόγω ειδίκευσης, εμπειρίας και εκπαίδευσης έχουν υψηλότατα στάνταρ εργασιών, εκεί που οι κορυφαίοι των After Sales ξεχωρίζουν είναι οι έξτρα παροχές. Παροχές που λύνουν τα χέρια σας και κάνουν πιο εύκολη τη ζωή σας και όχι «δηθενιές» απλά για το θεαθήναι. Ουσία θέλουμε, μετά ας έρθει και το «επικοινωνιακό».

Δυναμική διαδικασία, με συνεχή εξέλιξη

Δεν είναι εύκολο για μια εταιρεία να ξεχωρίσει στον απαιτητικό κλάδο των after sales υπηρεσιών, καθώς χρειάζεται να βρίσκεται σε διαρκή εγρήγορση ώστε να επιτύχει πλήρη εξυπηρέτηση των αναδυόμενων αναγκών των κατόχων της μάρκας. 

Μια διαδικασία δυναμική καθώς διαρκώς αλλάζουν δεδομένα και συνθήκες ενώ απαιτούνται αντίληψη και γρήγορα αντανακλαστικά, ώστε να κρατά σχέση και μερίδια εμπιστοσύνης με τον κάτοχο της

Μία από τις πιο ενδιαφέρουσες και πραγματικά βολικές υπηρεσίες νέας εποχής, για τον κάτοχο είναι η παραλαβή και παράδοση αυτοκινήτου όταν έρθει η ώρα για το service. 

Ως κάτοχος πλέον δεν χρειάζεται να αγχώνεστε για το πώς και πότε θα κάνετε το προγραμματισμένο σας service: Να κανονίσετε με τη δουλειά, να πάρετε άδεια, να χάσετε ένα πρωινό και να πήξετε στην κίνηση, η οποία ειδικά τον τελευταίο καιρό έχει γίνει ανυπόφορη. Μην ξεχνάμε επίσης πως διανύουμε μια περίοδο που για λόγους υγείας, το τελευταίο που θέλουμε είναι οι «επαφές» με διαφορετικά πρόσωπα.
  Συνέχεια του άρθρου >>>

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

προϊόντα - υπηρεσίες αυτοκινήτου - AFTER SALES