Ξεκινούν οι βόλτες , φορτσάρουν οι ανέπαφες υπηρεσίες!
7286 Επισκέψεις στο άρθρο
Επειδή και το αυτοκίνητό σου επιστρέφει στην συνηθισμένη του καθημερινότητα, θέλει και την ανάλογη φροντίδα, η οποία πλέον περιλαμβάνει πολλές νέες digital ευκολίες και καινούριες υπηρεσίες.
Μετά την δύσκολη και πρωτόγνωρη περίοδο «απομόνωσης» και περιορισμού των μετακινήσεών μας, όλα δείχνουν πως είμαστε έτοιμοι να κάνουμε το RE-start, επιστρέφοντας στις usual συνήθειες μας και στους usual «ρυθμούς» μας. Φυσικά οι καιροί εξακολουθούν να απαιτούν τη δέουσα προσοχή και υπευθυνότητα, όμως αντίστοιχα το ίδιο απαιτεί και το αυτοκίνητό σας.
Μην ξεχνάτε ότι το αυτοκίνητό σας είναι ένα απαραίτητο εργαλείο και θα πρέπει να το συντηρείτε όπως προβλέπεται, για να λειτουργεί στο βέλτιστο βαθμό αποδοτικότητας, για να σας προσφέρει τη μέγιστη ασφάλεια και φυσικά για να διατηρεί ψηλά την μεταπωλητική του αξία.
Οι after sales υπηρεσίες της …ανέπαφης εποχής
Ο μόνος τρόπος για να εξασφαλίσετε τα παραπάνω είναι να εμπιστευθείτε το αυτοκίνητό μας στις after sales υπηρεσίες της μάρκας σας. Έχουν άριστα εκπαιδευμένο προσωπικό, τα κατάλληλα ανταλλακτικά που έχουν φτιαχτεί για το δικό σας μοντέλο, εξοπλισμό που πληροί τα αυστηρά κριτήρια της «μαμάς» εταιρείας και υπηρεσίες που σας προσφέρουν ευκολία.
Οι after sales υπηρεσίες λοιπόν –που μη ξεχνάτε πως όλη αυτή την περίοδο εξακολουθούσαν να είναι δίπλα σας, είναι απόλυτα προετοιμασμένες για την επόμενη μέρα, με νέες απομακρυσμένες και ανέπαφες υπηρεσίες, σχεδιασμένες να σας προσφέρουν ακόμα περισσότερη ευκολία και μεγαλύτερη προστασία.
Η Seat σας φροντίζει «ψηφιακά & ανέπαφα»
Η επόμενη μέρα βρίσκει τη SEAT πανέτοιμη να συνεχίσει της υψηλής ποιότητας υπηρεσίες της προς τους πελάτες. Έτσι ο σχεδιασμός των afer sales υπηρεσιών της θα βασίζεται σε τρεις κεντρικούς άξονες, οι οποίοι και αξιολογούνται αυτή τη στιγμή, πριν περάσουν στην εφαρμογή τους: έμφαση στην υγιεινή, φροντίδα για τους πελάτες της και on-line υπηρεσίες και επικοινωνία.
Αρχίζοντας από το τελευταίο, η SEAT γίνεται πιο digital,ώστε να προφέρει περισσότερες απομακρυσμένες υπηρεσίες. Καθιερώνει νέες μεθόδους επικοινωνίας με περισσότερες δυνατότητες, ξεφεύγοντας από τα στενά πλαίσια της τηλεφωνικής εξυπηρέτησης προσφέροντας νέες επιλογές, όπως αποστολή SMS, αλλά και χρήση εφαρμογών επικοινωνίας τύπου Viber και Whatsapp. Παράλληλα η SEAT επικροτεί τους πελάτες της να κάνουν χρήση της εργοστασιακής εφαρμογής My SEAT App, μέσω της οποίας μπορείτε να κλείνετε απ' ευθείς ραντεβού, να λαμβάνεται δεδομένα από την οδήγησή σας και για το είδος της συντήρησης που πρέπει να κάνετε.
Για την καλύτερη φροντίδα των πελατών της η SEAT μερίμνησε ώστε να διαθέτει υπηρεσίες όπως pick up & delivery για το προς συντήρηση όχημά σας, με το εξουσιοδοτημένο δίκτυο να παραλαμβάνει το αυτοκίνητό σας, από την πόρτα του σπιτιού σας και να σας το επιστρέφει πάλι εκεί, αφού πρώτα το απολυμάνουν. Εδώ αξίζει να αναφέρουμε πως εφόσον υπάρχει διαθεσιμότητα σας δίνεται και αυτοκίνητο εξυπηρέτησης, ενώ παράλληλα αυτών, το δίκτυο λανσάρει και ειδικές προσφορές σε αναλώσιμα (π.χ φίλτρο καμπίνας).
Τέλος, η SEAT υιοθετούνται ακόμα πιο αυστηρά μέτρα υγιεινής για τις εγκαταστήσεις της , με συνεχή καθαρισμό και απολύμανση όλων των χώρων, καθώς και των οχημάτων.