ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Should I stay or should I go?

8019 Επισκέψεις στο άρθρο

Όλοι γνωρίζουν τους στοίχους από το ομώνυμο τραγούδι των Clash, το οποίο ακούστηκε για πρώτη φορά το 1982 και ταιριάζει «γάντι», στην περιγραφή της σχέσης πελάτη – μάρκας αυτοκινήτου.

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

ΙΩΑΝΝΗΣ ΓΚΑΜΠΛΕΤΣΑΣ ΚΑΙ ΥΙΟΣ
 «Να μείνω ή να φύγω» λοιπόν; Αυτό περνά από το μυαλό του κατόχου ενός αυτοκινήτου, ο οποίος έχει συμπληρώσει ήδη τον πρώτο «κύκλο ζωής» - συμβίωσης με ένα συγκεκριμένο αυτοκίνητο – μάρκα και σκέφτεται να αγοράσει το επόμενο.  Να μείνει άραγε στην ίδια μάρκα ή να φύγει; Σίγουρα αυτό που θα περάσει αμέσως από το μυαλό του είναι η εμπειρία που αποκόμισε από το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, είτε η «συμβίωση» αυτή του άφησε μία ευχάριστη και θετική ανάμνηση, είτε αρνητική.

I'll be here 'til the end of time

«Θα είμαι εδώ μέχρι το τέλος» συνεχίζουν οι στίχοι του Mick Jones στο ίδιο τραγούδι. Η συγκεκριμένη φράση μπορεί να περιγράψει και τον μεγάλο στόχο των εταιριών. Να δημιουργήσουν δηλαδή πελάτες – οπαδούς, οι οποίοι θα μείνουν πιστοί στην μάρκα και θα την εμπιστεύονται μέχρι τέλους.

Όπως δείχνουν τελευταίες μεγάλες διεθνείς έρευνες, ο ικανοποιημένος πελάτης – που είναι απόλυτα ευχαριστημένος και από την συμπεριφορά του αυτοκινήτου, αλλά και από το επίπεδο της after sales εξυπηρέτησης - είναι αυτός που έχει τις περισσότερες πιθανότητες να μείνει πιστός και να αγοράσει ίδιας μάρκας αυτοκίνητο ή να ξαναγοράσει το ίδιο μοντέλο, αλλά στην καινούρια του έκδοση, που θα καλύπτει τα νέα «θέλω ή μπορώ του».  Η επιλογή φυσικά του μοντέλου, έχει τα δικά της κριτήρια.  Συγκεκριμένα, σύμφωνα πάλι με τις ίδιες έρευνες, το αν θα ανεβάσει το αυτοκινητιστικό του level κάποιος, εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, όπως την οικονομική του δυνατότητα, την νέα του οικογενειακή κατάσταση, αλλά και το timing (ενδεχομένως μία super προσφορά, που δεν μπορεί να αρνηθεί).

Προφανώς όλα τα παραπάνω στοιχεία, αποτελούν «βέλη στη φαρέτρα» των εταιριών και συγκεκριμένα των εκπαιδευμένων και έμπειρων στελεχών της αγοράς. Έτσι κι αλλιώς τα τελευταία χρόνια ελέω της οικονομικής κρίσης, η αναζήτηση ενός σύγχρονου, αξιόπιστου μα και οικονομικού αυτοκινήτου έχει γίνει επιτακτική ανάγκη. Οι υποψήφιοι αγοραστές ψάχνουν και αξιολογούν πλέον και τις καλές - πολύτιμες afte sales υπηρεσίες, οι οποίες θα προσφέρουν την καλή συντήρηση και την εξασφάλιση μιάς καλής μεταπωλητικής αξίας του αυτοκινήτου. Η τάση αυτή έχει αναγκάσει τις εταιρίες συνεχώς σε μία συνεχόμενη βελτίωση των υπηρεσιών τους. Επεκτείνονται και προσθέτουν αξία στη σχέση μάρκας – πελάτη, ανεξαρτήτως αν αγοράσει Ι.Χ. ή επαγγελματικό αυτοκίνητο.
 
Η δημιουργία του πελάτη - οπαδού 

Η ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση, που προσφέρουν οι εταιρίες που κερδίζουν στον παράγοντα «Ικανοποίηση Κατόχου», μπορεί να εστιαστεί σε 4 σημαντικές παραμέτρους , οι οποίες είναι οι εξής:

1.Σύμβουλος – Μηχανικός

Πλέον το τεχνικό προσωπικό που εργάζεται στο επίσημο δίκτυο των εταιριών είναι άριστα εκπαιδευμένο και είναι σε θέση να επισκευάσει οποιαδήποτε βλάβη. Επίσης εκπαιδεύεται ώστε να μπορεί να δώσει αξιόπιστες συμβουλές για οποιαδήποτε απορία, που αφορά το αυτοκίνητο ή κάποιο ανταλλακτικό.

2. Special Υπηρεσίες & τεχνολογίες

Οι νέες υπηρεσίες και τεχνολογίες  που προσφέρουν οι εταιρίες μπορούν να κάνουν τη «ζωή» πιο εύκολη και να γλυτώσουν τους κατόχους των αυτοκινήτων από άσκοπο χάσιμο χρόνου αλλά και χρημάτων. Πρόκειται φυσικά για τις υπηρεσίες η οποίες συμβαδίζουν με την ψηφιακή εποχή, όπως τις καινούριες on call υπηρεσίες, απομακρυσμένη διάγνωση ή αναβάθμιση λογισμικού,  διαδικτυακές πλατφόρμες ακόμα και τα mobile apps.

3. Προσφορές και «δώρα»

Οι εταιρίες προσφέρουν υπηρεσίες και πακέτα προσφορών, τα οποία είναι ευκαιρίες οικονομίας. Αυτά τα πακέτα, περιλαμβάνουν δωρεάν ελέγχους, value services και φυσικά ειδικά εκπτωτικά πακέτα για μεγαλύτερης ηλικίας αυτοκίνητα.  Στις υπηρεσίες αυτές προστίθεται φυσικά και ο δωρεάν εποχικός έλεγχος, η παροχή οδικής βοήθειας και η πάντοτε χρήσιμη επέκταση της εγγύησης.

4. Υπηρεσίες της νέας εποχής (the future is here)

 Κάποιες από τις εταιρίες αναπτύσσουν τις τεχνολογίες τους με γρήγορους ρυθμούς, με αποτέλεσμα να προ-ηγούνται της; εποχής τους. Σχεδιάζουν ή ήδη προσφέρουν υπηρεσίες, οι οποίες δείχνουν το μέλλον των τεχνολογικών εξελίξεων στα αυτοκίνητα. Πρόκειται για υπηρεσίες «τηλεματικής» και connected services, οι οποίες επιτρέπουν στον κάτοχο του αυτοκινήτου, να ενημερώνεται 24/7 για την κατάσταση στην οποία βρίσκεται το αυτοκίνητο του, ακόμα και να τον ενημερώνουν για το πότε είναι προγραμματισμένο το επόμενο service του.

Η γνώμη των αναγνωστών του Auto Τρίτη

Όπως ήδη είπαμε, το αγοραστικό κοινό είναι ο τελικός κριτής. Στην μεγάλη έρευνα του Auto ΤρίτηAutocheck, η οποία βρίσκεται ήδη στο 5ο κύμα της, χιλιάδες αναγνώστες – κάτοχοι αυτοκινήτου  επιβραβεύουν ή όχι την μάρκα τους, έχοντας ως γνώμονα τα παραπάνω χαρακτηριστικά και την «εμπειρία» που έχουν λάβει από την όλη συμβίωση.

Η εμπειρία αυτή θα τους βοηθήσει, μόλις ολοκληρωθεί ο κύκλος ζωής του αυτοκινήτου, να επιλέξουν ξανά το καινούριο τους αυτοκίνητο. Τότε θα πρέπει και πάλι να αναρωτηθούν: Should I stay or should I go?
 

προϊόντα - υπηρεσίες αυτοκινήτου - AFTER SALES

  • ΒΡΟΧΙΔΗΣ-ΧΑΤΖΗΣ Α.Ε.

    ΒΡΟΧΙΔΗΣ-ΧΑΤΖΗΣ Α.Ε.

    Με εμπειρία 62 ετών στο χώρο της αυτοκίνησης η Ford Βροχίδης-Χατζής Α.Ε. είναι μία σύγχρονη, πελατοκεντρική εταιρία που δίνει έμφαση στην ασφάλεια, αλλά και στην οδηγική απόλαυση. Εδώ θα βρείτε όλα τα μοντέλα Ford, καθώς και after sales υπηρεσίες οι οποίες εξελίσσονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές της Ford Motor Hellas.
     2311476200 Διαβάστε περισσότερα με ένα κλικ
  • Ι.ΓΚΑΜΠΛΕΤΣΑΣ & ΥΙΟΣ  - LAND OVER & JAGUAR

    Ι.ΓΚΑΜΠΛΕΤΣΑΣ & ΥΙΟΣ - LAND OVER & JAGUAR

    Η εταιρεία Ι. ΓΚΑΜΠΛΕΤΣΑΣ & ΥΙΟΣ Ο.Ε., με το άριστα εκπαιδευμένο προσωπικό για την ολοκληρωμένη υποστήριξη και εξυπηρέτηση των πελατών, καλύπτει τα πάντα γύρω από την συντήρηση του αυτοκινήτου όπως: service – ανταλλακτικά – φανοποιεία - τοποθέτηση αξεσουάρ.

     2102846518 Διαβάστε περισσότερα με ένα κλικ
  • TOYOTA ΠΑΠΑΔΑΜΑΝΤΙΟΥ

    TOYOTA ΠΑΠΑΔΑΜΑΝΤΙΟΥ

    45 χρόνια το όνομα «Παπαδαμαντίου» είναι συνυφασμένο με τις αξίες Toyota. Χάρη στο εξειδικευμένο προσωπικό του, τις υπηρεσίες συντήρησης και την ευέλικτη και εξατομικευμένη χρηματοδότηση Toyota Flex (για 36-60 μήνες), η Toyota Παπαδαμαντίου συγκεντρώνει έκθεση, ανταλλακτικά και service σε μια “one stop-shop” εγκατάσταση. 
     2106252401 Διαβάστε περισσότερα με ένα κλικ
  • ΑΔΟΣΟΓΛΟΥ Α.Β.Ε.Τ.Ε.

    ΑΔΟΣΟΓΛΟΥ Α.Β.Ε.Τ.Ε.

    Η ΑΔΟΣΟΓΛΟΥ Α.Β.Ε.Τ.Ε. αντιπροσωπεύει στην Ελλάδα τα μεγαλύτερα εργοστάσια από Ευρώπη και Αμερική τα οποία παράγουν τα ποιό εξελιγμένα τεχνολογικά μηχανήματα.Ο εργονομικός σχεδιασμός του χώρου γίνεται για την καλύτερη λειτουργία των εγκαταστάσεων.Ποιοτικά μηχανήματα εγκεκριμένα από τους κατασκευαστές αυτοκινήτων για συνεργεία αυτοκινήτων,ηλεκτρολογεία , φανοποιεία – βαφεία , βουλκανιζατέρ ελαστικών , πλυντήρια αυτοκινήτων.
     2109216752 Διαβάστε περισσότερα με ένα κλικ
  • SUZUKI ΓΕΡΑΚΑ

    SUZUKI ΓΕΡΑΚΑ

    Με έδρα τον Γέρακα Αττικής, το συνεργείο της ΤΟΥΝΤΑΣ - ΨΩΦΙΜΗΣ Ο.Ε. δραστηριοποιείται ήδη από το 1984 ως εξουσιοδοτημένος  επισκευαστής αυτοκινήτων και προσφέρει ένα σύνολο υπηρεσιών προς τους κατόχους αυτοκινήτων Suzuki για πάνω από 38 χρόνια.
     2106616250 Διαβάστε περισσότερα με ένα κλικ
  • ΚΡΗΤΙΔΗΣ Κ. & ΣΙΑ ΟΕ.

    ΚΡΗΤΙΔΗΣ Κ. & ΣΙΑ ΟΕ.

    Κρατήστε ψηλά την μεταπωλητική του αξία. Aυθεντικό Service & γνήσια ανταλλακτικά Opel. Στην Opel Κρητίδης, άριστη τεχνογνωσία & ανταγωνιστικές τιμές! Ρωτήστε μας για τις προσφορές του μήνα & τα ειδικά πακέτα για Opel 5+ετών.
     2109012940 Διαβάστε περισσότερα με ένα κλικ
  • CITROΕΝ ΜΕΝΕΞΕΔΩΝ

    CITROΕΝ ΜΕΝΕΞΕΔΩΝ

    Στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο για Citroen της Citroen Μενεξεδών θα βρείτε –μεταξύ άλλων- ολοκληρωμένες υπηρεσίες service, φανοποιίας, ανταλλακτικών, ελαστικών και μπαταριών για το αυτοκίνητό σας, αλλά και πολλές επιλογές μεταχειρισμένων αυτοκινήτων.
     2106257080 Διαβάστε περισσότερα με ένα κλικ
  • MIATA ΝΟΜΙΚΟΣ- ΚΟΥΡΗΣ

    MIATA ΝΟΜΙΚΟΣ- ΚΟΥΡΗΣ

    Ο Επίσημος Αντιπρόσωπος της MAZDA MIATA ΝΟΜΙΚΟΣ- ΚΟΥΡΗΣ, γνωρίζει τα πάντα γύρω από το service του  ΜΑZDA σου, είναι εδώ για να πραγματοποιήσει το απόλυτο service αυτοκινήτων.
     21 0283 2915 Διαβάστε περισσότερα με ένα κλικ
  • FORD CAR CENTER ΑΦΟΙ ΚΑΡΑΝΙΚΟΛΑ

    FORD CAR CENTER ΑΦΟΙ ΚΑΡΑΝΙΚΟΛΑ

    Η Ford Car Center είναι εξουσιοδοτημένος συνεργάτης της δημοφιλούς μάρκας. Ότι ψάχνεις για Ford, το βρίσκεις. Για πώληση, συντήρηση, επισκευή επιβατικών & επαγγελματικών οχημάτων Ford. Με τεχνογνωσία 4 δεκαετιών και εγκαταστάσεις one stop shop για Ford!
     2109428157 Διαβάστε περισσότερα με ένα κλικ