Στην τακτική μας επικοινωνία με τους επαγγελματίες κάθε κλάδου πήραμε το «στίγμα» του πως βλέπουν την «κατάσταση σήμερα». Αυτή την βδομάδα μιλήσαμε με τον κλάδο των συνεργείων, σταχυολογήσαμε και σας παραθέτουμε μερικά ενδιαφέροντα highlights από όσα μας είπαν σχετικά με την «δική τους αγορά».
Σύμφωνα με τους ανθρώπους της αγοράς, η κίνηση μπορεί να έχει πέσει και ο κόσμος να επισκευάζει τα απολύτως απαραίτητα όταν έρθει η ώρα του service, ωστόσο οι καλοί επαγγελματίες και αυτοί που εξειδικεύονται σε μία μάρκα βλέπουν «φως στο τούνελ».
Για παράδειγμα, το συνεργείο MR FRANCE στα τρία συνεργεία του απασχολεί 30 άτομα, και ετοιμάζει να ανοίξει άλλο ένα. Ομοίως, σε καλά επίπεδα και τα συνεργεία JOHNY SERVICE και ΡΟΜΒΟΣ που εξειδικεύονται στα Renault όπως και το συνεργείο ΚΑΤΩΠΗΣ. Βέβαια, «φέσια» υπάρχουν από τους πελάτες γεγονός που καταδεικνύει το πρόβλημα της ρευστότητας στην αγοράς, όπως μας ανέφεραν οι ΚΟΚΚΙΝΑΚΗΣ, ΜΠΑΛΤΑΣ, ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ MOTORSPORT, ΚΟΥΤΣΟΜΥΛΟΣ, ωστόσο ο σωστός επαγγελματίας αν και δύσκολα, επιβιώνει.
Επίσης, ενδεικτικό της προσπάθειας της μείωσης του κόστους επισκευής από την πλευρά των οδηγών, είναι ότι κάποιοι φέρνουν οι ίδιοι τα ανταλλακτικά όπως μας ανέφερε ο ΡΟΜΒΟΣ, ωστόσο αυτό ή π.χ. η αγορά μέσω internet ενέχει κάποιους κινδύνους, αφού δεν ξέρεις τι αγοράζεις ή πιο συγκεκριμένα «ο πελάτης δεν κοιτάει τι παίρνει», όπως μας ανέφερε το συνεργείο ΑΡΧΟΝΤΗΣ.