Top σκόρ στην έρευνα ικανοποίησης κατόχου! Honda & Mitsubishi
Μάρκες αυτοκινήτων με εργοστασιακή εγγύηση για 5 έτη σε όλα τα μοντέλα τους. 3+2 για τα μοντέλα της Honda, στάνταρ 5 έτη εγγύησης για τα Mitsubishi. Για να δούμε τι υπηρεσίες after sales προσφέρουν άλλα και σχόλια κατόχων τους που τις τοποθετούν στις 2 πρώτες θέσεις της φετινής έρευνας ικανοποίησης κατόχων!
Γιατί είναι σημαντικό για μια μάρκα να έχει καλές after sales υπηρεσίες;
Η ερώτηση είναι από προφανής έως ρητορική. Φυσικά για να κρατά τους κατόχους των μοντέλων τους ικανοποιημένους με το αυτοκίνητο τους, χτίζοντας μια σχέση εμπιστοσύνης που στη συνέχεια φέρνει πιστότητα και επαναλαμβανόμενες (συστάσεις και) πωλήσεις!
Μια μάρκα με καλές υπηρεσίες after-sales (και γρήγορα αντανακλαστικά σε ότι προκύπτει) εξασφαλίζει το “peace of mind” του κατόχου της, δηλαδή την πεποίθηση πως οποιοδήποτε ζήτημα αν προκύψει στο αυτοκίνητο του, η μάρκα θα είναι εκεί για να βοηθήσει στην επίλυση του (με βάση και τις “υποσχέσεις” της πριν την αγορά του).
Από εγγυήσεις που εξασφαλίζουν πως ο κάτοχος θα καλύπτεται για ένα εκτεταμένο χρονικό διάστημα (ή πολλά χιλιόμετρα) μέχρι λεπτομερή πλάνα συντήρησης και ανταλλακτικά για αφού λήξει η περίοδος της εγγύησης, οι μάρκες που διακρίνονται, παρέχουν υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας!
Φυσικά, κάποιες μάρκες το κάνουν καλύτερα από άλλες. Και αυτό εδώ δεν είναι μια θέση που μπορούμε να λάβουμε εμείς ή η οποιαδήποτε αντικειμενική πλευρά, άλλα κάτι που μπορούν να υποστηρίξουν όσοι έχουν ζήσει ένα αυτοκίνητο και μια μάρκα και γνωρίζουν πως είναι να το ζεις: Οι κάτοχοι.
Μελετώντας την έρευνα ικανοποίησης κατόχου, Auto Check AutoΤρίτη, τα άμεσα σχόλια των κατόχων για τα αυτοκίνητα άλλα και τις υπηρεσίες που προσφέρονται μετά την αγορά, σας παρουσιάζουμε δύο μάρκες που διαθέτουν top επιδόσεις.
Ο λόγος περί των Ιαπωνικών Honda και Mitsubishi, δύο μάρκες με διαχρονική παραγωγή αξιόπιστων αυτοκινήτων.
Για να δούμε ,λοιπόν,τι προσφέρουν και πως τα πάνε, λαμβάνοντας υπ όψιν και τις γνώμες των ατόμων που κατέχουν τα οχήματα τους και χρειάστηκαν σε κάποια φάση του «κύκλου ζωής» τους τις υπηρεσίες της μάρκας τους.
Top σκόρ στην έρευνα ικανοποίησης κατόχου! Honda & Mitsubishi.
-3 χρόνια εγγύηση και δυνατότητα επέκτασης για άλλα 2 από Honda
-Ειδικές εγγυήσεις για υβριδικό και ηλεκτρικό σύστημα κίνησης
-5 χρόνια εγγύησης για όλα τα μοντέλα η Mitsubishi
-5 χρόνια δωρεάν οδική βοήθεια από Mitsubishi
Λένε πως “δεν υπάρχουν μυστικά, απλά καλά αυτοκίνητα”. Eσείς τι λέτε;