Πώς αξιολογούνται ως επένδυση οι after-sales υπηρεσίες της Mercedes;
- Premium ποιότητα, premium after sales υπηρεσίες
- Τεχνοκρατική επιλογή & διαρκής αξιολόγηση συνεργατών (στο δίκτυο της)
- Βρίσκεται εκεί που την χρειάζεται ο κάτοχος της (όποτε την χρειαστεί)
- Διατήρηση απόδοσης & αξίας της επένδυσης σε ένα μοντέλο Mercedes
Premium ποιότητα, premium after sales υπηρεσίες
Όλοι γνωρίζουν πως η Mercedes-Benz έχει χτίσει «όνομα» στην παγκόσμια αγορά που συνδέεται άρρηκτα με την ασφάλεια, την άνεση και την υψηλή ποιότητα των μοντέλων της, αποπνέοντας την premium ταυτότητα για την γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία και τα προϊόντα της. Οι παραπάνω όμως έννοιες - αξίες δεν αντικατοπτρίζονται μόνο στα «αστέρια» της, αλλά και στις after sales υπηρεσίες που επενδύονται στα μοντέλα της μάρκας (καλύπτοντας ποιοτικά όλο τον «κύκλο ζωής» τους).
Τεχνοκρατική επιλογή & διαρκής αξιολόγηση συνεργατών (στο δίκτυο της)
Μια premium αυτοκινητοβιομηχανία δε θα μπορούσε να παρέχει τίποτα λιγότερο από premium υπηρεσίες μέσω ενός υψηλού επιπέδου κατάρτισης δικτύου εξουσιοδοτημένων συνεργατών. Έτσι λοιπόν, ο κάτοχος ενός μοντέλου Mercedes – ανεξαρτήτως ηλικίας, μπορεί και απολαμβάνει πρώτης τάξεως υπηρεσίες, χωρίς περιττές απώλειες χρόνων αναμονής, εξασφαλίζοντας peace of mind, σιγουριά και ασφάλεια. Δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι, η «μαμά» εταιρεία επιλέγει πολύ προσεκτικά τους συνεργάτες της, οι οποίοι οφείλουν να πληρούν τα υψηλά standard και τις προδιαγραφές που έχει θέσει με τον σχεδιασμό της, η ίδια.
Εκτός όμως από τον υψηλό «πήχη», οι εξουσιοδοτημένοι συνεργάτες εισέρχονται σε ένα «καθεστώς» διπλής αξιολόγησης. Από την μία, αξιολογούνται, κεντρικά, από το επιτελείο της μάρκας, που έχει στην ευθύνη του τον τομέα «Εξυπηρέτηση πελατών» σε τομείς όπως: εξυπηρέτηση, εκπαίδευση, αποδοτικότητα κλπ),. Από την άλλη, «τεστάρονται» καθημερινά σε πραγματικές συνθήκες από τους πιστούς πελάτες της μάρκας, οι οποίοι διατηρούν υψηλές προσδοκίες (όχι άδικα) σε κάθε επαφή τους με τους ανθρώπους και τις υπηρεσίες της μάρκας.
Πώς αξιολογούνται ως επένδυση οι after-sales υπηρεσίες της Mercedes;
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το » |
Σχολίασέ το, στο Facebook » |
Βρίσκεται εκεί που την χρειάζεται ο κάτοχος της (όποτε την χρειαστεί)
Όταν έχεις επενδύσει σε ένα καλό αυτοκίνητο, επενδύεις και στην υποστήριξη της μάρκας του για όσο το έχεις στην κατοχή σου. Τι σημαίνει αυτό; Με απλά λόγια, η εταιρεία που επιδιώκει την πλήρη ικανοποίηση των κατόχων της (και κατ επέκταση την πιστότητα τους) οφείλει να ανταποκρίνεται γρήγορα και αποτελεσματικά σε κάθε περίπτωση, σε κάθε κλήση.
Η Mercedes διαθέτει ένα εκτεταμένο δίκτυο 46 επίσημων συνεργατών, τοποθετημένων σε κομβικές περιοχές σε όλη την ελληνική επικράτεια (ακόμα και σε νησιωτικές περιοχές).
Προφανώς αυτό το δίκτυο μπορεί να μην «φθάνει να καλύψει» ένα συμβάν παντού (είμαστε άνθρωποι και τα ατυχήματα μπορούν να συμβούν παντού -ακόμα και στο ταξίδι). Στον σχεδιασμό της δημοφιλούς μάρκας περιλαμβάνονται καλύψεις κατόχου και σε κάθε περίπτωση βλάβης, ατυχήματος, μικροσυμβάντος ή βανδαλισμού, όπου εκπαιδευμένοι άνθρωποι της Mercedes θα βρεθούν, δίπλα στον κάτοχο, ανά πάσα ώρα και στιγμή, οπουδήποτε στην Ευρώπη, με αξιοποίηση της υπηρεσίας Mobilo.
Η εν λόγω πρωτοποριακή υπηρεσία περιλαμβάνεται στον βασικό εξοπλισμό κάθε επιβατικού οχήματος της Mercedes-Benz, είναι στάνταρ για τα πρώτα δύο χρόνια και ανανεώνεται χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση έως και για 30 χρόνια, μετά από κάθε συντήρηση στο εξουσιοδοτημένο δίκτυο της εταιρείας. Win-win επένδυση (μάρκας και κατόχου), την βρίσκουμε εμείς.
Διατήρηση απόδοσης & αξίας της επένδυσης σε ένα μοντέλο Mercedes
Οι τεχνικοί του επίσημου δικτύου εκπαιδεύονται δια βίου (έχοντας και πρόσβαση στις διεθνείς τεχνικές βάσεις δεδομένων της μάρκας) ώστε να γνωρίζουν και να αντιμετωπίζουν εγγυημένα ότι βρεθεί μπροστά τους (ακόμη και στα πιο προηγμένα, τεχνολογικά, μοντέλα της μάρκας).
Οι άνθρωποι της εταιρείας έχουν τη τεχνογνωσία και την εξειδίκευση να αναγνωρίσουν εγκαίρως πιθανές φθορές ή βλάβες χρήσης, γλιτώνοντας έγκαιρα τον κάτοχο από μεγαλύτερους μπελάδες στο μέλλον. Η διαθεσιμότητα των αναλωσίμων και ανταλλακτικών (κάτι όχι αυτονόητο για όλες τις μάρκες «στις μέρες μας») είναι άλλο ένα πλεονέκτημα (στο επίσημο δίκτυο). Ένα πλεονέκτημα που… saving time and money στον κάτοχο!
Σημαντικό να αναφερθεί (αφού μιλάμε για την διατήρηση του αυτοκινήτου στο 100% της καλής λειτουργίας του και ως μέσο υψηλής μεταπωλητικής αξίας = επένδυση), η ύπαρξη της λειτουργίας Ψηφιακό Βιβλίο Service! Παρέχει μία αναλυτική αναφορά των εργασιών που πραγματοποιήθηκαν κάθε φορά, αλλά και ένα πλήρες ψηφιακό ιστορικό του αυτοκινήτου.
Το Ψηφιακό Βιβλίο Service είναι διαθέσιμο σε οποιοδήποτε συνεργάτη Mercedes-Benz και αποτελεί εγγύηση πως το αυτοκίνητο έχει συντηρηθεί σωστά και στον βέλτιστο βαθμό, προσθέτοντας πόντους (πέρα από την ασφαλή καθημερινή συμβίωση μαζί του) στην μεταπωλητική του αξία.