ΠΡΟΣΟΧΗ: ΔΕΝ «ΠΑΙΖΟΥΜΕ» ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΕΞΟΙΚΕΙΩΣΗ.
Τι πρέπει να κάνω πριν ξεκινήσω τη διαδικασία;
• Σιγουρευτείτε ότι, τα καλώδια έχουν αρκετό πάχος. Τα πολύ λεπτά καλώδια είναι χαμηλής ποιότητας και υπάρχει αυξημένη πιθανότητα να λιώσουν ή να πιάσουν φωτιά.
• Σιγουρευτείτε ότι, τα καλώδια έχουν το απαραίτητο μήκος.
• Ελέγξτε ότι, οι "δαγκάνες" τους είναι καλής ποιότητας και εφαρμόζουν σωστά στους πόλους της μπαταρίας.
Σε 4 απλά βήματα
1. Τοποθετούμε το ένα αυτοκίνητο κοντά στο άλλο, έτσι ώστε οι μπαταρίες να έχουν τη μικρότερη δυνατή απόσταση μεταξύ τους. Το αυτοκίνητο με τη φορτισμένη μπαταρία θα πρέπει να έχει τον κινητήρα του σε λειτουργία.
2. Τοποθετούμε το ένα "κροκοδειλάκι" του κόκκινου καλωδίου στο θετικό πόλο της γεμάτης μπαταρίας και την άλλη άκρη του ίδιου καλωδίου στο θετικό πόλο της άδειας μπαταρίας.
3. Ανάλογα, τοποθετούμε τη δαγκάνα του μαύρου καλωδίου στον αρνητικό πόλο, πρώτα της γεμάτης μπαταρίας και στη συνέχεια της άδειας.
4. Θέτουμε σε λειτουργία το αυτοκίνητο με την άδεια μπαταρία, γυρνώντας το κλειδί στη μίζα. Το αυτοκίνητο θα πρέπει να πάρει αμέσως εμπρός.
Διατήρηση του φορτίου
Για να είστε σίγουροι ότι, η μπαταρία σας θ ανακτήσει το χαμένο της φορτίο, μη χρησιμοποιήσετε αμέσως τον εξοπλισμό του αυτοκινήτου, που απαιτεί ηλεκτρισμό και μη σβήσετε τον κινητήρα σε σύντομο χρονικό διάστημα.
Ηλιακός φορτιστής μπαταρίας εκκίνησης κινητήρα
Μία εναλλακτική πηγή παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας είναι και τα φωτοβολταϊκά στοιχεία. Στο εμπόριο μπορείτε να βρείτε τέτοιου είδους συσκευές φόρτισης, με τις οποίες μπορείτε να φορτίσετε την μπαταρία του αυτοκινήτου σας, χωρίς να χρειάζεστε ένα δεύτερο αυτοκίνητο με φορτισμένη μπαταρία.