Allianz - «Χρυσό» μετάλλιο στην ικανοποίηση πελατών
8426 Επισκέψεις στο άρθρο
Διπλή διάκριση για την Allianz! Η Allianz Ελλάδος κατέχει την 1η θέση στον Δείκτη Ικανοποίησης Πελατών (NPS) και ο Όμιλος Allianz βρίσκεται στην κορυφή της λίστας της Interbrand ως το Νο.1 ασφαλιστικό brand στον πλανήτη.
Με παρουσία για περισσότερα από 125 χρόνια στην αγορά ασφαλειών και ως ένα από τα ισχυρότερα ασφαλιστικά brands παγκοσμίως, ο όμιλος Allianz αποδεικνύει διαρκώς την αξία και τη σταθερότητά του, προσφέροντας στους πελάτες υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας και κερδίζοντας μεγάλες διακρίσεις για τις υπηρεσίες υψηλής ποιότητας που παρέχει.
Νο.1 ασφαλιστική για 6η φορά στην Ελλάδα
Με βασικό γνώμονα το όφελος των πελατών της και ένα πλούσιο portfolio παροχών, η Allianz Ελλάδος κέρδισε την ψήφο εμπιστοσύνης εκατοντάδων χιλιάδων ανθρώπων και αναδείχθηκε για 6η συνεχή χρονιά ως Ηγέτης Πιστότητας (2020 Loyalty Leader) στον τομέα των Γενικών Ασφαλίσεων, ανάμεσα σε κορυφαίες εταιρείες ασφάλισης που δραστηριοποιούνται στη χώρα μας. Αυτή η διάκριση εκφράζεται μέσω της επίτευξης του υψηλότερου Δείκτη Ικανοποίησης Πελατών (NPS – Net Promoter Score) στον τομέα των γενικών ασφαλίσεων, αποδεικνύοντας ότι η Allianz όχι μόνο παρέχει ποιοτικές υπηρεσίες σε όλα τα επίπεδα, αλλά και ότι αυτή η μεγάλη παλέτα παροχών ικανοποιεί στο έπακρο όλους εκείνους που την εμπιστεύονται.
Τι είναι ο Δείκτης Ικανοποίησης Πελατών & πώς υπολογίζεται:
Ο δείκτης NPS είναι ένα πολύτιμο και αξιόπιστο εργαλείο μέτρησης της ικανοποίησης του πελάτη, αναγνωρισμένο διεθνώς, όπου μέσω ενός ερωτηματολογίου αξιολογείται η πρόθεση των πελατών να συστήσουν την ασφαλιστική εταιρεία τους σε τρίτους. Αυτός άλλωστε είναι και ο κορμός των ερευνών NPS, αλλά στοχεύει και στο να αξιολογηθεί η συνολική εμπειρία εξυπηρέτησης του πελάτη. Επιπλέον, εξετάζεται και η επαφή του καταναλωτή με τα διαφορετικά «κανάλια» επικοινωνίας του brand.
Νο.1 στο Top 100 των ασφαλιστικών brand παγκοσμίως
Εκτός από το έκτο χρυσό μετάλλιο της Allianz στην Ελλάδα, ο όμιλος Allianz κατόρθωσε για τρίτη συνεχή χρονιά να κατακτήσει τον τίτλο του Νο.1 ασφαλιστικού brand παγκοσμίως στην πλήρη έκθεση της Interbrand για τα Top 100 brands του πλανήτη για το 2021, τα δεδομένα της οποίας φιλοξενούνται στην ιστοσελίδα bestglobalbrands.com. H Allianz εκτός, όμως, από την πρωτιά στον ασφαλιστικό κλάδο, κατάφερε να εξασφαλίσει μία θέση ανάμεσα στα 40 κορυφαία brands σε όλο τον κόσμο. Οι κατατάξεις αυτές έχουν διττή σημασία, καθώς, αφενός αποδεικνύουν την ολοένα αυξανόμενη δυναμική του brand και αφετέρου επιβεβαιώνουν την προτίμηση και εμπιστοσύνη που δείχνει ο καταναλωτής στον Όμιλο.
Επιπρόσθετα, αυτό που έχει σημασία στον τομέα των γενικών ασφαλίσεων είναι η σιγουριά και η αξιοπιστία που μπορεί να προσφέρει μια εταιρεία, καθώς επίσης και η σχέση εμπιστοσύνης που δημιουργεί με τον πελάτη, για τα οποία η Allianz έχει αποδείξει έμπρακτα την αξία της. Άλλωστε, οι συνεχείς διακρίσεις της στην Ελλάδα και παγκοσμίως ενισχύουν περαιτέρω το ήδη ισχυρό brand, δίνοντάς της ώθηση να βελτιώνει τις υπηρεσίες ασφάλειας και να ανεβάζει ακόμα υψηλότερα τον πήχη, έχοντας πάντα σε πρώτη θέση τις ανάγκες των πελατών της.
Μάθετε περισσότερα για τις υπηρεσίες και τα ασφαλιστικά πακέτα της Allianz Direct στο website: http://www.allianzdirect.gr.