Αυτές είναι οι τάσεις στην Ασφάλιση Αυτοκινήτου σε Ευρώπη και Ελλάδα
Πώς η ασφάλιση του αυτοκινήτου θωρακίζει και την κατοικία σου;
Φιλικός Διακανονισμός έπειτα από τροχαίο ατύχημα. Όσα θες να ξέρεις
Ο οδηγός πρέπει να αισθάνεται ασφαλής ότι κι αν του συμβεί στον δρόμο. Αυτό το προσφέρει η ασφάλιση, στο βαθμό βέβαια που ο οδηγός έχει επιλέξει, ανάλογα με τις καλύψεις που έχει συμπεριλάβει. Η αίσθηση ασφάλειας όμως δεν πρέπει να σταματά όταν σβήνει η μηχανή του αυτοκινήτου! Ο οδηγός θέλει να ξέρει πως ό,τι κι αν του συμβεί, δεν βρίσκεται μόνος στο δρόμο ή «όμηρος» πολύωρων αναμονών, πολύπλοκων διαδικασιών και γραφειοκρατίας. Αυτό το προσφέρει η τεχνολογία!
Η τεχνολογία εξελίσσεται και βελτιώνει την καθημερινότητά μας! Απλοποιεί τις διαδικασίες, εξαλείφει την ταλαιπωρία, συρρικνώνει το χρόνο που απαιτείται για να λύσουμε τα προβλήματά μας, προσφέρει ψυχαγωγία, γνώση. Κι αυτό στη Generali το γνωρίζουν καλά!
Έχοντας αναπτύξει μία σειρά καινοτόμων έξυπνων εφαρμογών και εργαλείων, η Generali πρωτοπορεί στις ψηφιακές υπηρεσίες που παρέχει στον ασφαλισμένο της σε κάθε τομέα, προσφέροντάς του ασφάλεια σε κάθε του βήμα και μια νέα εμπειρία εξυπηρέτησης! Μεταξύ αυτών είναι και το MyGenerali app, μία εφαρμογή διαθέσιμη στο κινητό, το tablet και τον υπολογιστή, που επιτρέπει στον ασφαλισμένο να αξιοποιεί όλες τις δυνατότητες της ασφάλισής του, πάντα και παντού, και να νιώθει σίγουρος όπου κι αν βρίσκεται!
Όταν το απευκταίο, ένα ατύχημα, συμβαίνει, για τον οδηγό ξεκινά μία χρονοβόρα διαδικασία, η οποία ναι μεν τα τελευταία χρόνια έχει απλοποιηθεί αρκετά, ωστόσο παραμένει μία διαδικασία που δεσμεύει χρόνο γα τον ασφαλισμένο (ραντεβού με τον εμπειρογνώμονα σε σταθερό σημείο), παρατείνοντας, μεταξύ άλλων, και τη… στενοχώρια που απορρέει από ένα ατύχημα. Με το MyGenerali app, η αναγγελία ζημιάς γίνεται online, άμεσα, γρήγορα, εύκολα, από τον ίδιο τον ασφαλισμένο!
Πώς κάνω αναγγελία ζημιάς του οχήματός μου on line; Απλά και γρήγορα, με μια διαδικασία με την οποία σχεδόν όλοι είμαστε εξοικειωμένοι, καθώς είναι σα να «ποστάρουμε» μία φωτογραφία ή ένα βίντεο.
Μπαίνεις στην εφαρμογή MyGenerali, επιλέγεις αίτημα, πατάς όχημα και κάνεις «κλικ» στο ασφαλιστήριο του οχήματός σου. Στη συνέχεια πατάς στην επιλογή «Αναγγελία ζημιάς online», συμπληρώνεις το κινητό σου, για να σε καλέσει η ασφαλιστική άμεσα, και στέλνεις το αίτημά σου για να λάβεις επιβεβαίωση από την εταιρεία με το μήνυμα «Έχουμε λάβει το αίτημά σας». Στη συνέχεια πατάς «Παρακολούθηση Αιτήματος» και ενημερώνεσαι για τα έγγραφα που θα χρειαστεί να υποβάλεις. Ακολούθως φωτογραφίζεις την άδεια κυκλοφορίας και το δίπλωμά σου και τα αναρτάς. Άμεσα σε καλεί εκπρόσωπος της ασφαλιστικής για τα επόμενα βήματα. Στη συνέχεια, λαμβάνεις ένα SMS με link για να πραγματοποιήσεις βιντεοκλήση. Δίνεις πρόσβαση στο μικρόφωνο και την κάμερα του κινητού σου και συνδέεσαι live με την Generali. Ένας εκπρόσωπος της εταιρείας σε καθοδηγήσει για τη λήψη των απαραίτητων φωτογραφιών. Η διαδικασία ολοκληρώθηκε!
Κι εσύ συνεχίζεις το πρόγραμμά σου! Αν βέβαια χρειάζεσαι και οδική βοήθεια, κι αυτό μπορεί να γίνει, γρήγορα και εύκολα, με το MyGenerali!
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - autotriti.gr