Μάθε τα πάντα για την Οδική βοήθεια & την Φροντίδα ατυχήματος
27297 Επισκέψεις στο άρθρο
Με μια πρώτη ματιά φαίνονται όμοιες, στην πραγματικότητα όμως η οδική βοήθεια και η φροντίδα ατυχήματος έχουν πολλές διαφορές.
Τι είναι η οδική βοήθεια και τι καλύπτει;
Η οδική βοήθεια είναι η βοήθεια που χρειάζεται ένας οδηγός, αν το αυτοκίνητο του πάθει κάτι και μείνει ή εμπλακεί σε ατύχημα. Στην Ελλάδα οι ασφαλιστικές εταιρείες προσφέρουν μαζί με όλα τα πακέτα ασφάλειας αυτοκινήτου και την επιλογή της οδικής βοήθειας.
Η Οδική βοήθεια καλύπτει τα παρακάτω:
- Επιτόπια επισκευή αυτοκινήτου
- Εξυπηρέτηση στο σημείο ακινητοποίησης
- Μεταφορά του αυτοκινήτου σε συνεργείο της περιοχής (μετακίνηση όσες φορές χρειαστεί)
- Επαναπατρισμός του αυτοκινήτου εντός της Ελλάδας
- Αλλαγή ελαστικού
- Παροχή βοήθειας σε περίπτωση έλλειψης καυσίμου
- Παροχή βοήθειας σε περίπτωση απώλειας κλειδιών
- Επαναπατρισμός του αυτοκινήτου στην Ελλάδα (σε περίπτωση που πάθεις ζημιά στο εξωτερικό)
- Κάλυψη εξόδων διαμονής σε ξενοδοχείο
- Κάλυψη εξόδων επιστροφής στον τόπο μόνιμης διαμονής
- Φύλαξη του οχήματος σε περίπτωση που το συνεργείο είναι κλειστό
Τι είναι η φροντίδα ατυχήματος;
Η Φροντίδα Ατυχήματος είναι συνήθως μια κάλυψη που παρέχεται σε όλα τα ασφαλιστικά πακέτα και ενεργοποιείται για κάθε ατύχημα ή βλάβη που προκαλείται από τροχαίο. Η βοήθεια είναι 24ωρη και παρέχεται στον οδηγό είτε ευθύνεται, είτε όχι.
- Δήλωση Ατυχήματος ή/και τη Φιλική Δήλωση Τροχαίου Ατυχήματος.
- Καταγραφή των στοιχείων και φωτογράφιση των οχημάτων που εμπλέκονται στο ατύχημα.
- Αποστολή των απαραίτητων εγγράφων, δηλώσεις, δικαιολογητικά και φωτογραφίες στην ασφαλιστική εταιρεία για την διαδικασία της αποζημίωσης.
- Συμβουλές σχετικά με το ατύχημα
Πώς καλώ την οδική βοήθεια;
Η οδική βοήθεια είναι δίπλα σου 24/7 για ό,τι χρειαστείς σε περίπτωση βλάβης ή ατυχήματος. Αυτό που έχεις να κάνεις είναι να καλέσεις στον αριθμό τηλεφώνου οδικής βοήθειας, που υπάρχει στο συμβόλαιο της ασφάλειας αυτοκινήτου σου ή σε αυτό που έχεις συνάψει με την εταιρεία οδικής βοήθειας. Κατά τη διάρκεια της τηλεφωνικής κλήσης αναφέρεις τον αριθμό κυκλοφορίας του αυτοκινήτου, καθώς και το ονοματεπώνυμο του ασφαλισμένου. Ακόμη ενημερώνεις σχετικά με την τοποθεσία αλλά και για το συμβάν, αν πρόκειται για βλάβη ή ατύχημα, αλλά και πόσα άτομα είστε μαζί στο αυτοκίνητο σου. Είναι σημαντικό να αναφέρεις πόσα άτομα είστε, γιατί αν βρίσκεστε μακριά από το σπίτι θα πρέπει με κάποιο τρόπο να κανονιστεί η μεταφορά σας.