Τα 53 ελαστικά, τα οποία μπορεί να βρει κανείς στο εμπόριο (λιανική ή διαδικτυακά), έπρεπε να «προκριθούν» αρχικά στον έλεγχο ασφαλείας, φρενάροντας σε βρεγμένη πίστα.
Όποιος δεν τα πήγε καλά εδώ, κόπηκε άμεσα. Μόνο οι 30 καλύτεροι προχώρησαν στο τεστ φρεναρίσματος στο χιόνι. Για τον τελικό προκρίνονται μετά οι 20 καλύτεροι, τα ελαστικά με το καλύτερο σύνολο φρεναρισμάτων.
Η αξιολόγηση έγινε με βαθμούς από το 1 έως το 10, όπως στο σχολείο. Το δε τεστ χωρίστηκε σε τέσσερα κεφάλαια: χιόνι, βροχή, στεγνό, κόστος. Τα ποσοστά δίπλα σε κάθε κριτήριο αξιολόγησης αντανακλούν τη βαρύτητα του κάθε τομέα. Τα πεδία του χιονιού και της βρεγμένης πίστας αντιστοιχούν σε 30% του συνόλου το καθένα. Αντίστοιχα, ο στεγνός δρόμος και τα κόστη απορροφούν από 20%. Μεμονωμένοι βαθμοί που προκύπτουν και είναι πολύ χαμηλοί δεν επιτρέπουν στο εκάστοτε ελαστικό να πάρει το χαρακτηρισμό «υποδειγματικό». Σε περίπτωση ισοβαθμιών, οι κατασκευαστές εμφανίζονται με αλφαβητική σειρά.