Tα αυτοκίνητα που αγωνίστηκαν φορώντας ελαστικά YOKOHAMA ADVAN (η ναυαρχίδα της γκάμας ελαστικών της Ιαπωνικής μάρκας), διακρίθηκαν στον 7ο γύρο του SUPER GT, τερματίζοντας στην 2η θέση στην κατηγορία GT500 και στην 1η και 3η στην κατηγορία GT300.
Στον αγώνα της κατηγορίας GT500, το WedsSport ADVAN GR Supra της TGR TEAM WedsSport BANDOH (Yuji Kunimoto/Ritomo Miyata) ξεκίνησε στην poleposition και παρέμεινε στο 1ο γκρουπ από τα πρώτα στάδια του αγώνα. Στη συνέχεια βρέθηκε στην 3η θέση, αλλά κατάφερε να ανέβει στον τελευταίο γύρο, περνώντας τη γραμμή τερματισμού,από τη 2η θέση. Το δυνατό τελείωμα ανέβασε το WedsSport ADVAN GR Supra στο βάθρο για δεύτερη φορά μέσα στη σεζόν.
H Yokohama είχε παρουσία στις κατηγορίες GT500, GT300 στον 7ο γύρο του SUPER GΤ με τα ελαστικά ADVAN.
Η κατηγορία GT300 είχε επίσης ένα όχημα εξοπλισμένο με ελαστικά ADVAN στην pole position. Αφού όλα τα αυτοκίνητα άλλαξαν οδηγό, το Hitotsuyama Audi R8 LMS (Shintaro Kawabata/Takuro Shinohara) της Audi Team Hitotsuyama, που είχε έρθει πέμπτο στις κατατακτήριες, προηγήθηκε χάρη σε ένα γρήγορο pits top κατά το οποίο το πλήρωμα άλλαξε γρήγορα μόνο τα δύο πίσω ελαστικά. Η ομάδα με καλή πορεία στο υπόλοιπο του αγώνα κατέκτησε την πρώτη της νίκη στη σεζόν.
Παράλληλα, το Realize Nissan Automobile Technical College GT-R της KONDO RACING (Kiyoto Fujinami/Joao Paulode Oliveira) κατάφερε να κατακτήσει μια θέση (την 3η) στο βάθρο, για τρίτη φορά μέσα στην σεζόν.
Σύμφωνα με το νέο μεσοπρόθεσμο σχέδιο ανάπτυξης, με την ονομασία YΟΚΟΗΜΑ Transformation 2023 (YX2023), η YΟΚΟΗΑΜΑ στοχεύει στη μεγιστοποίηση των ποσοστών πωλήσεων των ελαστικών της με υψηλή προστιθέμενη αξία, δηλαδή της εμβληματικής σειράς ADVAN, της σειράς ελαστικών GEOLANDER για SUV και φορτηγά, όπως και λοιπών χειμερινών ελαστικών.
Μία από τις βασικές πρωτοβουλίες που υλοποιούνται στο πλαίσιο αυτής της στρατηγικής είναι η τοποθέτηση των ελαστικών ADVAN και GEOLANDAR ως μέρος του εργοστασιακού εξοπλισμού σε νέα αυτοκίνητα.