Β2Β tips: Πώς η σύνδεσή σας με την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου μπορεί να δημιουργήσει αξία!
Σε εποχή με απρόσωπες σχέσεις, εσείς κάντε την διαφορά.
Τόσο με τους πελάτες όσο και με τους B2B συνεργάτες σας.
Κάθε μέρα μπορεί να είναι αφορμή (σημειολογικά ιδιαίτερη μέρα του Αγίου Βαλεντίνου).
Θυμηθείτε τα ελαστικά δεν είναι απλά προϊόντα, συνδέονται με αξίες και ασφάλεια.
Η ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου δεν αφορά μόνο στον έρωτα, αλλά και την ευκαιρία να δείξουμε δημιουργικά σε πελάτες και B2Bσυνεργάτες μας ότι τους εκτιμούμε και τους στηρίζουμε με ουσιαστικούς τρόπους. Οι επιχειρήσεις ελαστικών που δημιουργούν στρατηγικές ικανοποίησης των πελατών τους (ή που τώρα σκέφτονται να ξεκινήσουν) μπορούν να αξιοποιήσουν και αυτήν την περίοδο για να δημιουργήσουν συναισθηματικές συνδέσεις με τους πελάτες τους και να ενισχύσουν το προφίλ της εταιρικής κοινωνικής τους υπευθυνότητας. Ας δούμε 5 ιδέες.
1. B2B προσφορές με συναίσθημα
Δημιουργήστε ειδικά πακέτα πώλησης ελαστικών σε B2B πελάτες (π.χ. Συνεργεία, Εμπορίες μεταχειρισμένων κλπ.) με μια προσωπική αφήγηση στην επικοινωνία σας μαζί τους για κάθε παρτίδα ελαστικών που τους προτείνετε.
Π.χ. τους γράφετε «Αυτά τα ελαστικά φτιάχτηκαν για να καλύψουν τις μακρινές αποστάσεις, όπως εσείς στηρίζετε την τοπική μας κοινότητα - Για κάθε 40 ελαστικά που αγοράζετε, εμείς φυτεύουμε 10 δέντρα».
Διεθνής η πρακτική: Mάρκες που επιδιώκουν την σύνδεση με συνεργάτες & καταναλωτές, δημιουργούν και... συναίσθημα, πέρα από καλά προϊόντα!
Δημιουργήστε ένα πρόγραμμα πιστότητας (loyalty) για B2B συνεργάτες, όπου κερδίζουν πόντους με κάθε αγορά τους, που μετατρέπονται σε δωρεές για πρωτοβουλίες οδικής ασφάλειας (π.χ. φωτεινά σήματα σε σχολεία, χορηγία σε δράση του Ινστιτούτου Οδικής ασφάλειας κλπ).
Μπορείτε και να κοινοποιήσετε τα αποτελέσματα μέσω μιας ετήσιας έκθεσης (π.χ. κάθε χρόνο την ημέρα της αγάπης – του Αγίου Βαλεντίνου) με τίτλο «Οι συνεργάτες μας αλλάζουν τον κόσμο, λάστιχο προς λάστιχο».
Κάντε συνεργασίες με B2B συνεργάτες (και προμηθευτές σας – αντιπροσώπους μαρκών της αγοράς) για συνεργατικές καμπάνιεςμε κοινωνικό αντίκτυπο.
Π.χ. μπορείτε και οι 2 επιχειρήσεις να προσθέσετε το λογότυπό σας σε ειδικές σειρές ελαστικών, όπου το Χ % (π.χ. 3%) της πώλησης θα δωρίζεται σε οργανισμούς που στηρίζουν οικογένειες θυμάτων τροχαίων ατυχημάτων.
Επικοινωνήστε το και στα δικά σας social media π.χ. με hashtag: #BusinessesThatCare για να ενισχύσετε το μήνυμά σας.
4. Εκδηλώσεις δικτύωσης (Tire Days – συναντήσεις)
Διοργανώστε εκδηλώσεις (στο μαγαζί σας ή σε αίθουσα του Δήμου σας) για τους B2B πελάτες σας με θέματα όπως «Η Ασφάλεια στους Δρόμους ως Κοινωνική Ευθύνη» (π.χ. και καλέστε μέλος του ΙΟΑΣ «Πάνος Μυλωνάς» να μιλήσει ή στέλεχος της Τροχαίας κ.ο.κ.).
5. Εξατομικευμένα δώρα
Στείλτε δώρο στους πελάτες σας για να γιορτάσετε την πορεία της συνεργασίας σας.
Π.χ. για 1 χρόνο συνεργασίας: δερμάτινο σημειωματάριο με τυπωμένο στο εξώφυλλο ένα σχέδιο πέλματος ελαστικού και το όνομά σας.
Π.χ. για 5 + χρόνια: καλλιτεχνική χάραξη από ανακυκλωμένο ελαστικό με λογότυπό σας.
Μην ξεχνάτε πάντα να συνοδεύετε κάθε δώρο σας με μια προσωπική σας σημείωση (να μην είναι ψυχρή παράδοση δώρου μα ζεστή ανθρώπινη κίνηση).
Κλείνοντας, θυμηθείτε…
Μόνον όποιος δεν κάνει τίποτε δεν κάνει λάθη. Όλες οι εμπορίες ελαστικών (άλλες πιο πολύ-άλλες πιο λίγο) εφαρμόζουν τακτικές καλής συντήρησης των σχέσεων με τους πελάτες τους. Από την άλλη στην καθημερινότητα όλων μας υπάρχουν και αρνητικές φάσεις τις οποίες διαχειριζόμαστε μα υπάρχουν και οι «θετικής αύρας περίοδοι» (όπως αυτή που περιγράφουμε στο σημερινό μας θέμα).
Σε τέτοιες περιόδους λοιπόν, οι πιο πάνω 5 ενέργειες που σας παραθέσαμε, δεν είναι απλές κινήσεις για να ενισχύσουν τις πωλήσεις σας. Δείτε τις και αξιοποιείστε τις σαν ευκαιρίες για να δείξετε στους πελάτες σας ότι ενδιαφέρεστε για την ασφάλεια, την κοινωνία και το περιβάλλον. Κάτι που ενδυναμώνει τις σχέσεις και ενισχύει τη φήμη της επιχείρησής σας. Σε αυτή την ζωή, ότι δίνεις – παίρνεις !