Το νέο ελαστικό Turanza 6 της Bridgestone είναι εδώ και έρχεται να διαδεχθεί το πολυφημισμένο προκάτοχό του, Turanza T005. Η αναμονή για το νέο ελαστικό φτάνει πλέον στο τέλος της, με τις πρώτες διαστάσεις της touring σειράς της μάρκας να είναι διαθέσιμες ήδη από την ELASTRAK, τον επίσημο αντιπρόσωπο των ελαστικών Bridgestone & Firestone στην Ελλάδα.
Το πολυαναμενόμενο Bridgestone Turanza 6 έφτασε στην Ελλάδα
Το πολυαναμενόμενο ελαστικό Bridgestone Turanza 6 έφτασε στη χώρα μας από την ELASTRAK, κάνοντας “ποδαρικό” με το δεξί στους ελληνικούς δρόμους. Το νέο Turanza 6 αναμένεται να διαδεχθεί το Turanza T005, ανεβάζοντας ακόμα υψηλότερα τον πήχη στην κατηγορία του με τις επιδόσεις του. Πάμε όμως να δούμε μαζί, γιατί αναμένεται να γίνει ένα από τα δημοφιλέστερα ελαστικά της αγοράς.
Αρχικά, το Bridgestone Turanza 6 είναι ένα ελαστικό που ανήκει στη touring κατηγορία, ιδανικό για κάθε επιβατικό, SUV και 4x4, για εντός και εκτός πόλης διαδρομές, γεγονός που σημαίνει πως έχει σχεδιαστεί ειδικά για καθημερινή χρήση αλλά και για μεγάλες αποστάσεις, έχοντας σε πρώτο πλάνο την ασφάλεια και την άνεση του οδηγού και των επιβατών. Ως το νέο ελαστικό της φίρμας αναλαμβάνει το δύσκολο ρόλο να ξεπεράσει τον φημισμένο προκάτοχό του, κάτι που σίγουρα θα πετύχει με τις επιδόσεις του. Ύστερα από μήνες εξέλιξης σε πίστες και δημόσιους δρόμους, σε δοκιμές με πραγματικές συνθήκες και εξαντλητικές συνθήκες, το νέο ελαστικό της ιαπωνικής φίρμας είναι καλύτερο από πριν στο στεγνό και κυρίως, στο βρεγμένο οδόστρωμα.
Ας δούμε όμως γιατί.
Τα βασικά του χαρακτηριστικά!
καλύτερο σε βρεγμένο,
κορυφαία χιλιομετρική απόδοση,
βελτιωμένη απόδοση καυσίμου/ενέργειας,
μείωση του θορύβου διέλευσης κατά 2db
κατάλληλο για υβριδικά και ηλεκτρικά οχήματα
Εξοπλισμένο με πλήθος τεχνολογιών της Bridgestone
Το Bridgestone Turanza 6 είναι το αποτέλεσμα πολλών πρωτοποριακών τεχνολογιών, με διάφορες πρωτοποριακές καινοτομίες στο σχέδιο του πέλματος, στη σύνθεση και στην κατασκευή που ενισχύουν τις δυνατότητές του. Σε αυτές περιλαμβάνονται και οι τεχνολογίες TECHSYN και ENLITEN, οι οποίες συνεισφέρουν στην καλύτερη απόδοση με γνώμονα πάντα τη βιωσιμότητα. Οι παραπάνω καινοτομίες σε συνδυασμό με τις ειδικές χημικές ενώσεις πολυμερών στοιχείων στη νέα σύνθεση της γόμας, προσφέρουν τη βέλτιστη απόδοση στο βρεγμένο οδόστρωμα και σε συνθήκες βροχής, χάρη στη μέγιστη απομάκρυνση του νερού από τις αυλακώσεις.
Καινοτομίες ειδικά για επιδόσεις στο βρεγμένο
Μιλώντας για αυλακώσεις, το Bridgestone Turanza 6 διαθέτει ειδικής σχεδίασης 3D διπλής γωνίας. Αυτό πρακτικά σημαίνει, ομαλότερη κατανομή της πίεσης του ελαστικού και συνεπώς περισσότερη χιλιομετρική απόδοση. Αυτή η σχεδίαση, σε συνδυασμό με το μηχανισμό σύμπλεξης που διαθέτει το πέλμα, αυξάνει την ακαμψία στο σημείο όπου το ελαστικό έρχεται σε επαφή με το οδόστρωμα, μειώνοντας κατά πολύ τα φαινόμενα ολίσθησης σε σύγκριση με το Turanza T005. Διαφορετικό σχεδιασμό όμως έχουν και οι εγκοπές του πέλματος, για ακόμα ομαλότερη απομάκρυνση του υγρού στοιχείου. Με αυτόν τον τρόπο, όταν το ελαστικό έρθει σε επαφή με βρεγμένες επιφάνειες, το νερό βρίσκει καλύτερη και ταχύτερη “διαδρομή” διαφυγής, ελαχιστοποιώντας το φαινόμενο της υδρολίσθησης.
Χαμηλότερη αντίσταση κύλισης & κατανάλωση, μεγαλύτερη χιλιομετρική αντοχή
Μεταξύ άλλων, το νέο Turanza 6 της Bridgestone είναι εξοπλισμένο με νέα στρώση βάσης και ραβδώσεις πέλματος χαμηλού διαμετρήματος για μείωση του βάρους του ελαστικού. Χάρη σε αυτά, το ελαστικό μπορεί να διανύσει περισσότερα χιλιόμετρα με λιγότερα καύσιμα (ή ενέργεια αν μιλάμε για ηλεκτροκίνητα) λόγω της χαμηλότερης αντίστασης κύλισης. Επιπρόσθετα, το αεροδυναμικό σχήμαRim Guard προστατεύει το ελαστικό από τις απότομες αλλαγές καμπυλότητας, μειώνοντας με τη σειρά του τις δυνάμεις αντίστασης του αέρα.
Κατάλληλο για υβριδικά και ηλεκτρικά
Σε αυτό το σημείο, αξίζει να επισημάνουμε πως το νέο Bridgestone Turanza 6 είναι κατάλληλο για υβριδικά και ηλεκτρικά οχήματα, συμβάλλοντας στην απόδοση του οχήματος. Κι αυτό γιατί έχει χαμηλότερη αντίσταση κύλισης για εξοικονόμηση μπαταρίας, αύξηση της αυτονομίας και υψηλότερη ανοχή στη φθορά, λόγω του αυξημένου βάρους των ηλεκτρικών οχημάτων.