Για να δούμε τα νέα χαρακτηριστικά του με βάση την ενημέρωση από την μάρκα
-Έχει top πρόσφυση σε βρεγμένο (με wet-Α στην ετικέτα)
-Μειωμένη αντίσταση κύλισης 12% & μεγαλύτερη χιλιομετρική απόδοση 20%
-Η κατασκευή του περιλαμβάνει την γνωστή τεχνολογία ENLITEN
-Είναι και EV ready (και για ηλεκτροκίνητα μοντέλα)
-Διαθέσιμο σε διάμετρο ζάντας από 17- 21΄΄ (με το νέο έτος και σε 16΄΄)
-Η πρώτη γενιά πέρασε από το Test Center του AutoΤρίτη
Έχει top πρόσφυση σε βρεγμένο (με wet-Α στην ετικέτα)
Διαθέσιμο σε 19 παραπάνω διαστάσεις σε σύγκριση με τον προκάτοχό του, αλλά και με σημαντικές αναβαθμίσεις, το Roadhawk 2 ENLITEN, προβλήθηκε στις αρχές του έτους από την Firestoneως ένα λάστιχο κατάλληλο για την πυκνή κυκλοφορία, τα ξαφνικά φρεναρίσματα και τις ταχύτητες του αυτοκινητόδρομου.
Κατασκευασμένο με τεχνολογία ENLITEN, το θερινό ελαστικό μεσαίας κατηγορίας περιλαμβάνει τεχνολογίες αιχμής που παρέχουν μέγιστη ασφάλεια, όπως η NanoPro-Tech, που αποτελεί ένα μείγμα καουτσούκ με υψηλή περιεκτικότητα σε πυρίτιο για ισχυρή αντοχή στην τριβή, αλλά και μεγαλύτερη χιλιομετρική απόσταση.
Το αποτέλεσμα είναι ένα ελαστικό με σημαντικές αναβαθμίσεις επιδόσεων σε σχέση με την προηγούμενη γενιά του Firestone Roadhawk (το οποίο έχει περάσει και από το Autotriti_Test_Center).
Μειωμένη αντίσταση κύλισης 12% & μεγαλύτερη χιλιομετρική απόδοση 20%
Παράλληλα με την πρόσφυση, όμως, η διάδοχη κατάσταση του Firestone Roadhawk έχει καλύτερες επιδόσεις σε σχέση με την πρώτη γενιά και στους υπόλοιπους τομείς, καθώς σε εσωτερικές μετρήσεις της εταιρείας ανάμεσα στα δυο ελαστικά – σε μέγεθος 225/55 R17 101W –, βρέθηκε ότι έχει 20% μεγαλύτερη χιλιομετρική απόδοση, συνδυαστικά με μείωση της αντίστασης κύλισης κατά 12%.
Αυτό προφανώς βελτιστοποιεί την κατανάλωση καυσίμου του οχήματος, με τον Αντιπρόεδρο Αντικατάστασης Καταναλωτών και ΟΕ της Bridgestone EMIA, Steven De Bock, να δηλώνει πως: «Το Roadhawk αντιπροσώπευε τα καλύτερα στοιχεία της Firestone, και τώρα το πήγαμε σε ένα άλλο επίπεδο εισάγοντας τις απίστευτες δυνατότητες του ENLITEN με το Roadhawk 2 ENLITEN. Και ως ένα ελαστικό έτοιμο για EV που είναι διαθέσιμο σε μια ευρύτερη συλλογή μεγεθών, τα οφέλη απόδοσης αυτού του ελαστικού μπορούν να μεταφερθούν σε πολύ περισσότερους οδηγούς».
Η κατασκευή του περιλαμβάνει την γνωστή τεχνολογία ENLITEN
Μεταξύ άλλων, η τεχνολογία ENLITEN - η οποία αναπτύχθηκε στο κέντρο Έρευνας & Ανάπτυξης της Bridgestone στη Ρώμη - καθιστά το ελαστικό έτοιμο για χρήση σε ηλεκτρικό αυτοκίνητο, πράγμα που σημαίνει πως ανταποκρίνεται τόσο στις γενικές απαιτήσεις επιδόσεων οποιουδήποτε συμβατικού οχήματος όσο και στις ειδικές απαιτήσεις των ηλεκτρικών.
Διαθέσιμο σε διάμετρο ζάντας από 17- 21΄΄ (με το νέο έτος και σε 16΄΄)
Αξίζει δε να σημειωθεί πως το ελαστικό της Firestone που ήταν διαθέσιμο από τον Ιανουάριο του 2024 στην Ευρώπη και στη Μέση Ανατολή σε μεγέθη από 17΄΄ έως 21΄΄ λανσαρίστηκε με αυξημένη εστίαση στην κατηγορία HRD/HRD+ (για υψηλές επιδόσεις), καλύπτοντας – βάσει της ενημέρωσης που έχουμε από την Firestone - το 90% της συνολικής αγοράς θερινών ελαστικών μεσαίας κατηγορίας.
Συνακόλουθα τα μεγέθη σε διάσταση ζάντας 16΄΄ θα είναι διαθέσιμα από τον Ιανουάριο του 2025, αυξάνοντας έτσι τα συνολικά διαθέσιμα μεγέθη σε 112.
Η πρώτη γενιά πέρασε από το Test Center του AutoΤρίτη
Συγκεκριμένα, το Firestone Roadhawk δοκιμάστηκε με 16άρα ζάντα σε διάσταση 205/55 R16 και με 17άρα ζάντα σε διάσταση 215/55 R17, περνώντας σε αμφότερες τις περιπτώσεις τα όρια της δοκιμασίας όσον αφορά στην απόδοση στο στεγνό.
Σε ό,τι έχει να κάνει με τη δεύτερη γενιά, πάντως, το Firestone Roadhawk 2 ENLITEN το βρίσκουμε στα εγχώρια εδάφη σε διάμετρο ζάντας από 17΄΄- 20΄΄, με την ακριβότερη διάσταση (255/40R20 101WXL) να κοστολογείται στα 207 ευρώ και την πιο οικονομική (225/40R18 92YXL) στα 90 ευρώ.
Οι δείκτες ταχύτητας δε, κυμαίνονται στα επίπεδα των 240 (V), 270 (W) και 300 (Y) χλμ την ώρα, με τον δείκτη φορτίου να «παίζει» από τα 630 - 975 κιλά.