Η FALKEN δεν πουλάει Ελαστικά. Παρέχει έργο κοινωνικής χρησιμότητας!
Καλά προϊόντα, τεχνολογικά προηγμένα. Άνθρωποι που ή τα αγαπάνε για την μοναδικότητα τους ή αποκλείονται από την αλυσίδα (παραγωγής-διανομής-διάθεσης). Μα πάνω από όλα "φιλοσοφία" και όραμα. Η Smart Premium μάρκα δεν προσφέρει στην αγορά "άλλη μία μάρκα, ούτε απλά ελαστικά". Η μάρκα τους στοχεύει να συνδεθεί με την παροχή έργου "κοινωνικής χρησιμότητας"!
Falken στην καλύτερή τιμή και άμεσα διαθέσιμα !
Βάλε Τώρα FALKEN και κέρδισε μέχρι 30 ευρώ σε καύσιμα ! Δες περισσότερα !
Οδηγός Αγοράς ανά Μάρκα : Ελαστικά, Επιδόσεις, Τιμές
Καλά προϊόντα, τεχνολογικά προηγμένα. Μα πάνω από όλα όραμα.
-Smart Premium Μάρκα ελαστικών, η Falken
-Best Performance, τα ελαστικά της
-Με διεθνή αναγνώριση & διακρίσεις σε Tests
-Με επένδυση & ανάπτυξη στην Ελλάδα
Η Falken δεν προσφέρει στην αγορά “άλλη μία μάρκα, ούτε απλά ελαστικά & κράτημα”. Και επενδύει στην Ελλάδα. Πόσες μάρκες ξέρεις να κάνουν κάτι αντίστοιχο;
Η αλήθεια είναι πως όταν ακούσαμε για πρώτη φορά τον Κο Ανδρικόπουλο τον άνθρωπο που είναι υπεύθυνος για την μάρκα Falken στην Ελλάδα, να λέει πως : «αυτήν την εμπορία θα την αποδεσμεύσω από την συνεργασία μας, καθώς διαπίστωσα πως δεν πιστεύει όσο εμείς στο προϊόν», εντυπωσιάστηκα.Hιαπωνική φιλοσοφία μου ταιριάζει και ως άνθρωπος και ως στέλεχος.
Όταν δε, ενημερωθήκαμε συμπληρωματικά, για τα «πιστεύω» του top management της Sumitomo (η οποία αποτελεί διεθνώς το “mothership” της Falken) βεβαιωθήκαμε πως η μάρκα όχι απλά θα διεισδύσει μα θα κερδίσει με την αξία της, τα μερίδια που στοχεύει.
Με επένδυση, δουλειά και TOP προιόντα οι στόχοι ξεπεράστηκαν!
Στο σήμερα, 3 χρόνια μετά, η FALKEN με Best Value Ελαστικά και positioning ως Smart Premium Brand, (με βάση τις δηλώσεις των ανθρώπων της) κατέκτησε γρηγορότερα από ότι είχε στο πλάνο της, τους στόχους που είχε θέσει σχετικά με τα μερίδια πωλήσεων της στην ελληνική αγορά. Πολύ εντυπωσιακό ειδικά αν αναλογιστούμε για ποια «χρόνια» μιλάμε (και τι μεσολάβησε και πως επέδρασε σε αγορές και καταναλωτές)!
Με αφορμή και τα «νέα» της μάρκας τα οποία περιλαμβάνουν: νέα καινοτόμα προϊόντα, διεθνείς διακρίσεις, ξεχωριστές επιδόσεις σε δοκιμές (και επί ελληνικού εδάφους), μιλήσαμε με τον Κο Νίκο Ανδρικόπουλο Country Manager Greece & Cyprus της Falken Tyre Europe GmbH.
Ο Κος Ανδρικόπουλος αποτελεί ένα έμπειρο στέλεχος του κλάδου με διεθνή καριέρα. Στην παρούσα φάση της πολύ πετυχημένης πορείας του, αποτελεί τον «άνθρωπο της Falken στην Ελλάδα» (άλλη μία σημαντική παράμετρο της επιτυχούς πορείας της μάρκας, καθώς πέρα από την εισαγωγική εταιρεία εκπρόσωπο της στην Ελλάδα που είναι η STS A.E, η Falken Europe έχει μόνιμα και το «δικό της υψηλόβαθμο στέλεχος» στην αγορά με όλα όσα αυτό σημαίνει σε αμεσότητα και βελτίωση σχεδιασμών)!
Ας δούμε πρώτα ποια είναι η Sumitomo Rubber Industry και στη συνέχεια τι μας είπε ο Κος Ανδρικόπουλος για την ραγδαία ανάπτυξη της Falken και στην Ελλάδα.
Ποια είναι η Sumitomo Rubber Industry;
Aποτελεί ένα κολοσσό με πολυσχιδείς δραστηριότητες και χιλιάδες εργαζόμενους. Αν αναφερθούμε γι αυτήν μόνο στον τομέα παραγωγής ελαστικών, συγκαταλέγεται στο Top-5 από όγκο διεθνούς παραγωγής.
H εταιρική φιλοσοφία (κουλτούρα) σε κάθε σχεδιασμό προιόντων και υπηρεσιών της, δίνει προτεραιότητα στον άνθρωπο. Προασπίζοντας με την κατάλληλη σειρά αξιολόγησης πρώτα το eco σύστημα του πλανήτη στον οποίο ζει ο άνθρωπος.
Λειτουργία με ΑΠΕ (Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας) στο 100%(ως το επόμενο έτος) για όλα της τα εργοστάσια, διεθνώς. Ανάπτυξη προϊόντων (ελαστικών) που συμβάλουν στον μεγάλο eco-στόχο για μηδενικό CO2 αποτύπωμα. Kάτι που αποτυπώνεται και στην σειρά ελαστικών «Χαμηλής αντίστασης κύλισης» που διαθέτει στην πλούσια γκάμα της αλλά και στον σχεδιασμό της. Σημειολογικά ακόμη και το όνομα των μοντέλων της έχει μπροστά το συνθετικό Eco (Ecorunσειρά ελαστικών). Σημειώστε πως ως το 2023 θα λανσάρει και την ΝΕΑ γκάμα EVready ελαστικών της για υβριδικά-ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα.
Μα ας προχωρήσουμε στο τι απάντησε στις ερωτήσεις μας ο Κος Ανδρικόπουλος.
Q. Πολύ αναγνωρίσιμη πλέον η FALKEN Tyres & στην Ελλάδα. Που το αποδίδεται;
A. Δεν υπάρχουν “μυστικά”. Διάχυση του εταιρικού διεθνούς οράματος μας, να είμαστε ΧΡΗΣΙΜΟΙ στον τελικό χρήστη-καταναλωτή. Νέα προϊόντα προηγμένης τεχνολογίας. Πολλή δουλειά. Στοχευμένη επικοινωνία με στρατηγικά επιλεγμένους συνεργάτες.
Αυτά τα “συστατικά” οδηγούν σε διεθνείς διακρίσεις, σε επιδόσεις και καλές θέσεις σε διεθνή tests ελαστικών και εν τέλει σε αύξηση μεριδίου αγοράς (φυσικά και μέσα από την αξιοποίηση δικτύου επιλεγμένων συνεργατών).
Εδώ θα ήθελα να αναφερθώ και σε κάτι που δεν «ακουμπάει» άμεσα την καθημερινότητα του συνεργάτη ή του τελικού αγοραστή αλλά είναι σημαντικό να το διαθέτει μία εταιρεία.
Η Sumitomo και η Falken «βλέπουν το μέλλον» (και εργάζονται γι αυτό, θα μπορούσα να πω το «δημιουργούν» με καινοτόμο σχεδιασμό). Ένα μέλλον στο οποίο δεν μπορεί να …ανταποκριθεί το παρόν!
Σκεφτείτε πως το 2017 κιόλας στο γνωστό “Σαλόνι Γενεύης” σε συνεργασία με την Toyota παρουσιάσαμε ένα ελαστικό για το Toyota Prius με χαρακτηριστικά για ετικέτα με δείκτη ΑΑ.
Αντιλαμβάνεστε γιατί μιλώ για ένα μέλλον στο οποίο δεν μπορεί να …ανταποκριθεί το παρόν!
Q. Πως ακριβώς τοποθετείτε τα προϊόντα & την μάρκα σας έναντι του ανταγωνισμού; Ποιό είναι το feedback που έχετε;
A. Best Value Ελαστικά από ένα Smart Premium Brand! Αυτό είμαστε, αυτό προσφέρουμε. Το διαπιστώσατε και εσείς πρόσφατα στο Test ελαστικών για SUV όπου οι δοκιμαστές σας χαρακτήρισαν τα ελαστικά μας ως “Best Performance”!
Εμείς «δεν πουλάμε λάστιχα και κράτημα». Σχεδιάζουμε και προωθούμε λύσεις
ελαστικών που προσφέρουν “κοινωνικό έργο”. Προασπίζουν την ασφάλεια του κατόχου στον δρόμο ενώ έχουν εξασφαλίσει την καθαρότητα του περιβάλλοντος στο οποίο –ο ίδιος κάτοχος- ζει.
Όπως διαπιστώνουμε από “Brandlistening” (στα socialmedia και σε άρθρα στα οποία συμμετέχουν προϊόντα μας) τόσο το κοινό όσο και B2B οι επαγγελματίες της αγοράς μας, τοποθετούνται με ιδιαίτερα κολακευτικά σχόλια όσον αφορά την “εμπειρία” τους με τα ελαστικά της Falken.
Φυσικά το ίδιο διαπιστώνουμε και από τις διεθνείς διακρίσεις που κερδίζει το brandFALKEN. Πιο πρόσφατη η ανάδειξη του ως ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΜΑΡΚΑ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ για το 2021 (στα σχετικά Awardsμιας σημαντικής Ευρωπαϊκής αγοράς όπως είναι αυτή της Ισπανίας).
Ιδιαίτερη μνεία θα κάνω όσον αφορά τους επιλεγμένους επαγγελματίες που έχουμε στο δίκτυο συνεργατών Falken. Ένα δίκτυο που, πανευρωπαϊκά, αριθμεί πάνω από 1.000 σημεία !
Το feedback μας είναι πως η αξιοπιστία των προϊόντων (προϊόντα που συνοδεύονται από 5 χρόνια εγγύηση), η σταθερότητα και η αμφίδρομη εμπιστοσύνη της επαγγελματικής σχέσης που υπάρχει, δημιουργεί την πίστη στις ίδιες αξίες (και κατ επέκταση και στην επιτυχή πορεία ανάπτυξης και στις επαναλαμβανόμενες πωλήσεις της μάρκας και στην Ελλάδα). Αυτό φυσικά καταλήγει σε μία καλύτερη εμπειρία εξυπηρέτησης του καταναλωτή (ο οποίος αντιμετωπίζεται με ευγένεια και σερβίρεται με υψηλή τεχνογνωσία, όχι σε καθεστώς «έντονης εργασίας» και «τι θες, πάρτο-βάλτο»).
Q. Tο να διαθέτεις το σωστό ελαστικό, στη σωστή στιγμή και σε μία μεγάλη γκάμα κωδικών φέρνει και καλά μερίδια. Ποια η άποψη σας, γι αυτό;
Πληρούμε όλα όσα αναφέρατε ενώ πολύ σημαντικό είναι με δεδομένες τις διεθνείς δυσκολίες στις διαθεσιμότητες προϊόντων και μεταφορών, πως εμείς σαν Falken, έχουμε κάνει έγκαιρα και το “κουμάντο” αλλά και την τοπική επένδυση μας! Mε αποτέλεσμα να έχουμε διαθέσιμα χωρίς κανένα πρόβλημα όλα μας τα ελαστικά σε όλες τις διαστάσεις.
Μιλώντας για επένδυση, αξίζει να τονίσουμε την σημασία και το μακροπρόθεσμο του σχεδιασμού μας ως Falken για την Ελληνική αγορά. Δύο είναι τα εξέχοντα στοιχεία αυτού του σχεδιασμού.
Η δημιουργία του επίσημου δικτύου FalkenZone, καθώς και δικές μας αποθήκες και αποθέματα σε μία χρονική περίοδο (κατά την έναρξη της πανδημίας) που οι περισσότεροι σκέφτονταν και λειτουργούσαν «αμυντικά» και με το μυαλό σε downsizing, εμείς επενδύσαμε: Στην Ελλάδα μας! Στην αγορά μας! Στο μέλλον μας!
Η μόνιμη παρουσία 2 στελεχών της FalkenTyreEurope στην Ελλάδα: αποτελεί μια διεθνή ψήφο εμπιστοσύνηςαπό μία τεράστια εταιρεία που παρότι δρα global (παγκόσμια) σκέφτεται και αναπτύσσεται local (τοπικά).
Παράλληλα με την δράση του εμπορικού της αντιπροσώπου στην Ελλάδα, της εταιρείας SuperTyreServiceA.E. (STSΑ.Ε.),η οποία εισάγει κατά αποκλειστικότητα τα ελαστικά Falken για Ελλάδα και Κύπρο) διατηρεί 2 στελέχη της με κύριο στόχο το άμεσο feedback.
Σκεφτείτε πόσο σημαντικό είναι και για τον καταναλωτή αλλά και για τον επαγγελματία έμπορο της αγοράς ελαστικών, οι προτεραιότητες και οι δυνατότητες του να αποτελούν μέρος του επανασχεδιασμού των ενεργειών και των προϊόντων της μάρκας.Της μάρκας που «ακούει» άμεσα ανάγκες και δυνατότητες!
Q. Το προφίλ του Έλληνα καταναλωτή που αγοράζει Ελαστικά; Ποιο είναι κατά την άποψη σας;
Κοιτάξτε είμαι από τους ανθρώπους που «εστιάζω στα θετικά» (σχεδόν πάντα). Επίσης είμαι από τους ανθρώπους που μελετώ τα στοιχεία και τις έρευνες. Είμαι σε θέση λοιπόν να σας πω πως ο Έλληνας καταναλωτής έχει σαν ένα βασικό κριτήριο αγοράς ελαστικών την ποιότητα σε ένα μεγάλο ποσοστό!
Ναι καλά διαβάζετε. Δεν θα συμβάλω στην λογική «για όλα φταίνε οι Έλληνες»,
«φτώχια και κακομοιριά» κλπ. Η αλήθεια είναι πως το προφίλ του Έλληνα καταναλωτή ταιριάζει πιο πολύ με αυτό του «Γερμανού» παρά με του «`Aγγλου».Εδώ θέλω να πω πως ο μέσος Έλληνας καταναλωτής επιλέγει Ελαστικά με ποιοτικά κριτήρια όπως η απόδοση, η ενεργειακή ετικέτα (όπως κάνει ο μέσος Γερμανός) και δεν είναι “priceoriented”δηλ. βασικά μόνο η τιμή (όπως ο μέσος `Aγγλος).
Ο μέσος Έλληνας σήμερα είναι «διαβασμένος» (σε αυτό θα ήθελα να επισημάνω και τον δικό σας σημαντικό ρόλο, καθώς το elastika.autotriti.gr είναι το μόνο μέσο στην Ελλάδα που αρθρογραφεί και δημιουργεί πλούσιο και καλό περιεχόμενο για Ελαστικά αυτοκινήτου). Αυτό σημαίνει πως ξέρει να «διαβάσει» τις επιδόσεις ενός ελαστικού. Γνωρίζει τι σημαίνει πως ένα ελαστικό (όπως τα Falken) έχει καλύτερο φρενάρισμα στο βρεγμένο από ότι ακόμη και στο στεγνό (στο βρεγμένο αυξάνονται εκθετικά οι κίνδυνοι, εκεί θες ένα αξιόπιστο ελαστικό, εμείς το έχουμε)!
Γι αυτό οι «γνώσεις» και η φιλοσοφία του μέσου Έλληνα ταιριάζει και στις ποιοτικές αξίες της Falken. Γι αυτό και βλέπουμε να «δένει» αυτή η σχέση ολοένα και καλύτερα.
Q. Με 2 λόγια ο Στόχος σας για τα επόμενα χρόνια;
Σταθερή ανάπτυξη. Συνεχής επένδυση.Τεχνολογικά κορυφαία και σύγχρονα προϊόντα. Επένδυση στην Ελλάδα, με στόχο την ανάπτυξη που δεν θα κλυδωνίζεται (όπως επιτεύχθηκε και ως τα σήμερα, παρά τις δυσκολίες της πανδημίας, των διεθνών προβλημάτων κλπ).
Αν θέλατε να πείτε σε 1 φίλο σας «γιατί Falken» χωρίς πολλά λόγια θα του λέγατε
1.Ποιότητα
2.Τεχνολογια
3.Τιμή
4.Εξυπηρέτηση
5.Εγγύηση
προϊόντα - υπηρεσίες αυτοκινήτου - ΕΛΑΣΤΙΚΑ
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - autotriti.gr