Προσφέρεται για τροχούς 16 έως 19 ιντσών.
Το Dynapro HPX είναι πιο ανθεκτικό, λέει η Hankook.
Φρενάρει 15% πιο σύντομα από το προηγούμενο μοντέλο.
H νέα του χάραξη μειώνει τον θόρυβο που προκαλείται κατά την κύλιση.
Διαθέσιμο στην ευρωπαϊκή αγορά είναι το Hankook Dynapro HPX. Πρόκειται για ένα ελαστικό σχεδιασμένο κυρίως για SUV και τετρακίνητα αυτοκίνητα και διατίθεται σε πολλές διαστάσεις και μεγέθη που κυμαίνονται από 16 έως 19 ίντσες. «Με το Dynapro HPX, παρουσιάζουμε το νεότερο μέλος της οικογένειας ελαστικών μας, ειδικά σχεδιασμένο για να ανταποκρίνεται στις ποικίλες απαιτήσεις των SUV και των τετρακίνητων οχημάτων», λέει ο Sanghoon Lee, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Hankook Tire Europe. «Είμαστε υπερήφανοι που προσφέρουμε στους πελάτες μας ένα ελαστικό με πολύ υψηλή χιλιομετρική απόδοση, χωρίς συμβιβασμούς στην άνεση και την ασφάλεια» πρόσθεσε.
Το Dynapro HPX είναι πιο ανθεκτικό, λέει η Hankook
Το νέο αυτό ελαστικό είναι κατασκευασμένο από μια καινούρια σύνθεση υλικών και έχει έρχεται σε επαφή με την άσφαλτο σε μεγαλύτερη επιφάνεια, γεγονός που εξασφαλίζει πως το πέλμα του θα εμφανίζει ομοιόμορφη φθορά και συνολικά θα είναι πιο ανθεκτικό. Αυτή η σχεδιαστική καινοτομία βελτιώνει σύμφωνα με τη μάρκα, την πρόσφυση κατά το φρενάρισμα και τα κρατήματα πάνω στο βρεγμένο οδόστρωμα.
Το Dynapro HPX φρενάρει 15% πιο σύντομα από το προηγούμενο μοντέλο
Οι χαρακιές τεχνολογίας 3D GripControl βρίσκονται στρατηγικά τοποθετημένες στο κύριο πέλμα για να διατηρούν το σχήμα τους και συμβάλλουν στη βελτίωση της πρόσφυσης, ειδικά στην βροχή. Η μάρκα αναφέρει ακόμη ότι σε σύγκριση με τον προκάτοχό του, το Dynapro HP2, το Dynapro HPX φρενάρει 15% πιο σύντομα και έχει κατά 7% καλύτερα κρατήματα στο βρεγμένο.
H νέα του χάραξη μειώνει τον θόρυβο που προκαλείται κατά την κύλιση
Όσον αφορά την άνεση, το Dynapro HPX διαθέτει καινούρια χάραξη στο πέλμα που ενσωματώνει ειδική τεχνολογία που μειώνει τον θόρυβο κύλισης χωρίς να επηρεάζεται η απόδοση του ελαστικού. Στη μείωση των θορύβων βοηθούν επίσης τα ανασχεδιασμένα μπλοκ πέλματος (τα σημεία του ελαστικού που έρχονται σε επαφή με την άσφαλτο).