Ας το παραδεχτούμε λοιπόν, ζούμε στην εποχή της πληροφορίας, στην εποχή που τα social media έχουν μπει για τα καλά στις ζωές μας. Το ίδιο και η ενημέρωση. Πλέον ο καθένας έχει πρόσβαση σε αυτήν μέσω μερικών κλικ στην οθόνη του κινητού του. Και αφού μιλάμε για ενημέρωση -σε ότι αφορά το αυτοκίνητο κι όλα τα συναφή- 122.000 φίλοι προτιμούν το Autotriti, όχι μόνο για να ενημερωθούν αλλά και σαν άλλο «εργαλείο» που αφορά το αυτοκίνητό τους.
Η μεγάλη παρέα του Autotriti διαβάζει, σχολιάζει, μοιράζεται πράγματα μεταξύ των φίλων της, οι οποίοι ενίοτε κρίνουν κι άλλοτε… κατακρίνουν (τι να κάνουμε ΔΕΝ αρέσουν ΟΛΑ σε ΟΛΟΥΣ). Το γεγονός αυτό το σεβόμαστε απόλυτα, ειδικά όταν το επίπεδο γνώσεων κάποιων είναι υψηλότατο. Αλλά όπως γίνεται κατανοητό, υπάρχουν φορές (και θέματα) που οι απαντήσεις και οι «λύσεις» δε μπορούν να καλυφθούν από ένα και μόνο άρθρο. Από εκεί και πέρα -όπως σε κάθε τομέα της κοινωνική ζωής- έτσι και στα κοινωνικά δίκτυα, το πώς θα εκφραστούν ορισμένοι (θετικά, αρνητικά, ειρωνικά, υβριστικά) είναι απλά θέμα αγωγής και παιδείας.
Όλον αυτό τον καιρό, κάθε βδομάδα δεχόμαστε χιλιάδες αλληλεπιδράσεις με τους αναγνώστες και ακολούθους μας, με χιλιάδες τρόπους (e-mails, likes, shares, comments κλπ) αλλά μερικά εξ αυτών ξεχωρίζουν. Από πλευράς μας, προσπαθούμε να απαντάμε όσα επιδέχονται απάντησης, ενώ μερικά από αυτά καταφέρνουν να γίνουν εσωτερικό θέμα συζήτησης (κι αυτό μας αρέσει) προσθέτοντας χρήσιμες πληροφορίες. Ωστόσο, πολλά εξ αυτών γίνονται με χιουμοριστική διάθεση και πρόθεση (το οποίο εκτιμούμε δεόντως), ενώ άλλα με… «μπινελίκια», στα οποία έχουμε πολλούς τρόπους αντίδρασης (καθώς τα trolls διεισδύουν παντού, αυτή είναι κι η έμμισθη δουλειά τους). Υπάρχουν όμως κι εκείνες οι φορές, που απλά «αδιαφορούμε» (άντε γεια)!
Το σχόλιο της εβδομάδας!
Αφορά το θέμα με τα Medium Ελαστικά και την ανοδική πορεία των μεριδίων προτίμησης που έχουν στην διεθνή αγορά, λόγω της ανάγκης για οικονομικότερες επιλογές καθώς και λόγω της τεχνολογικής εξέλιξης της κατασκευής τους. Πλέον, τα ελαστικά της εν λόγω κατηγορίας έχουν αποκτήσει δυνατότητες και επιδόσεις που κάποτε τις περιμέναμε μόνο από premium ελαστικά των γνωστών 5 κατασκευαστών.
Ο Κος Χάρης Λουκίσσας λοιπόν τοποθετήθηκε πάνω σε αυτό το θέμα. Αφιέρωσε μέρος του πολύτιμου χρόνου του καταθέτοντας την εμπειρία και την άποψη του. Ψύχραιμα. Χωρίς «πομπώδη» λόγο (κάτι σύνηθες στα social), αλλά με επιχειρήματα. Την διαβάσαμε, την ευχαριστηθήκαμε, την μοιραζόμαστε μαζί σας!