Φρενάρισμα σε στεγνό: Χρειάζεται 34,9 μ. στα 100 – 0 χλμ./ώρα
Κορυφαία χιλιομετρική απόδοση: Βγάζει 71.500 χλμ. χωρίς αντικατάσταση
Εξοικονομεί 0,21 l/100 χλμ. και αυξάνει την αυτονομία κατά 7% στα ηλεκτρικά οχήματα
Διατίθεται σε 56 διαστάσεις από 15 έως 20 ίντσες
Το Michelin e.Primacy είναι ένα ελαστικό που προορίζεται για αυτοκίνητα πόλης και μικρά SUV, ειδικά σχεδιασμένο για τοποθέτηση σε ηλεκτρικά και υβριδικά οχήματα. Εφοδιάζεται από πληθώρα τεχνολογιών στην κατασκευή και στο πέλμα που του επιτρέπουν να παρέχει υψηλές επιδόσεις, όπως και υψηλά επίπεδα ασφάλειας και οικονομίας καυσίμου. Σύμφωνα με την εταιρεία, το e.Primacy έχει 27% μειωμένη αντίσταση κύλισης σε σχέση με τα ελαστικά της κατηγορίας του.
Σε μετρήσεις που πραγματοποιήθηκαν στο ελαστικό (στις διαστάσεις 205/55 R16) σε διεθνές test, προέκυψαν νούμερα που αποδεικνύουν την ποιότητα κατασκευής και την αξιοπιστία της Michelin. Συγκεκριμένα, σε μετρήσεις φρεναρίσματος σε στεγνό οδόστρωμα από τα 100 – 0 χλμ./ώρα, το ελαστικό κατάφερε να φρενάρει σε 36,7 μ.. Αντίστοιχα στο βρεγμένο, σε φρενάρισμα από τα 80 – 0 χλμ./ώρα, η απόσταση φρεναρίσματος διαμορφώθηκε στα 43,7 μ.. Εντυπωσιακές είναι οι επιδόσεις του Michelin e.Primacy σε ό ,τι αφορά την αντοχή του στα χιλιόμετρα, καθώς σύμφωνα με το ίδιο test, καταφέρνει να διανύσει έως και 71.500 χιλιόμετρα προτού χρειαστεί αντικατάσταση. Σε χρόνο, αυτό το νούμερο μεταφράζεται σε 4 – 4,5 χρόνια αναλόγως τη χρήση. Εδώ να σημειωθεί πως ακόμα και μετά από 30.000 χιλιόμετρα, βρίσκεται πάνω από το όριο του ευρωπαϊκού κανονισμού για τις επιδόσεις στο φρενάρισμα σε βρεγμένο οδόστρωμα σε καινούρια ελαστικά.
Τεχνολογίες και υλικά
Πλευρά CoolRunning Τεχνολογία Slimbelt Μείγματα EnergyPassive Στρώμα εσωτερικής γόμας EnergyAirshield Τεχνολογία Maxtouch Construction
To Michelin e.Primacy κυκλοφορεί στην αγορά από τον Μάρτιο του 2021 και είναι εξοπλισμένο με μία σειρά τεχνολογιών που εστιάζουν κυρίως στη μακροζωία του ελαστικού και στη μείωση απώλειας ενέργειας. Χάρη στο καινοτόμο μείγμα «CoolRunning», τα πλευρά απορροφούν λιγότερη ενέργεια κατά την κάμψη, μειώνοντας έτσι την κατανάλωση ενέργειας και αυξάνοντας την αυτονομία των ηλεκτρικών οχημάτων. Με την τεχνολογία Slim belt, οι λεπτές ζώνες λινών πέλματος είναι σχεδιασμένες για να έχουν χαμηλότερη αντίσταση κύλισης, κάτι που συνεπάγεται σε βελτίωση της ενεργειακής αποτελεσματικότητας και μείωσης των εκπομπών CO2 (έως και 174 kgμείωση των εκπομπών CO2 κατά τη διάρκεια ζωής του ελαστικού). Παράλληλα, στα χαμηλά επίπεδα αντίστασης κύλισης συμβάλλει και το αεροστεγές στρώμα εσωτερικής γόμας «Energy Airshield», ενώ τα μείγματα Energy Passive με τη σειρά τους μειώνουν την κατανάλωση καυσίμου ή ηλεκτρικής ενέργειας, χάρη στη βελτιωμένη συνοχή ενός ειδικού και ανθεκτικού ελαστομερούς. Τέλος, η τεχνολογία «Maxtouch Construction» κατανέμει ομοιόμορφα τις δυνάμεις που δέχεται το ελαστικό, αυξάνοντας την αντοχή του σε χιλιόμετρα. Επιπλέον, οι μοναδικά σχεδιασμένες αυλακώσεις διασφαλίζουν την αποτελεσματική απομάκρυνση του νερού, ανεξάρτητα από τα επίπεδα φθοράς.
Η τεχνολογία «Maxtouch Construction» κατανέμει ομοιόμορφα τις δυνάμεις που δέχεται το ελαστικό, αυξάνοντας την αντοχή του σε χιλιόμετρα