- Nέο θερινό ελαστικό, διάδοχος του ProxesCF2, σε 46 διαστάσεις
- Υπόσχεται μικρότερη κατανάλωση καυσίμου (Fuel)
- Θα είναι πιο αθόρυβο και με μεγαλύτερη χιλιομετρική απόδοση (λέει η Toyo)
- Ντεμπούτο κάνει από Γενάρη (αρχικά στην Ιαπωνική αγορά)
Nέο θερινό ελαστικό, διάδοχος του ProxesCF2, σε 46 διαστάσεις
Είναι γεγονός πως η αυτοκινητιστική βιομηχανία έχει μπει σε έναν αγώνα να γίνει πιο βιώσιμη και φιλική προς το περιβάλλον. Μειώνεται η κατανάλωση καυσίμων, αυξάνεται ο αριθμός των ηλεκτρικών και υβριδικών μοντέλων, ανακυκλώσιμες πρώτες ύλες χρησιμοποιούνται σε όλα τα στάδια της παραγωγής.
H ToyoTires βάζει και αυτή το λιθαράκι της, με τα νέα θερινά ελαστικά ProxesCF3 που ανακοίνωσε ως διάδοχο του PoxesCF2.
Υπόσχεται μικρότερη κατανάλωση καυσίμου (Fuel)
Αξιοποιώντας την τεχνολογία T-Mode που έχει αναπτύξει η ίδια η ToyoTires, τα CF3 σχεδιάστηκαν και εξετάστηκαν στον υπολογιστή με ψηφιακές προσομοιώσεις. Οι μηχανικοί πέτυχαν έτσι μια ασύμμετρη χάραξη που θα μειώνει την κατανάλωση καυσίμου του αυτοκινήτου, θα έχει υψηλά επίπεδα πρόσφυσης σε βρεγμένο οδόστρωμα, καθώς και καλύτερο φρενάρισμα και κράτημα.
Θα είναι πιο αθόρυβο και με μεγαλύτερη χιλιομετρική απόδοση (λέει η Toyo)
H Toyo λέει πως χρησιμοποίησε τεχνολογία NanoBalance για την κατασκευή των CF3 από υλικά που θα βοηθήσουν στην συζητούμενη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου. Τα υλικά αυτά ενσωματώνουν επεξεργασμένο πυρίτιο που θα προσφέρει επίσης και μειωμένη αντίσταση κύλιση, αντοχή στην φθορά, ενώ θα εξασφαλίζει στο αυτοκίνητο αθόρυβη λειτουργία. Η Toyo σημειώνει ότι μέρος του πυριτίου που χρησιμοποιεί προέρχεται από πηγές φιλικές προς το περιβάλλον.
Ντεμπούτο κάνει από Γενάρη (αρχικά στην Ιαπωνική αγορά)
Βάση των ανακοινώσεων, τα νέα ελαστικά θα κυκλοφορήσουν μέσα στον Γενάρη στις ιαπωνικές αγορές και σύντομα στις υπόλοιπες χώρες. Θα έρχονται σε ευρεία γκάμα (46 διαστάσεις). Η τιμή τους δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα.