ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Ο κύριος Παναγιώτης Κούβαλης, διευθυντής της Anytime.

Ο κύριος Κούβαλης της Anytime (στο μέσον) με τους συνομιλητές στη θεματική ενότητα για την τεχνολογία στο αυτοκίνητο και την οδική ασφάλεια.

ΙΝΤΕRAMERICAN & Anytime: Μέτρηση οδηγικής συμπεριφοράς μέσω κινητού!

1949 Επισκέψεις στο άρθρο

Μετά το Buy The mile, η Anytime λανσάρει μια νέα γενιά προϊόντων!

Ο Πάνος Κούβαλης, διευθυντής της Anytime, προσδιόρισε σε πρόσφατο συνέδριο για το Αυτοκίνητο (Auto Forum 2017), την πρωτοποριακή τάση της εταιρείας για την ευρεία εφαρμογή της τηλεματικής. Οι INTERAMERICAN και Anytime έχουν ως στόχους την περαιτέρω βελτιστοποίηση της εκτίμησης του ασφαλισμένου κινδύνου και τον τρόπο τιμολόγησής του, καθώς επίσης και των παρεχόμενων υπηρεσιών.
 
Η εταιρεία έκανε την αρχή με την πρώτη και δεύτερη γενιά προϊόντων «Buy the Mile», μια λύση «Pay as You Go» με οικονομική τιμολόγηση βασισμένη στη χρήση του αυτοκινήτου και με κλιμακούμενα όρια χιλιομέτρων. Πλέον, η Anytime είναι έτοιμη να λανσάρει μια νέα γενιά προϊόντων, που θα χρησιμοποιούν το κινητό τηλέφωνο και μια εξελιγμένη εφαρμογή για τη μέτρηση της οδηγικής συμπεριφοράς. Εν προκειμένω, η τηλεματική θα παρέχει μια δυναμική και εξατομικευμένη τιμολόγηση.
 
«Είναι απλό και δίκαιο, για τον πελάτη και την εταιρεία» υπογραμμίζει ο Π. Κούβαλης, διευκρινίζοντας: «ο πελάτης θα μπορεί να βελτιώσει το ασφάλιστρο οδηγώντας καλύτερα, ενώ με ανάλογα προϊόντα δίδονται κίνητρα ασφαλούς οδήγησης και σε νέους οδηγούς, που έως σήμερα ήταν υψηλού ρίσκου κίνδυνοι για τις ασφαλιστικές εταιρείες. Η εκτίμηση και τιμολόγηση του κινδύνου αρχίζει να απομακρύνεται από την παραδοσιακή προσέγγιση και σταδιακά, θα συνδέεται όλο και περισσότερο  με οδηγικές πρακτικές που αποτελούν τη συνήθη αιτία ατυχημάτων, όπως η υπέρβαση ορίων ταχύτητας, η απότομη επιτάχυνση ή επιβράδυνση, η χρήση του τηλεφώνου».
 
Η INTERAMERICAN, με αιχμή την Anytime, αναπτύσσεται στον κλάδο ασφάλισης οχημάτων και εκτός Ελλάδος (Κύπρος), εστιάζοντας στη συνολική βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη και στη σύνδεση της εταιρείας μαζί του, με τη διεύρυνση των παρεχομένων υπηρεσιών. Αυτό επιτυγχάνεται με την συνεχή προσαρμογή του επιχειρηματικού μοντέλου πάνω σε νέες καινοτόμες πρακτικές, που όλο και περισσότερο αναμένεται να επιδράσουν δραστικά στην ασφάλιση αυτοκινήτων - όπως αυτή ισχύει έως σήμερα.